کد خبر: ۱۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
تعداد نظرات: ۲۲۹ نظر
چرا برای مقابله با موج سازی های رسانه ای فکری نمی شود؟
با رشد و فراگیر شدن شبکه های مجازی بر بستر موبایل و پر تعداد شدن گروه ها و تبدیل شدن آن ها به منبع اصلی دریافت اخبار توسط مردم در زیرلایه های فرهنگی جامعه زمینه ای برای پذیرش اخبار این شبکه ها بدون تحقیق و در نظر گرفتن منابع به وجود آمده است .. . .

آرمان پرس – گروه فرهنگی : شایعه بازگشایی دفتر انجام صیغه ساعتی در آستان قدس رضوی طی چند روز گذشته به صورت گسترده در شبکه های اجتماعی و رسانه های مجازی بازتاب یافته بود و تا جایی پیش رفت که صبح امروز مدیر کل روابط عمومی این آستان مجبور شد در گفت و گویی رسمی به تکذیب این شایعه بپردازد . نگاهی به نوع پردازش این شایعه که با تخریب مستقیم نهاد های زیر مجموعه آستان قدس صورت گرفت در کنار نوع بازتاب های آن در فضای رسانه زنگ خطری را در مقابله با برخی موج سازی های رسانه ای خاص به صدا در آورده است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آرمان پرس شروع موج شبهه افکنی علیه آستان قدس از آنجایی آغاز شد که هفته گذشته خبری به طور گسترده در نرم افزارهای پیام رسان مبتنی بر موبایل به صورت گسترده منتشر شد که طی ادعای می شد یکی از معاونت های حرم مطهر رضوی با ایجاد دفتر صیغه یابی برای آن دسته از زواری که به دلیل مسافرت نیازمند روابط جنسی هستند فرصت فراهمی می کند . اما در قسمت شرم آور تری از همه بانوانی که می توانند به این فعالیت بپیوندند درخواست شده بود وارد قرار داد با آستان قدس رضوی شوند . متن این شایعه به دلیل دارا بودن برخی المان های واقعیت پذیری به سرعت دست به دست شد و بسیاری از افراد به دلیل داشتن نشانی و تلفن در متن پیام ها بدون پیگیری اصل قضیه نسبت به حرکت نکرده آستان قدس بدبین شدند .

در همین خصوص سرپرست اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی ضمن تکذیب قاطع شایعه مطرح شده در فضای مجازی درباره ایجاد دفاتر صیغه در حرم مطهر رضوی، گفت: اینگونه سخن پراکنی ها که مشخصا از سوی جریان های معاند مدیریت می شوند، پیش از این نیز سابقه داشته و هدفی جز تخریب وجهه معنوی اماکن متبرکه و ایجاد شبهه در اذهان عموم مردم بویژه جوانان ندارند .وی افزود: بازنشر شایعه یکی از روش های شناخته شده در جنگ های تبلیغاتی و هجمه های رسانه ای است و در مورد اخیر نیز استفاده از این روش برای تاثیر بر افکار عمومی مشهود است. چنانچه هر مخاطب آگاهی، حتی آشنایی اندکی نیز با اصول فقهی و ساختار تشکیلاتی آستان قدس رضوی و حرم مطهر حضرت رضا(ع) داشته باشد، به کذب و بی پایه و اساس بودن چنین اعلامیه های جعلی و ساختگی پی می برد.

اما فارغ از اصل تکذیب و مشخص بودن شایعه نکته ای که بسیار مهم به نظر می رسد این است که با رشد و فراگیر شدن شبکه های مجازی بر بستر موبایل و پر تعداد شدن گروه ها و تبدیل شدن آن ها به منبع اصلی دریافت اخبار توسط مردم در زیرلایه های فرهنگی جامعه زمینه ای برای پذیرش اخبار این شبکه ها بدون تحقیق و در نظر گرفتن منابع به وجود آمده است . اتفاقاتی نظیر حادثه مهاباد نشان داد که جرقه موج سازی های رسانه ای مبتنی بر شایعات در فضای شبکه های اجتماعی به راحتی آب خوردن صورت می پذیرد و در این راه این امر می تواند به دستاویز خوبی برای خالی شدن عقده های کسانی تبدیل شود که بستر ها رسانه ای را برای نیل به اهداف شوم خود می خواهند .

نگاهی به ماجرای شایعه صیغه یابی آن هم در بارگاه منور امام هشتم نشان دهنده این است که دشمن با یک سناریوی برنامه ریزی شده و با شناخت روحیات جامعه به سمت بدبین کردن مردم به مقدسات پیش می رود .در متن اصلی شایعه دفتر صیغه به راحتی می توان به تناقضات فراوان متن اشاره شده با قوانین اسلام از ریشه هم پی ببرد اما طبق قانون "دروغ هرچه بزرگ تر باور کردنش آسان تر" این شایعه با ایجاد یک جو روانی کاذب بخشی از افکار عمومی را ملتهب می کند . باید بدانیم که در عرصه شبکه های اجتماعی در کنار همه حسن هایشان فرهنگ سازی لازم صورت نگرفته است که بدانیم این فضا نباید بستر رشد مطالب سازمان یافته و دروغی تبدیل شود که اعتقادات را نشانه رفته است . در واقع باید بدانیم که وظیفه ما نیست که هر پیامی را می بینیم در گروه های مختلف به اسم کمک به انتشار اخبار به اشتراک بگذاریم چرا که این دقیقا بازی در پازل کسانی است که روی همین چشم بندی های اجتماعی تمرکز کرده اند .

مطالب مرتبط
نظرات بینندگان l_sar_comment
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲۲۹
منوچهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
136
253
حالا بر فرض راه اندازی هم میشد چه اشکالی داشت چرا اینقدر صیغه را در جامعه قبح دار کرده ایم که زنا رواج پیدا کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
صیغه ی ساعتی با زنا جه فرقی میکنه چرا خودتان را به نفهمیدن زدید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
نفهم کسی است که پیش از تحقیق و مطالعه حداقل 5 صفحه کتاب صیغه را با زنا برابر میداند و اظهار نظر میکند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
هیچ حلالی که خدا و رسولش حلال میدانند را نباید تقبیح کرد ...
سید رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
آقای بفهم که دیگران را نفهم می خوانی ! آنقدر تفاوت بین صیغه صحیح و شرعی با صیغه ساعتی وجود دارد که می توان آن را به زنا تشبیه کرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
بله صیغه ساعتی بسیار خوب است اما زن باید عده نگه دارد آیا این زمان توسط زنان نگه داشته می شود
کیان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
الن دیگه نیازی به عده نگه داشن با وجود انواع آزمایشات و کنترل وجلوگیری وجود ندارد
مدیر پایگاه سلام جناب آقای کیان
اینکه حفظ و رعایت عده واجب هست یا نه و یا اینکه تحت تاثیر چه شرایطی از حالت وجوب خارج می شود به عهده مرجع تقلید می باشد. و تا اطلاع ثانوی نگه داری عده لازم و واجب است. لطفا از اظهار نظرهای شخصی در مورد احکام خودداری کنید
با احترام
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
درست می فرمایید اما نه در مورد صیغه ساعتی...
فرزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
برید بابا شما هم واسه خودتون دنبال توجیهین .
فحشای شرعی راه انداختین دلتون خوشه
الان دیگه واسه لذته گناهم که نداره الحمدالله
خوب از مسائل دینی به نفع خودتون استفاده می کنید .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
حالم رو بهم میزنین با این توجیهاتتون
شما با این نظرات بیشتر دین رو از چشم مردم میندازین
تقویم رو نگاه کنین ببینین تو چه سالی داریم زندگی میکنیم
نکته بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
11
57
داریم به جامعه ... ی تبدیل می شویم
پاسخ ها
حامدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
آقای عزیز، مگر شما عالم اید یا فقیه هستید که نظر می دهید،
جوان
| Netherlands |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
هرچی هست آزادش کنید که یه صفایی بکنن جوونا.......
نخودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
5
22
در این مطلب ، فقط ....
این شایعه در رابطه با آستان قدس تکذیب شده است و ...
اصل ماجرا ،یعنی « قباحت هر گونه صیغه ساعتی !!!» ،
نه تقبیح شده و نه به آن پرداخته اند.
بدین معنی که اشخاص حقیقی و حقوقی میتوانند بصورت رسمی پایگاهی بهمین منظور بصورت واقعی ویا مجازی ، راه اندازی واز کسب حلال !! بهره مند شوند ؟؟؟!!!
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
7
99
مگه شما نمیگین صیغه حلاله، پس چرا باید آبروتون بره؟ ثواب به این بزرگی؟
پاسخ ها
یوسف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
برای اینکه افرادی مثل شما انقدر این حلال خدا رو با همین کارهای حساب شدتون تقبیح کردین که مردم از زنا نمی ترسند اما از صیغه هراس دارند.جالب اینه که صیغه هم دقیقا یک ازدواج هست مثل عقد دائم ، اما شما ها اینقدر اون رو بد می دونید. قطعا هر چی که هست خدا از من و شما و همه مخلوقاتی که خلق کردند بیشتر می فهمند ، مگر این که شما خدای نکرده خودتون رو فهیم تر بدونید!!!! البته که از بعضی دوستان واقعا این موضوع هم بعید نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
36
71
همش دم از اسلام میزنیم وقتی به سنت رسول میرسیم اون را با زنا تشبیه میکنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
14
58
مگر هزار سال پای منبرها نگفته ایم اگر خلفا این را ممنوع نمیکردند الان زنا نداشتیم!!!؟ مگر این را جزو اخلاق حسنه امت محمد (ص) تاکنون نشمرده ایم!؟ مگر این همه حدیث و روایات بابتش ننوشته اند!!!!؟ اقایان علما شما چند بام و چندهوا دارید!!!!؟ کمی از وهابیها یاد بگیرید که لااقل سر بعضی اصول مذهبشان ایستاده اند!
پاسخ ها
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
داداش الکی شلوغش نکن.
و از منبر ها برای تثبیت لغو خودتان سوئ استفاده نکنید.
صیغه ساعتی = زنا = ازدواج سفید ، اصلا فرقی باهم ندارند.
یوسف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
آقا احسان شما هم پیاده شو با هم بریم.
گویا شما هم از ازدواج و صیغه و ... هیچ اطلاعی نداری، پس لطفا نظر نده. فکر کنم اگه به شما باشه ، شما ازدواج دائم رو هم با ازدواج سفید و زنا یکی می دونی. اگه اینطوریه ، فکر کنم شما به مسیحیت بپیوندید و حتما هم کشیش بشید و ازدواج با خانمها را بر خودتان حرام کنید و احتمالا مثل برخی از اونها، ازدواج با آقا پسرها حلال!!!!
واقعا دیدگاه جالبی داری!!!!؟ ازدواج=زنا.
لبخندیدم.!!!!؟
غیرت،ناموس ، مگه میشه؟!
| Germany |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
یوسف دست از دامان صیغه باز کش! عقل بهترین هدایت کننده انسان است و دین هم از انسان همین را میخواهد. اگر قران را منبع اصلی قرار دهیم هرگز از صیغه نگفته . چرا بجای اینکه شرایط هوسرانی علی الخصوص مردان متاهل نا متعهد را مهیا کنیم بدنبال آسان کردن شرایط ازدواج دائم و بالا بردن وضعیت اقتصادی و فکری جوانها نمیرویم. آمار نشان میدهد اکثرا مردان متاهل طالب صیغه اند.
انتظاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
2
15
من با ناشناس پیام اخری موافقم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
منم با تو موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
با جفتتون موافقم
ناشناس
| United States |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
من با همتون موافقم
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
موافقم ، 15 ساله از گیلان.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
30
26
این ماجرا هم یکی دیگر از اون ماجرا هاست که بر مظلومیت این حلال الهی افزوده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
صیغه برای کسانی که زن سالم دارند و درکنار هم هستندجایز نیست در ضمن زنی که صیغه می شود باید عده نگه دارد که در بهترین حالت سالی 4 یا 5 بار می تواند صیغه شود نه روزی چند بار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
خ..ه بشو
یوسف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
آقای ناشناس دومی، خیلی بی تربیت هستی.
شما بهتره ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
شویدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
3
48
چرا همه ی امور ما رو رنگ و بوی جنسی به خود گرفته داریم سقوط می کنیم خودمون خبرنداریم
جاوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
12
29
صیغه ساعتی مشکل داره همه هم میدونن خواهشاً اصل مسأله صیغه رو زیر سوال نبرید .
پاسخ ها
یوسف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
خیر، دوست عزیز، صیغه محدودیت زمان نداره.ممنون.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
1
32
این دیگه چه صیغه ایه !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
سوم شخص ماضی استمراری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
33
24
به نظر من که باید صیغه در بین جوونا جا بیفته تا گناه کمتر شه
پاسخ ها
ای کوتاه فکر ها کمی ارامتر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
اصلا نظر شما مهم نیست ! نادان عاقبت کار رو ببین !
جوانی که ساعتها پای اینترنت و به فکر تجربه انواع و اقسام زنان باشه و شرعی که تو و امثال تو ساختی او را محق بداند دیگه برایش ضرورتی نداره تشکیل خانواده دائم بده !!
اخه نادان کاری رو نباید تشویق کرد که بعد نشه جمعش کرد

امروز ازدواج سفید هم نوعی صیغه است چون عوض لفظ عربی قبلت فرد به زبان مادری می گه اره قبول دارم زن موقت تو باشم و تو در هزینه ها کمکم کنی و مرا تحت حمایت بگیری و هر وقت مدت تمام شده تصمیم بگیری که با من بمانی یا خیر


پس چرا خودتان را گول می زنید؟؟؟؟؟؟؟
یوسف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
دوست عزیز با نام "ای کوتاه فکر ها کمی ارامتر"
با برخی از قسمتهای فرمایشات شما موافقم، اما با بعضی دیگر اون خیر،
ازدواج سفید که بین دختر خانمها و آقا پسرها هست اصلا در اسلام جایگاهی نداره،چون که صیغه برای دختر خانمها بدون اذن ولی حرام هست. لطفا صیغه رو با ازدواج سفید یکسان ندونید.
اما با فرمایش شما که فرمودید ممکنه باعث هوسرانی بشه موافقم. اما اصل داستان درست هست.
مثل این که اصالت خوردن غذا درست هست ، اما به اندازه ، اما اگه کسی خواست با خوردن بیش از حد خود کشی کنه ، که نمیشه بگی اصلا غذا خوردن اشتباه هست. لطفا کمی تامل فرمایید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
6
30
صیغخ خلاف آیه 33 سوره مبارکه نور است
پاسخ ها
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
سلام بر مفسر قرآن!!!!!
داداش تو نباید بگی که ، ولی خدا گفته و هر چی گفته حقه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
اگه عقد موقت حرامه پس چرا پیامبر و امامان این کار را انجام میدادند و مردم را به آن توصیه می کردند . دین دیگری آوردی برادر؟؟؟!!
افسانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
28
64
خاک برسرشما مردایی که تو مسافرت هم نمی تونید جلوی امیالتون روبگیرید وخیانت به همسرتون رو با یه کلاه شرعی ماس مالی میکنید آیا این نسخه را برای خانواده ی خودتون هم تجویز میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
دقیقا خوبه که خواهر مادر خودتون دست مالی چند ساعته یه از خدا بی خبر بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
خانمهای عزیز، چطور وقتی طبق همین قوانین، مهریه های چند صد میلیونی طلب می کنید، مشکلی با قوانین ندارید. این هم بخشی از همون قوانینه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
احتمالن همسران چنین مردانی که در زیارت هم به فکر پلیدی هستند ، از جنس خودشون هستند و در غیاب این عزیزان به گروه دیگری فیض خواهند رسانید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
خیانت چه خیانتی؟
من یک ایرانی هستم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
حالا باز هم مردها خوبن شاید ورزی , هفته ای و یا ماهی از این کارا بکنن, ولی خاک بر سره شما زنانی که در طول 24 ساعت با این روش ساعتی, حاظرید 24 بار در روز صیغه شوید. حالا دیدی شما زنان چقدر افسارگسیخته میشید خاک بر سر.
یوسف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
افسانه خانم لطفا ادب.
ضمنا کسی رو به زور نمیشه صیغه کرد. صیغه مانند ازوداج دائم هست بدون هیچ تفاوتی الا زمان معلوم.!
ضمنا چطور اگه خانمی بدون صیغه دست مایه لذت چندین مرد باشه خوبه اما اگه خانمی برای یک مدت معلومی فقط و الزاما همسر شرعی یک مرد باشه بده؟ ضمنا جسارتا توصیه میکنمااگه خواهر یا مادر هر کسی خواست با مردی لذت داشته باشه، بهتره که صیغه ( ازدواج ) کنه ، نه زنا.(زنا بده ،بد بد)
فریماه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
آقای ناشناسی که درباره مهریه صحبت کردید. با قانون شاخ ما مهریه فقط برای فشار مرد برای رضایت برای طلاق است و نه هیچ چیز دیگر
فریمااه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
آقای یوسف کاسه داغتر از آش هستید همه جا .... آقای خدای ادعا.. همه بی ادب صحبت میکنن شما چی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
دلیل اینکه خانمهاباصیغه مخالفنداینه که بتونند مردهارووادار به قبول مهریه های گزاف کنند
زن ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
22
50
صیغه ساعتی عین زنا ست بعنوان یک زن درک نمی کنم که چرا مردا این قضیه را توهین به خودشون نمی دونن صیغه ساعتی یعنی مردا انقدر اسیر نامیالشونن که توی مسافرت عشق به همسر و...را فدای هوسشون میکنند وخیاتا رو اسمش را میگذارند شرع خدا مگه الان عصر شتره که هرمسافرت چند ماه وچند سال طول بکشه وآقایان ازسراجبا ر!!!!! و...مجبور به اجرای شرع بشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
خانم هایی که طبق اصول اسلامی مهریه می بندند، باید بقیه اصول اسلام مانند صیغه رو هم بپذیرند.
ایرج
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
اگه عصر شتر نیست مهریه هم نخواین یه بام و دو هوا که نمیشه . اگه مهریه هست صیغه هم هست !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
آقای ایرج مهریه نمی خوایم، حق طلاق به زنها بدید کسی مهریه نمی خواد
من یک ایرانی هستم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
بنده یک مرد هستم و قطعا می گویم که اگر زن در خانه برای همسرش محیطی ارامش بخش و گرم مهیا کند کمتر مردی دنبال اینجور کارا میره. ولی حداقل نکته ی مثبتی که در این مورد وجود داره اگر فرزندی به دنیا بیاد حداقل پدر و مادر خودش رو میشنایه و یا اسلام اون رو به عنوان یک فرزند مشروع قبول داره, نه مثل کشورهای متمدن!!!!!! که دختر و پسر یا زن و مرد یه 6 هفت ماه از هم استفاده می کنن و یه دوتا بچه ی ولد زنا درست میکنن و تازه اگه به تفاهم برسن یاد ازدواج رسمی می افتن, اگه به تفاهم نرسن که دو سه تا ولد زنا تحویل جامعه میدن!!! در ثانی من هم نمیدونم چرا زنها این رو توهین به خودشون نمیدونن که با این روش در طول یک روز هر کدومشون صیغه 24 تا مرد میشن. سوما با این روشی که جنابتان در پیش گرفته اید دیگر نیازی به صیغه نیست با پوشش های نادرست و رفتارهای دور از شان یک زن ایرانی که بیشتر از بی فرهنگی کشورهای متمدن!!! به سراغتان آمده چنان تری به مملکت زدید که بوی گندش تا کشورهای عربی!!!! و جدیدا تا کشور های اروپایی هم حس میشود. و در آخر این را بدان که از دامن زن است که مرد به معراج میرود. یعنی اگر زن ناپاک باشد جامعه ی پیرامون خود را به نجاست خواهد کشاند و اگر پاک باشد جامعه در ارامش خواهد بود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
مهریه فقط رو کاغذه و گرفتنش مصیبت. شما مردا هم حاضرید با این وضع صیغه کنید؟ ااز شرع خدا فقط اونایی که مطابق هوسهاتونه قبول دارید بع بقیه اش برسه خدا و پیغمبر نمیشناسید
فریماه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
من با زن ایرانی موافقم .... صیغه ساعتی توهینی به زن .. مردای فرصت طلب با این موضوع بشکن میزنن.. توقعی هم نمیره مرد ایرانی هوسرانی با مهارت برای توجیح
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
چطورصیغه وعقددایم هوسبازی نیست.شمازنان باممنوعیت صیغع موقت میخواین مردهارومجبوربه قبول مهریه های گزاف کنین .
ناشناس
|
-
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
41
32
نمی دونم چرا خانم ها اینقدر به صیغه حساس هستند زنا که نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
خجالت بکش...آبروی هرچی مرده بردین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
پس چیه؟خخخخ
فریماه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
برای خواهر یا مادر خودتم چنین توصیه میکنی؟آیا؟
منتظر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
5
20
عزیزان خبر بخاطر این تکذیب شد که در متن خبر گفته شده خواهران باید 5 درصد از مبلغ دریافتی خود را به حرم مطهر واریز کنند و حتی خواهران باکره هم می توانند صیغه کنند با اجازه پدر و مادر .وقتی دقت می کنیم می بینیم که پیام از ریشه دچار مشکل هست .پس نباید بزاریم کسانی که از نشر این خبر اهدافی داشته اند به هدفشان برسند .
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
4
28
سلام
صيغه، همان ازدواج شرعي است وبايد كليه شرايط ازدواج در آن لحاظ شود وحقوق شرعي درآن رعايت شود . تنها تفاوت اساسي اين است كه صيغه ازدواج دائمي نبوده وموقت است وپس از يك زمان تعيين شده خود به خود طلاق اتفاق مي افتد و اينكه زن ومرد از هم ارث نمي برند . ولي بقيه شرايط با ازدواج دائم يكسان است . مثلاً دختر بايد با اجازه پدرش ازدواج كند . با زناكار نمي توان ازدواج كرد مگر آنكه توبه اش اثبات شده باشد و بسياري شرايط ديگر كه ازدواج مو قت ساعتي را عملاً به بن بست مي كشاند . به عنوان مثال اگر قرار باشد يك خانم با اجازه خودش براي يك ساعت صيغه يك آقا بشود اولاً بايد مطلقه باشد يا شوهرش مرده باشد وعده طلاق يا فوت سپري شده باشد و مشهور به فساد يا زنا نباشد ثانياً پس از ازدواج موقت وسپري شدن زمان توافق شده ، حداقل به اندازه دوبار پي در پي بايد پريود شود يا يكصد روز بايد عده نگه دارد تا بتواند دوباره با كس ديگري ازدواج كند واضح است كه اين شرايط چندان هم آسان نيست. تازه اين مورد به صورت صحيحش بيشتر براي افرادي است كه به هر دليل شرايط ازدواج دائم را ندارند .
شهاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
10
13
آقای سید رضا شما دیگه چرا؟
شما که میگی "آنقدر تفاوت بین صیغه صحیح و شرعی با صیغه ساعتی وجود دارد که می توان آن را به زنا تشبیه کرد" یکی از آن تفاوت ها را لطفا بگو ما هم بداینم
اگر هر پنج شرط صیغه طبق احکام رعایت گردد خوب چه ایرادی دارد که اجرا شود اسلام کجاش گفته اگر یک ساعت باشد ایراد دارد؟
این موج که از خارج حمایت میشود را نباید دست کم گرفت
یه مرد از دیار ایران زمین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
6
23
به نظر من باید همه اینها درست بشه ولی با نظر زن ایرونی واقعا موافقم. آخه مگه یه آدم چقدر میتونه ضعیف النفس باشه که حداکثر واسه یه هفته نتونه خودشو نگه داره .واقعن زشته .ولی در مورد این پیام قبیح که واسه منم اومد، این پیام و امثال این پیام توهین به بارگاه عظیم و ملکوتی آقا امام رضا هستش و من به عنوان یک مسلمان شیعه همیشه و همیشه به سازنده این پیام و امثال این پیام لعنت و نفرین میفرستم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
5
27
امیال پست خودتونه به شرع خدا ورسولش نسبت ندین. اقایونی که این کار را حلال می دانند میگذارند که دختر یا خواهرش برای یک یا چند ساعت صیغه بشه . واقعا خیلی با غیرتید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
حتما اگر 5% پول به حابشون واریز بشه مشکلی با دختر و خواهر خودشون هم ندارند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
خواهرهرکس اختیارخودشوداره.این کارحلال مسلم هست.اگه کسی پول عقددایم رونداره باید بره تجاوزکنه؟
ناشناس
|
United States
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
4
7
جدا
اگه زن متاهل صیغه بشه کسی نمیدونه که چطور معلوم میشه
پاسخ ها
من یک ایرانی هستم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
این جواب رو به اون پرچمت میدم. کله پوک, شناسنامه و کارت ملی زنان و مردان به دقت مورد بازدید قرار میگیره, و اگر تاهل زن مشخص شد صیغه منتفی می باشد. مثل کشور جنابتان نیست که 7 هشتا ولد زنا درست کنند و بعد هر کس بره سی خودش. افتاد!!! بعدش هم ما عادت داریم نیمه خالی لیوان رو ببینیم. شاید از کل مردان این مملکت 1 درصد حاظر به این کار باشند که آن هم بیشتر مخصوص خانواده های پولدار و زپرتی می باشد. ما بقی آنقدر مشکلات زندگی درگیرشان کرده که اگه غروب بتوانند جسمشان را به سلامت به خانه برسانند خدا را صد مرتبه شکر میکنن. من یک ایرانی هستم و تمام موطنان ایرانیم را دوست دارم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
اقایی که خودتو ایرانی معرفی می کنی هنوز اینقدر سواد نداری که بفهمی طرف داره از فیلتر شکن استفاده میکنه که افرادی با تفکر شبیهه تو باعث ایجاد محدودیت برای هر سایتی هستند.یه کم کتاب بخونی دیگه فحش نمیدی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
15
28
صیغه با زنا جه فرقی میکنه چرا خودتان را به نفهمی زدید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
10
33
همون چیزی که در مورد کشورهای غربی و غیر مسلمان ازش باسم فحشا یاد میکنیم با خوندن چند تا جمله عربی تبدیل به حلال و دستور پیامبر و ..... ميشه ،خیلی جالبه و تهوع آورتر اینکه آقایان هم چون به نفعشونه ازش حمایت میکنند ،امیدوارم یه همچین اتفاقاتی در مورد خواهر و دختر خودشون بیفتد اونوقت ببینیم نظرشون درمورد حلال خدا چیه؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
معلومه داغ دیده ای - خوب یکم شوهرداری یاد بگیر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
ناشناس 15:45 انگار تو هم دستت به هیج جا بند نیست
فریماه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
ناشناسی که برای ایشون نظر دادید که شوهر داری یاد بگیره.... سعی کن برای این موضوع خواهر و مادر خودتو در نظر بگیری شاید درکش برات بیشتر باشه
اناهیتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
6
32
متاسفم که مردای ایرانی ازاسلام فقط صیغه رو فهمیدن . از یه مرد ایرانی میپرسن نماز میخونی میگه وقت ندارم میگن روزه میگیری میگه نه طاقت ندارم میگن خمس میدی میگه نه اونقدری درامد ندارم میپرسن پس حج هم نمیری میگه نه دیگه استطاعت ندارم میگن جهاد چی حاضری در صورت لزوم بری جهاد کنی میگه نه شجاعتم ندارم میگن صیغه چی حاضری صیغه کنی میگه اره خوب کافر که نیستم ...............غافل از اینکه همه تکالیف اسلام برای پا گذاشتن روی امیال حیوانی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
فقط خانوم هایی که به خاطر زشت بودن می ترسن شوهراشون بهشون خیانت کنند از این مسئله شکایت می کنند.
من یک ایرانی هستم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
آناهیتا به همه ی مردا توهین نکنید. بگذریم از عده ای معلوم الحاله مرفه و بی درد که تمام ثروتشان را که معلوم نیست از کجا آورده اند در این راها خرج میکنند. 400 هزار تن از پاکترین جوانان این مملکت که اکثرا 18 نوزده ساله بودن سینه سپر کردند در برابر تمام دنیا تا دسته نجسه پست فطراتان عالم به شما زنان و دختران این مرز و بوم نرسد. اطمینان دارم, اطمینان دارم که اگر خدای ناکرده دوباره این خاک تجاوز بشه این باز نیز همین مردهای که شما راحت آنان را به سخره گرفتید دست از زن و فرزند کشیده و سینه سپر می کنند. در ثانی همه تکالیفه اسلام برای کنترل امیال می باشد نه پا گذاشتن بر روی آن. من یک ایرانی هستم و تمام هموطنان ایرانیم را دوست دارم.
فدات بوس بوس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
4
13
اگر کنترل شده وتحت نظارت وسازماندهی شرعی باشد و مورد سو استفاده قرار نگیرد اشکال ندار د ولی ما ایرانی ها افراط وتفریط زیاد داریم الان عرب ها علی الخصوص عراقی های هتل های مشهد برای همین امر قصد زیارت ومشهد مقدس میکنند البته زیارت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
یعنی غیرت ما ایرانی ها به باد رفته و دختران و زنان خود را به اعراب کثیف می فروشیم؟
مرد ايراني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
20
16
بله همون چند كلمه حلالش ميكنه ... مگه چند كلمه ذبح رو حلال نميكنه ... اين كلمات الهي هستند دستور خداوندو نفي نكنيد ..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
0
4
با سلام تیترتون خودش داره به این شایعه دامن می زنه چون خیلیا فقط تیترارو می بینن
ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
1
19
موافقان این روش میتوانند از مجموعه خانوادگی خودشون یک دفتر تاسیس کنند مشغول باشند.
مخافین هم راه خودشون برن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
گل گفتی! شیر مادر حلالت ایرانی!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
3
12
ان انسانی که نتواند جلو دل خود را بگیرد انسان نیست صیغه
در شرایط خاصی باید عملی شود بنظر می رسد که اعمال این کار
مشکلات زیادی برای مردان متاهل درست می کند وباعث
تخریب کانون خانواده می گردد بهتر است متوقف شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
کسی که ناتوان است مرض دارد بدون همسرش مسافرت کند؟ تکلیف بچه ای که شکل بگیرد چیست؟ یک مادر و صد پدر فرهنگ صحیحی است؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
1
12
اونایی که به صیغه ساعتی راضی هستن دوست دارید خواهر خودتون هم با ضیغه یه ساعته در اختیار افراد قرار بگیره ؟؟؟ چرا فقط همه قوانین و احکام به خاطر راحتی مرد هست
کریمی حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
0
3
عنوان مقاله بسیار نامناسب است بهتر بود کلمه شایعه را اضافه می کردید تا کسی که نخواهد مقاله را بخواند پیام متن را دریافت کند عنوان از روی نااگاهی و یا عمد طوری تنظیم شده که اشخاصی که متن را نخوانده اند نمی دانند که مطلب مذکور شایعه است بلکه خیال می کنند واقعیت دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
2
5
تا نباشد چيزكي .. ......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
1
18
جدیدا میگن مشهد شده تایلند عراقیا
یه مرد ایرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
1
15
بابا این بعضی از مردا آبروی هرچی مرده رو بردن... مرد هم مردای با غیرت قدیم
خاک به سر مردایی بکنم که زن بخواد اونو سرزنش کنه.
چرا مردا باید کاری کنن که زنا بهشون بخندند
یک نفر
|
United States
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
3
13
دوست عزیزی که میگن صیغه چه اشکالی داره باید گفت بهتره خواهرتو برای صیغه آماده کنی.
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
2
8
اقا والا فکر میکنم همه اشتباه میکنند صیغه و هر مدل دیگه منظور روابط جنسی است که افراد نیاز دارند یعنی اگر مرد یا زنی نیاز مند باشد چکار باید بکند اگر زنی شوهر مرده بود وجوان بود ونیاز مند است چه بکند شوهر نمیتواند بکند یا مردی زنی مریض دارد نمیتواند ازدواج کند . نیاز جنسی دارد بگذریم بعضی افراد ذاتا طبع داغ تری نسبت به این روابط دارند با پوزش خود ارضایی هم که نا شایست است . اگر دین این آزادی را داده تا افراد صیغه بکنند دیگرنیاز به واسطه نخواهد بود.
باید یک نوشته بین هم رد وبدل کنند وشاهدی نیز ان را تایید کند اینجا شخص ویا سازمانی زیر سئوال نروند به اصطلاح هر دو راضی باشند . و اینکه این مطلب نباید لوث شود اگر مردی هم وجدانا مشکل ندارد نباید به همسر خود پشت کند از طرفی صیغه خودش باعث بقا خانواده های اینچنینی نیز میشودزن به هر دلیلی نمیتواند امیال جنسی مرد را براورد خب این کاری است که بی مشکل انجام میشود در هر صورت تمایلات جنسی مثل بقیه احساس دیگر نزد انسان ها میباشد و برای پرهیز از خلاف یا گناه گذاشته شده و مانع تجاوز یا تعرض و دیگر کار های نا پسندیده میشود .
هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
0
23
به نام خدا

گفته می شود برخی از مردان عراقی برای رفتار های غیر خلاقی ( فخشا ) و صیغه به مشهد مقدس می آیند ، و نه زیارت. مسئولین محترم بررسی نمایند. فراموش نشود هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از ناموسمان و سرزمین مان بوده است.
پاسخ ها
...
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
عکس اون قرارداد رو من سه سال پیش توی گوشی یکی از افراد فامیل که به مشهد رفته بود دیدم . قسم خورد گفت خودش فرم رو تو حرم دیده و عکسش رو گرفته . اگر دروغه پس اون شماره تلفن های زیر برگه و آدرس از کجا اومده بود ؟ چرا آستان قدس همون موقع پیگیری نکرد و الان یادش افتاده ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
1
18
تمام فکر و ذکر و هم و غم ملت ایران فقط شده سکس و لاغیر !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
خوبه دیگه. چیه سیاست !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
0
8
يه چيزي فهميدم ! قباحت و زشتي زنا بخاطر تبعات اجتماعي و آثار منفي زنا ( در بعد فردي و اجتماعي) آن نيست بلكه بخاطر سه چهار تا كلمه است كه حتما بايد گفته بشه و گرنه خيلي ... أصلا جهاد نكاح هم همينطور ! حالا به سر خانواده و جامامعه چي مياد أشكال نداره. كميته و همايش برگزار مي كنيم و راههاي تحكيم خانواده رو بررسي ميكنيم إنشاءالله يه راهي پيدا مي كنيم !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
شما فقط با یه امضای فسقلی میلیاردها اموال رو جابجا نمی کنی ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
5
8
اصلا صیغه از ریشه درست نیست من خودم شخصا قبول ندارم به نظرم از پایه اشتباهه نظر شخصی من اینه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
1
8
من یک دختر دانشجو هستم امکان ازدواج فعلا ندارم از شدت ان هم نزذیک به جنون هستم چکار کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
نترس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
معلومه پسری و دروغ میگی
فریماه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
بی ریشه ای ... حالا چه دختر چه پسر تو دانشگاه زیاد امپال خودت ریختن .. خجالت بکش اگه دختری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
8
11
صیغه فحاشکری شرعی است که متاسفانه در دین اسلام جایگاهی ندارد و هیچکدام از ائمه (ع) این کار انجام نداده و برآمده از احادیث ساختگی مجلسی روحانی درباری شاهان صفوی است.
سبحان الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
5
10
در جواب بهکسی که این مطلب را در کامنتها نوشته """ نفهم کسی است که پیش از تحقیق و مطالعه حداقل 5 صفحه کتاب صیغه را با زنا برابر میداند و اظهار نظر میکند"""""

با این اظهار نظر نفهم بودن خودت را ثابت کردی
انسان حقیر !!!اصل دین در تشکیل خانواده است و برای صیغه شرایطی مثل "بحران و انزوا و فقر مالی شدید " ( در تاریخ اسلام مطالعه کنید ) ذکر شده و همیشگی نبوده و تشویقی هم ذکر نشده و تشویق به صبر شده ! چرا نادانی که از این امر دفاع می کند تمام جوانب را مطالعه نمی کند ؟؟؟؟






اسلام حد زن صیغه باز را که بنا به عادت در کنار انواع و اقسام مردان بخوابد نصف زن محصنه پاکدامن قرار داده!!!! کنیز با زن صیغه ای رفتارهای مشابه ای دارند !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
3
3
امروزه باوجودتبلیغات فراوان کسی حاضرنیست مادربیوه اش ویاخواهرش رابه یک جوان به مدت یک ساعت صیغه بدهد
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
حاجی از کی تا حالا جازه ی مادر بیوه دست فرزند است ؟
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
2
4
سلام دوستان. من بار اوله که این سایتو میبینم و خوشحال شدم که نظرات کمتر فیلتر می شن. بیشتر مطالبو دوستان گفتن فقط در مورد عده برای عقد موقت و حتی دایم، بعضی موارد هستش که عده نداره و میشه ساعتی صیغه کرد و هیچ زنا هم نیست . مثل سن زن که از یه حدی بیشتر باشه، یا استفاده های جنسی غیر از نزدیکی از زن برده شه و همش هم عین شریعته. پس با زنا کلا متفاوته.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
6
4
مقام معظم رهبری فرمودند آرزو داشتم شهید فرهنگ می شدم.. تا مرد و زن های مومنه درب این نعمت حلال را به صورت کاملا اسلامی بر خود باز نکنن ما باید هر روز شاهد نجاست خواری جوانان باشیم. مخالف صیغه دوست دارد مثل چند سال پیش 15 تا جوان به خواهر یا مادر شوهر دارش حمله کنن.. یا برادر و پدرش اینکار را بکنن و اعدام شوند... حالا بگو راه خدا بهتره یا راه شیطان. بستن راه خدا نتیجه ای جز باز نمودن راه شیطان ندارد.. فماذا بعدالحق الا الضلال...

یکبار هم شد پیام ما را فیلتر نکنین!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
0
6
عده بخاطر نبود وسائل تشخيص حاملگى بود حالا كه فورى ميفهمن،درضمن مرجع تقليد مگه پزشكى خوونده كه نظر بده بايد از پزشك بپرسه بعد فتوا بده
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
2
13
خاک دو عالم بر سر زنانی

که با صیغه این و ان شدن راه ازدواج دائم را بر ما دختران پاک میبندند
زیرا که مردان ترجیح میدهند ارزانی را بر گرانی
راحتی را بر سختی و......

و خاک دو عالم بر سر مردانی

که خود را به انواع بیماری ها الوده میکنند و ما دختران پاک محبور شویم قبل از ازدواج انان را به ازمایشگاه ببریم تا اطمینان حاصل کنیم
صیغه های ساعتی و.... حرام نیست ولی برای جامعه اسلامی مضرات در پی دارد
خانواده تشکسل نمیشود
همه به یکدیگر بی اعتماد میشوند
فرزند بوجود نمی اید
جامعه رو به پیری میرود
و......
بازهم قضاوت بر عهده شماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
شمامهریه بالانخواه شوهرپیدامیشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
0
2
اين هم حل ميشه با كذشت زمان
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
4
4
ادبیات و گفتمان خاک بر سر این و اون ادبیات یک دختر با آرامش ایمانی نیست. اینکه خیال کنیم فقط یک مرد به عنوان شوهر ارمانی من وجود دارد و اونم راهش توسط زنان بسته شده و اون یک مرد هم از قضا گرفتار بیماری شده و باعث ترشیده شدن شما شده و قضاون احتماعی بکنید در مورد کدام یک از خواستگارانی که شما ردشکرده اید و یا اونهایی که هنوز نیامده اند صادق است؟ مواظب باش همینطور که داری از این موقعیت مجرد بودن و چشم انتظار بودنتان علیه دستور اسلام حکم می دهید زمانی خدای ناکرده شرایطتان طوری نشود که مثل زنان بیوه بگویید من به عنوان یک زن با این نیازم بعد از سالها دست و پنجه نرم کردن.. هزاران استرس و بیماری گرفتم خدایا تو حکیمی و من نیازمند.. شوخی که نیست..... و خدایا خودت برسان یکی را خسته شدم ... مردها مگر شما درک ندارید . مگر شما مردها مسلمان نیستید و نمیفهمید ما هم آدم هستیم و نیاز داریم... و استرس ها و مشکلات شما را تا مرز خودکشی ببرد در حاالیکه می تونستی زندگی الهی و شادی داشته باشی....بعدهمش بخواهی که به دوست شوهردارت و یا دخترهای مجرد دیگر بگویی همیشه داستان دو سرو یادتان نرود این کجاش انسانیت و انصاف است که یک سرو بخواهد یک رود خصوصی برای خود داشته باشد و درختی دیگر در کنارش از بی آبی خشک شود؟......ولی از خجالت لب باز کردن در این موضوع بسوزی و بسوزی..

باشه بگذار جوانان با ساعت ها و ساعت ها چت کردن و اینترنت افسرده تر و افسرده تر شوند و به سمت ازدواج سفید و روابط مثلثی و لواط و هر گناهی که فکر نمی کنی روی آورند و با هر دام جنسی در دین را کامل ببندند و شیطان حداکثر استفاده از این نعمت خدا را ببرد و بعدش زنهایی هم که می تونستند طراوت و زیباییشان را در راه اثبات کامل بودن دین خدا و درمان دردی بکار ببرند بدنشان خوراک مورچه های قبر شود و زمستان برود و رو سیاهیش برای زغال بماند.

آخر شما چه دلیلی دارید که نیاز جامعه امروز با وجود بحرانهای ارضا نشده جنسی به این حکم خدا کمتر از اون زمان است؟
اسلام می خواهد تحریک مینیمم و تامین حلال ماکزیمم شود. الان تحریک کردن مردان جامعه انگار مسابقه دوی بین خانم ها شده. تحریک بدون ارضا مساویست با شروع بدترین بیماری که فکرش را بکنی...دور افتادن از تلاشهای مراتب بالاتر مثل نیاز به خودشکوفایی استعداها(سلسله مراتب نیاز مازلو).
سلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
0
3
به خانم های متاهل حق بدید که نگران رواج صیغه باشن چون زندگی خودشونو در معزض خطر میبینن ترس از اینکه شوهرشون به هردلیل دنبال این کار بره وبه اونا بی توجه بشه
از طرفی جوونها هم تحت فشار جنسی هستند ونمیتونن یا نمی خوان ازدواج کنن پس طرفداری می کنن از صیغه
این مسیله باید ریشه ای حل بشه
مشکل از فرهنگ ماست که با این مسیله تعصبی برخورد می کنه وگرنه اسم این کار چه صیغه باشه یا اسم دیگه مهم نیست
با وجود این تعصبات ونفی کردن واقعیات ما به جایی نخواهیم رسید
کشورهای دیگر هم این مسایل رو دارند وحلش کردند هیچ راه گریزی نیست
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
1
1
با سلام : یکی از علل به وجود آمدن تحریف و انحراف و گرفتار خوارجو داعش ومنافقین شدن همین است که هر کس برداشت خود را از دین عین دین می داند لذا در صدر اسلام از به متخصص واقعی دین که امام علی ع بود رجوع می شد اسلام به این روز نمی افتاد و اکنون هم این موضوع می بایست توسط متخصصین دین و متخصصین روان شناسی وجامعه شناسی و متخصصن دیگر مورد تجزیه وتحلیل قرار بگیرد نه اینکه هر کسی با کمترین اطلاعات نسبت به دین و امور جامعه بیاید و در یک موضوع مهم اجتماعی همانند این موضوع مطرح شده اظهار نظر کند یکی حلال یکی مباح یکی حرام یکی ..... و غیره در این صورت به تعداد نفرات کشور و حتی بیرون از کشور نظر داده خواهد شد . ( مدرس دانشگاه ) کار را کاردان می داند نه هر کس
ندار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
0
5
زنی که از این راه مجبوره خودش رو تامین کنه چی می کشه واقعا؟ بهتر نیست امکان درامد برا ی همه وجود داشته باشه خیلی متاسفم برای جامعه ی اسلامی که از اسلام جز شعار هیچ چیز نداره
said
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
1
2
این یک راه حل حلال برای کسانی است که به هر دلیلی همسرش را از دست داده و قبلا ازدواج کرده ودرحال حال حاضر برای دوری از گناه صیغه مناسب است که پس از علاقه به هم تبدیل به ازدواج داعم می شود
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
1
3
انشائ الله با کارآفرینی هم برای جوانان و هم برای زنان سرپرست مشکل مادی حل شه. ولی آیا ما می توانیم این حق اجتماعی حلال را که نیاز روحی روانی است و تعامل نه فقط نیاز بدنی، را از مومنان بگیریم؟
(قُلْ مَنْ حَرَّمَ زِينَةَ اللّهِ الَّتِيَ أَخْرَجَ لِعِبَادِهِ وَالْطَّيِّبَاتِ مِنَ الرِّزْقِ قُلْ هِي لِلَّذِينَ آمَنُواْ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا خَالِصَةً يَوْمَ الْقِيَامَةِ كَذَلِكَ نُفَصِّلُ الآيَاتِ لِقَوْمٍ يَعْلَمُونَ
بگو: چه کسی زینت الهی را حرام کرده است؟ بگو: این چیزها در این دنیا برای کسانی است که ایمان آورده اند و در روز قیامت نیز خاص آنها باشد آیات خدارا برای دانایان اینچنین به تفصیل بیان می کنیم).
چطور میشه حل مشکل با ازدواج جوانان امر خیر و کامل شدن دین و سنت پیامبر ص و ... برکت آسمان و زمین است و برطرف کردن نیاز جوان و مومنی در شرایط بحرانی گناه به صورت مقطعی بخلاف نظر امام علی از نظر بعضیها امری پست است؟ ما مومن و اهل خیر و از خودگذشته و آدم بشیم اونوقت همه مستحبات و غذا خوردن و .. انسانی و الهی است اما تو جدال رقابت ها و جناح بازیها و هوسها که غرق بشیم اونوقت تلاشها و روابط با همسرمان هم ارضای نیازهای حیوانی مان میشه.

غرق شدن برای تامین معاش نه تنها در صورت رواج ازدواج مجدد ناپسند است که حتی با مداحی و منبر رفتن، نمازخواندن و ... هم امری ناپسند است.
هر چیزی فواید و ضررهای خودش را دارد همین اینترنت که داریم استفاده میکنیم همچنین.. خدا که شراب را حرام نمود فرمود فواید و ضررهایی دارد اما ضررش بیشتر است و در مورد زنا فرمود (ساء سبيلا) (راه زنا بد راهى است ولی اصل نیاز چنسی که خدا با حکمتش در انسانها قرار داده و راه های حلالی که توسط پیامبرانشان معرفی نموده را که من تازه به دوران رسیده نمی تونم نفی نمایم. الاسلام یعلوا ولا یعلی علیه.. اسلام برتر است و برتریش به اثبات خواهد رسید و چیزی بر آن برتری نمی یابد.

و اما زنان متاهل نگرانی هاشون... خدا شرح صدر عنایت فرماید:
فمن يرد الله أن يهديه يشرح صدره للإسلام ومن يرد أن يضله يجعل صدره ضيقا حرجا كأنما يصعد في السماء كذلك يجعل الله الرجس على الذين لا يؤمنون 125 سوره يقره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
2
9
صیغه همان فاحشه شرعی است،درضمن شماهاکه ازش حمایت میکنیدنبایدخواهرومادرتون روازرفتن به این صیغه سراهامنع کنید.وقتی هم اسم رسول وسنت رسولومیبریددهنتونوآب بکشید.واقعابه این اسلام ناب محمدیتون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
لطفاموضوع روناموسی نکنین.هرکس اختیارخوش روداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
0
7
دو.گروه هستن ک یکیشون اصلا زناکارن و دنبال صیغه نیستند میمونه گروه دوم ک میشه کفت ادمای به اصطلاح مذهبی ک دنبال گناه شرعی نیستن ،سوال من اینجاست اقایونی ک دم از صیغه میزنید مگه همسران شما این حقو ندارن ، تو رو خدا ی کم عقلانی فک کنید مثل عربا فقط به فکر امیال جنسی نباشید ، تو کشور ما گناه بزرگتر از اینا هست گیر دادین به چه چیزی ک خودش باعث فحشای بیشتره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
0
4
پیامبر و امامان زن صیغه ای نداشتن هیچکدوم. تو ایه 24 سوره نساء هم متعه یعنی بهره مند شدن و ادم از همسر دائمش هم بهره مند و متمتع میشه. این بعدا به تشیع اضافه شده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
1
1
حتما خودشو ثمره فاحشه شرعی طولانی مدت پدر و مادر خود می پندارد کسی که ازدواج موقت را فاحشه شرعی می نامد. از طرفی عموما کسانیکه که به درستی این حکم خدا اعتقاد دارند خواهر و مادرهایشان ارتباط روحی خوبی با پروردگارشان دارند و خود را از جام نیایش سیراب میکنند. البته مانعی برای پیوند مومنه با مومن در صورت ضرورت شدید وجود ندارد.. ولی خودشان راه حضرت مریم را ادامه می دهند.. و عموما
اونایی هم که همه پیوند انسانی را در زیر شکم می بینند بخواهند یا نخواهند تسلیم وسوسه زیر شکم میشن...البته با هر نوع کسی که فرصتش اقتضا کنه ...
اونی که میگه مگر زنهای این حق چند شوهری را ندارند... دادن دادن است هرچند با لذت باشد و به چند نفر دادن (بر خلاف نظر پروردگار) ذلت کامل و بی شخصیت شدن و بی ارزش شدن و ابزار شدن است در نظر کننده هاست وباعث از دست دادن ارزش کردن... در مورد مرد این امر ذلت نیست..
خوب شما بروید واسه گناه های بزرگتر راه حل عاقلانه شرعی پیدا گنید کسی که بخیل نیست..
ولی شما با این عصبانیت و بخل تان نسبت به رواج سنت پاک و حلال خدا برای مومنانی که همه دین را رعایت میکنند.، خود را در آتش خشم و شهوت خود به روش ارزان فروشها نسوزانید...
و از روی مخالفت و لج با این امر خود را پاره نکنید..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
0
1
برای تشکیل خانواده و تولد فرزند همون چند باری که شما تولید شدید کافی بود یا اول نگاهتان را را نسبت به حلال های خدا عوض کنید یا اول بروید جلوی این اعمال وقیخانه و خلاف شان بابا مامان های خود را بگیرید.
با خسته نباشید و تشکر از تلاش های بی وقفه شما دلاوران جهت قداست بابا مامان هاتون و آلوده نشدنشان به زشتی هایی که حلال است.
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
1
4
سلام. یه سوال دارم که هر کی ازخودش بپرسه بعد قضاوت با خودش اقا مگه همه ی دخترا و زنهای ایران مال ما مردهای ایرانی نیست یا دخترمونن یا زنمونن یا خواهر ویامادرمون . اگه ما راضی هستم این افرادی که نامشون رو اوردم هر پنج ساعت پیش یکنفر باشند دیگه مشکلی وجود نداره و اگه اینجوری بدمون میاد. دست از هوسبازی برداریم. اگه زنمون امروز طلاق گرفت صبح با قصاب محله بود یا خواهرمون امروز با پسر همسایه شب با بابای اون بود و دخترمون امروز توی این خونه صبح جای دیگه اونوقت....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
0
0
مگه داریم مگه میشه .نقی نهار نخوردنی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
2
2
بهتر است قبل از نظر دادن نسبت به ازدواج موقت، اطلاعات اولیه نسبت به احکام آن را بدست اورید مثلا احکام ازدواج موقت آیت الله سیستانی و ..
حتی تصور این جمله
" امروز با پسر همسایه شب با بابای اون بود و دخترمون امروز توی این خونه صبح جای دیگه اونوقت...."
به ذهن یک مومنه خطوز نمی کنه با این تعریف شما از ازدواج موقت که همه مخالف هستند..
مثل این است که چون ما ازدواج دائم و طلاق و ازدواج مجدد داریم یکی بگوید آیا شما راضی هستی ازدواج دائم کنی بعد او ادعای مهر کند و ده سال زندان بیفتی بعد او سه ماه بعد برود با یکی دیگر عقد دائم ببندد بعد قصه از نو....
یا یکی بگه واقعا درسته که خدا آب را حلال نموده؟ چون ممکن است یکی مریض باشد و آنفدر آب بخورد تا بمیرد...
بالاخره گیرم که در دیزی باز است آخر ای گربه حیای تو کجاست؟ یا کاه از خودمون نیست کاهدون که از خودماست..
واسه انسانهای عاقل حلال جنسی یک فرصت روحی است و از نظر روانشناسان نیز لذت جنسی امری روحی است چون در خواب هم انسان لذت می برد و ... بدون صمیمیت و به سبکهای ساعتی که بسیار زشت او چندش آور است. اما خدا برای انسانهایی که از دلسوزی و محبت لبریز هستند و در اوج انسانیت به سر می برند راه باریکه برای ابراز محبت با تمام وجود را نیز باز گذاشته است و خود خدا از این ابراز انسانی خوشنود است و آنرا امری مستحب میداند و چه زیباست ایمانی که انسانرا به پاداشی برساند که عملش همراه کرامت و شادی و شکر باشد و چه زشت است کفر و کم ظرفیتی که انسان را به خستگی و بی حوصلگی و اعتراض و گناه بد و بیراه گفتن برساند.

سرانجام سالها مخالفت با اساس حکم ازدواج موقت، نتیجه ای چون فتوای جهاد نکاح و .... را برای معتقدانش به ارمغان آورد که تاکیدشان بر کلفتی چادر با وجود جهاد نکاح هنوز کمرنگ نشده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
0
3
یک ساعت فکر کردن بهتر از 100 سال دولا و راست شدنه.
جابر حسيني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
0
2
با سلام
من مانده ام چطوري بدون ايجاد ارتباط روحي با يك نفر ديگر ميشه با اون ارتباط جنسي داشت با يه انسان تا زماني كه با اون ارتباط عاطفي و روحي برقرار نكنيم نميتوان حس دوستي با او ريخت چه برسد به زن كه تمامي اين حسها بايد برقرار شود تا ارتباط جنسي ريخته شود در غير اينصورت فرق ما انسانها و حيوان در چيست
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
0
1
حتما بايد به شوراي امنيت سازمان ملل ارجاع تا تصميم گيري شود.و لذا تا اطلاع ثانوي بلامانع ميباشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
2
0
خب مگه چیه
صیغه که ایراد نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
1
0
شرط ارتباط عاطفي و روحي، شکر خدا رسیدیم به پله اول عملی شدن. محبت و دوستی و کرامتی مهم است که خالصانه باشد نه فقط برای لحظات ارضا... اینجاست که مسئله تربیت طول عمر فرد خودشو نمایان میکند. الکریم یحب الاطعام و اللئیم یحب الطعام... برای کسانیکه همیشه خیرخواه بوده اند و در خیرخواهی شان فقط طرف مقابل را و نه سود نهایی خود را در نظر میگرفته اند رابطه عاطفی انسانی اصل است حتی اگر طرف مریض باشد و امکان غریزی فراهم نباشد باز هم دوستی کشش خاص خود را دارد..
لذا یا باید اطمینان از شناخت طرف حاصل شود که مقدمه دوستی خالصانه است و یا نباید بی گدار به آب زد...
با تشکر از پیشنهادهای عملی دوستان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
2
3
طرفداران صیغه انشاله این امر خیر رو نصیب مادر خواهر وذخترتون کنه
مریم فرقونیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
1
2
چه عیبی داره من حاضرم صیغه شما براداران هموطن بشم.بابا چرا انقدر سخت می گیرین.
من مال شما........
نخود همه آش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
1
1
یک معیار هست که با آن می توان فهمید موافقان ظاهری صیغه واقعاً با آن موافقند یا خیر. اگر این براردران، همین امر (صیغه شدن) را برای خواهر خود هم بپذیرند، آن گاه می توان گفت واقعاً با صیغه موافقند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
0
بهترین روش برای مخالفت با ازدواج موقت، همین راه ارزش کردن روابط پنهان و آشکار جنسهای مخالف و زنای رمانتیک است. آفرین بر شما مرد غیور! ( تشویقی از دوس شما: شیطان کوچک)
راستی خدا در عوض اون دعا چه چیزی نصیب مخالفان ازدواج موقت نماید؟
سمیرا موسی پور ولنجک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
3
5
وای بر ما زنان شیعه که صیغه شدن رو از زنا هم بدتر میدونیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
وای بر مردی که اسمش رو "سمیرا" بزاره
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
1
اقایان محترم: چرا اینقدر ساده لوحانه برخورد میکنید. عده ای با طرح این مسایل من و شما را از اختلاسهای میلیاردی و میلیون دلاری منحرف میکنند.خیلی مسلمانند و دم از اسلام میزنند به این سادگی از بیت المال نگذرند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
4
بابا حالا گير نديدن كسي هست من يه جونم نياز دارم به صيغه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
4
1
توی یه آیه از قرآن اومده (فکر کنم آیه 33 سوره نور که هر موقع نتونستید ازدواج کنید صبر کنید و روزه بگیرید،) اگه صیغه رو قبول کنیم که با این آیه قرآن در تناقض میشه!



لابد بعدا میگین صیغه یه بوس هم عیبی نداره!
رسولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
1
2
خوبه دیگه........پس اینطوری باشه هر زن....خیابونی هم با چندتا جمله کاراش حلال میشه!چه عالی...!
واقعا که،یکم عقلتونو به کار بندازید، ما این همه ماهواره و فرهنگ غربی رو منع میکنیم، میخوام بدونم فرق ما با غربیا که نصف بچه هاشون به قول ما حروم زاده ان فقط تو تلاوته جند تا جمله اس؟به اونام یاد بدیم این جمله هارو بیچاره ها نرن جهنم،مثل ما هر غلطی هم کردن برن بهشت...
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
0
با سلام.

اینجا منظور آیه "اگر نتونستید ازدواج کنید" اعم از ازدواج دائم و موقت است و با معنی تو ذهن ما که فقط از ازدواج یاد این نوعش و محضر و . . می افتیم فرق داره. شاهدش همین جمله که از دومی نقل شد در کتاب المستبین : «ثلاث کنَّ على عهد رسول الله(صلى الله علیه وآله) أنا محرّمهنَّ ومعاقب علیهنَّ : متعة الحجّ ، ومتعة النساء ، وحىَّ على خیر العمل فی الأذان» [سه چیز در زمان رسول خدا(صلى الله علیه وآله) حلال بود و من آنها را حرام اعلام مى کنم و هر کس انجام دهد ، او را مجازات خواهم کرد : حجّ تمتّع ، ازدواج موقّت ، وحىّ على خیر العمل در اذان]
حضرت علی ع هم شرط عمل به سیره شیخین را نپذیرفت.
بهتر است در برابر دین خدا ، دین ناکارامد و سخت و خرافاتی علم نکنیم.
یک آدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
0
1
سلام
من اصلا کاری به دین ندارم ولی اگه آدم عاقلانه فکر کنه میبینه که حوس رانی به اسم دین و به بهانه صیغه کردن خیلی مسخره هست و متاسفانه توی دین اسلام زن رو خیلی محدود و حقیر کردن و همیشه مرد سالاری بوده و هست. شما اگه عاقل باشی میبینی که اصلا انسان دوستانه نیست کسی که همسر داره به بهانه صیغه تو آغوش زن دیگه بره . این راهی میشه برای هرزه گری مرد. و سرپوشی به اسم صیغه روش میزارنو صیغه واسه جوونی خوبه که موقعیت ازدواج نداره و برای اینکه به گناه وارد نشه کسی رو مدتی یا ساعتی صیغه کنه تا بتونه خودش رو خالی کنه. لطفا نظرات بیهوده و بی پایه نزارین.
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
0
0
خسته نباشی، دست و پای اون بیگناه را میگیری، سرش و می بری و بعد از خوردن گوشتش لذت می بری و بعد خودت را انسان می دانی در حالیکه بعضی ها این عمل قبیح را با گاو و بره نمی کنن و انجام این عمل را با مخالف انسانیت و از درندگی نامحدود انسان می دانن. به خودت اجازه این حلال را می دهی اونوقت حلال دیگری را که خدا فلسفه آن را فقط ارضا قرار نداده بلکه تعالی و قرب و دوستی قرار داده را تحمل نداری؟
هر چند من این امر را برای نیازمندان میخواهم
نه برای خودم ولی از ژست های انسانیتی بعضی میگیرن که خودش عواقب درندگی شدیدتری در آمار جنایت امروز داره منتقد هستم.
شما فلسفه لذت های حلال غیر از این لذت را که خدا قرار داده و خودت انجام می دهی مثلا خواب و غذا و ... را میدانی؟ آیا می دانی که در دین اسلام همه حواس و غرایز در خدمت بعد بالاتر انسانی و خدایی شدن باید قرار گیرد؟ فرق مستحب و مباح را می دانی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
0
0
من با نظر آناهیتا موافقم. با سواده خدائیش
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
0
0
من فردي نيستم كه به اصطلاح مذهبي مقلد در امور شريعت باشم.
چون اعتقاد دارم مباحث اعتقادي تقليد بردار نيست و بشريت هم به حدي رسيده اگر تصميم به آگاه شدن داشته باشه بتونه حق و نا حق رو تفكيك بده .
از نظر بنده تفاوت ازدواج رسمي با يك رابطه جنسي غير رسمي در تعهد اجتماعي انساني است كه دو طرف به هم و به انسان ديگه اي كه ممكن است از روابط انها حاصل بشه ،دارند .
تعهدي كه ميگه من وظيفه حمايت روحي رواني مادي از طرف مقابلم رو دارم.
به نظر بنده حداقل در صيغه ساعتي اين تعهد جاري نميشه پس از نظر بنده با زنا(رابطه جنسي بدون قيد و بند) فرقي نداره
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
0
0
عملی که انجام میشود یکیست منتها یکی مسلمان است و باید از روش صیغه تبعیت کند دیگری پایبند نیست و راهی که خود صلاح میداند می رود منتها در نقطه ای که قرار داریم برگرداندن مردم به روش صیغه کار سختیست و گناهش هم فقط به گردن مردم نیست و خیلی از مدعی های الان هم باید جوابگو باشند .
َعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
0
1
از عده ای از مدعیان رواج اسلام پرسیدند چرا شما حرف از همه چیز می زنید نماز جماعت و زکات و .. به ازدواج موقت که می رسه قوانین اسلام را بیان نمی کنید. در جواب گفت این همه را حرفشو زدیم بهتره این یکی را خودمان عمل کنیم و حرفش را کمتر بزنیم. میگن حاصلضرب حرف و عمل مقداری ثابت است. من از همه عزیزانی که با همدلی حاضر شدند نظراتشان را دوستانه در این مسئله مهم مطرح نمایند متشکرم. هر چند مرد عمل نیستیم اما خدا درهای دوستی و محبت حقیقی را که دوست داره برای بندگانش را باز و بازتر نماید.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
0
2
عزیزانی که دم از برابری صیغه با فحشا میزنند بفرمایند چجوری امیالشون رو ارضا می کنند؟
اگر متاهل هستند و رابطه خوبی با همسرشان دارند که هیچ
اما اگه کلا مجرد تشریف دارن و امکان ازدواج ندارن یا متاهلینی هستند که همسرانشون سرد مزاج هستن یا بیماری دارن از چه راه غیرفحشا و حلالی غیر از ازدواج موقت نیازشون رو رفع می کنند؟؟ بگن ما هم بدونیمو به آن عمل کنیم

عقل من میگه اکثریت قریب به اتفاق افرادی که مجرد یا متاهل مشکل دار هستن و با صیغه هم مخالفت میکنند غیر از افعال حرام هیچ راه دیگری برای پاسخ به این نیاز ندارند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
0
1
همچنین شوهر مردها که دلشان نمرده، اونا باید با هر نوع رابطه حلال محبتی -عاطفی خداحافظی کنن یا به دام حرامی بیفتند که بازگشت از عواقب عاطفی ان بسیار مشکل است؟
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
2
درووووود بر خشک مغزان
من مجردم،توان مالی ازدواج دائم هم ندارم،سنم هم داره به27میرسه، مشکل ارضای این غریزه ی خدادادی دارم میدونید،همون خداییکه اینو توو بدن من قرار داد، راه ارضا شدن رو هم نشون داد،چی چی میگید برا خودتون؟؟؟؟
منم برم خونه خالی و یا توو ماشین کارمو کنم؟؟؟ مثل اینکه توو باغ نیستین
آصف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
0
1
ازدختر بازی کردن زنکه بازی کردن بهتره که آدم بره زن صیغه کنه حلال باشه این همه زن هاخراب میشه دخترا خراب میشه چرا چونکه صیغه رو بد میدون
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
0
0
در صیغه ساعتی اگر دخول صورت نگیرد نیازی نیست عده نگه داشته شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
0
صیغه ساعتی؟!؟!؟
خخخخخخخخ...
اصلا معنی صیغه اینه که معلوم بشه کی به کی بودهو طرفین در مقابل هم از رابطه ای که دارن مسئولیتش رو هم قبول کنن. صیغه ساعتی دیگه واقعا از اون حرفاست....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
0
0
اگه شما مردهای شهوتران راست میگید وقتی شرایط براتون جور شد و آمادگی ازدواج دایم پیدا کردید یکی از همون زنهای صیغه ای رو به عقد خودتون در بیارید آخه بدبخت گناهی که نکرده فقط به خاطر نیاز چندتا شوهر کرده شما هم یه ثواب میکنید و یه زن رو از بلاتکلیفی درمیارید....که عمرا یه مرد پیدا بشه و همچین کاری کنه.زنهای احمق صیغه بمیرید تو لجنزار مردهای شهوتی. این رو هم بدونید که علما و مراجع ما مثل امام و رهبر و خیلی از بزرگان دینی ما یک همسر بیشتر نداشتن و همین باعث عزت و شرف و علاقه مردم به اوناست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
0
1
آقایونی که دم از شرع و حلال خدا و اینا میزنید و اون هم فقط تو همین حیطه ازدواج موقت آیا شما از تاریخ اسلام چیزی میدونید اینکه پیامبر ما تا سن ۲۵سالگی مجرد بودند و هیچ نوع ازدواجی نداشتن و قطعا پیامبر معصوم هم از راه حرام کاری نکردن واینکه در همون زمان هم بد حجابی و بی عفتی خیلی رایج بوده و صحنه های محرک که شما مدعی هستید در همون زمان هم بیشتر بوده و میدونید که پیامبر در چنین شرایطی برای اولین بار با زنی ازدواج میکنه که ۱۵ سال از خودش بزرگتر بود و قبلا دو ازدواج کرده بود حالا آیا شما هم میتونید مثل همون پیامبری که این شریعت رو آورده و شما ازش سواستفاده میکنید باشید ۲۵ سال پاک و بدون هوسرانی زندگی کنید بعد هم یه زن بیوه بگیرید یا نه در اینجا دیگه شما با پیامبر فرق دارید و نمیتونید مثل اون باشید .همین پیامبر تا زمانی که حضرت خدیجه بود تا سن ۵۳ سالگی هیچ ازدواج دیگه ای نکرد.پس لطفا بخاطر هوسبازی خودتون این همه با دین بازی نکنید و زنها رو که باید مادران این جامعه باشن و نسلهای آینده رو بسازن آلوده نکنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
0
1
این همه خودتون رو فریب ندید .همه میدونن که این غریزه با غرایز دیگه کاملا متفاوته و بدون محرک و بدن خواست ارادی تحریک نمیشه.معده که نیست اگه خالی شد احساس گرسنگی کنه . و همه میدونن این غریزه صرف دیدن چند زن بدحجاب یا آرایش کرده تحریک نمیشه.این غریزه فقط با تصور کردن صحنه سکس یا دیدن عکس و فیلم سکس ویا خواندن مطالب سکسی تحریک میشه که همه این شرایط هم در اختیار خود آدمه مجبور نیستید ماهواره و اینترنت و ....که شما رو به این سو میکشونن داشته باشید.وبه فکر سلامت روح و جسم خود و پیشرفت علمی و اقتصادی و با آبرو زندگی کردن باشید.حتی غذا خوردن هم اندازه داره بیشترش باعث بیماریه.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
0
0
درکشورهای دیگه بدلیل نبودن مقررات دست وپاگیر این کارمشکل نداره دراسلام هم باصیغه موقت حلاله امادرایران هیچکدومش نیست.دلیل اصلی تجاوزات به زنان مردم هم همینه
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
0
0
صیغه ساعتی چه مدارکی باید داشته باشد
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
0
0
چقدر این بحث صیغه برای ملت ما جذابه که این همه نظر ثبت شده

بدبخت ها برین تایلند کس بکنین از این کف کردگی دربیان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
0
0
منمم با صیغه ساعتی به شدت مخالفمم،ببخشید هر کی بخواد زنا کنه،بیاد بره،صیغه ساعتی،عجب.
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
0
1
سلام.
صیغه خوب است بهتر از خونه های تیمی است که دختر ها وپسرها امروزی رااندازی کرد ه اند





هرکس نیاز جنسی یا پولی دارد اعلام می کند به اینصورت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
0
1
وای به حال ما قیامت معلوم میشه چی میاد بر سر ما و کسانی که هر روز یک قانون از استینشون میارن بیرون مگه این خواهر ها از لوس انجلس امدن نه بابا اینها ایرانیند هر چه دلمون میخواد میگیم میکنیم فدای سرزمین فارس بشم با تاریخ غیرتمندش
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
0
0
اقا ول کنین این حرفارو بجای این چرتو پرتا دوتا آدرس دفتر صیغه ای موقت بذارین مردم فیض ببرن ..راستی شماره تلفن بادتون نره.درضمن اونکه دلش میخواد صیغه بشه و اونکه دلش میخواد صیغه کنه.یعنی درو تخته بهم میخ شدن.به بقیه چه ربطی داره.آدرس یادتون نره خواهشاو شماره تلفن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
0
0
فحشا واقعي
سهیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
0
1
Salam
مرسی عزیز که حقیقت رو در مورد مشهدیها گفتی ولی تعجبم که قبول نداری..
مشهدی یعنی چاپیدن مسافر و زایران امام رضا...
مشهدی یعنی چشم چران ..
به قول قدیمیها..شمع دزد....البته نه همه شون بلکه اکثرا
مشهدی یعنی مال حرام خور...بزرگ و کوچک نداره..
مشهدی یعنی رند..یعنی سیاستمدار در برخورد با دیگران و فقط منبعت خود را دیدن..
بدترین مردم ایران توی این شهر هستن...
خونسرد و لج درار د مقابل اتفاقات گوناگون...
تعجبم چطور این مردم بد با این جمعیت زیاد چطور در کنار هم دوام میارن..
البته دوست عزیز از من ناراحت نباش عزیزم اینها نظرات من هست و در مورد اکثرا مشهدیها ، حالا شاید دیگران دیدگاه بهتری داشته باشن و جور دیگری فکر کنند..به هر حال از مشهد حالم به هم میخوره و هربار که مشهد میام برای زیارت امام رضا یه رنجی بابت دیدن مشهدی ها و نوع رفتارشون می برم..
نفر آخری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
0
0
وای از ما ایرانی ها که چقدر از اسم صیغه ّ از لب و لوچه مان سرازیر می شود.ولی خداییش تو همین اینترنت در مورد متعه و صیغه یه جستجویی بکنید و بعد نظر بدید لا اقل دیدتان بیشتر باز می شود. بعدهم به ائمه و رسول خدا دروغ نبندید .من که در این مورد حسابی تحقیق کردم و از احادیث و روایات شرعی متوجه شدم که رسول خدا و ائمه خود به این امر سفارش کردند و ثواب هم برای آن سفارش نمودن.حالا شما با کج سلیقگی های تان بیایید و انحراف ایجاد کنید. و به اون زنان نظر بده بالا هم که گمونم در پس چهره مردگونه شان می گویم برید و به نفس خود رجوع کنید و قرار نیست که زن هر کس بفهمد که شوهرش صیغه می کند زیرا که خود صیغه در اصل پنهانی است. حالا برید و خوش باشید
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
1
0
متاسفم خود را فریب ندهید صیغه حرام است .ومساوی با زناست
حمید
|
Germany
|
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
0
0
چرا چرت میگی کی گفته حرامه....
موسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
0
0
سلام ما چیزی بعنوان صیغه ساعتی نداریم بنا باشه یه زن غیر باکره در شبانه روز با بیست نفر صیغه میشه و درآمد خوبی هم براش حاصل میشه. صیغه باید مدت باشد حداثل شش ماه
آقای ایرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
0
0
بنظر من تگر صیغه باشه هم گناه کمتر میشه وهم توقعات زن ها از شوهرهشون .. البته توقعات بی جااا .. و مهریه های گزافی که مبخاطرش این همه جوانایی بیچاره طعم زندانو نمییچشیدن
با تشکر
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
کی گفته صیغه ساعتی نداریم . تو رساله هست
مدافع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
0
0
پیامبر اسلام ص هرچه گفته وهرعمل انجام داد با رضایت خدا هست ما هم ازایشان یاد بگیریم عمل کنیم شما همین کییبورد طبق سازندهشان انجام نمی دهید که عمل می کند دین اعتقاد همین جور است ای مسلمان شیعه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
0
0
تمام اینایی که میگن صیغه درست و مشکلی نداره حاضرین خواهر (با رضایت پدرتان یا خودتون)یا مادرتون(در صورت نداشتن شوهر)واسه ی ساعت دست یکی باشن ؟
اگه حلال میدونین و خوبه آدرس بدین خدمت برسیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
0
0
بخداهرکارمیخان میگن این ادم ها
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
0
0
من با قرآن سر و کار دارم کجاش گفته صیغه یا ساعتی ...!؟
يعقوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
0
من مخالف صيغه ام از هر نوع اما تو ايران طوري جا انداختن كسي زن بيوه را نمي گيره بايد ب زنا هم حق داد ببخشيد ها ب نظر من نوعي خود فروشي است درسته من بجه روستاى هستم اين عقيده من ي زن بخوبم براي زندگي مي خوام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
0
0
باید مراجع که در این زمینه علم دارند نظر بدهند.
صیغه باید فرهنگ سازی شود و به یک سبک زندگی نگاه کنند.
در مکان مقدس امام رضا ع که برای زیارت می آیند خوب نیست و مردم این شایعات را باور نکنن و ترویج ندهند
هر نکته مکانی دارد.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
0
1
آخه کسی که 10 تا زن صیغه ای داره چه میفهمه درد یه جوون مجرد چیه که شرایط ازدواج هم نداره!!
عبدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
0
1
مسئله صیغه یک قضیه است بین یم مرد که شرایط ازدواج دائم رو نداره با زنی که موفق به ازدواح دائم نمیشه و سرپرستی هم نداره و نتونسته کاری پیدا کنه که با حقوق آن انرار معاش کنه.
این نرد و زت با خواتدن یک صیغه شرعی به هم محرم شده و بلر فشار ناملایمات روحی و اقتصادی و در کنار آن لذت جنسی رو برطرف میکنن.
اولا این کجاش بده؟
دوما مگه عر مرد و زنی دنبال این قضیه هست؟
چرا با پیش کشیدن بغضی موضوعات که اصلا ربطی به آنها نداره یک امر مثبت و مشروع رو لگدمال میکنید؟
مگه کسی از شما خواسته به اجبار این کارو بکنید؟
ولی ای آقا، و ای خانومی که مخالف هستی و دلایل فکورانه !!!! میدهی...
به این فکر کن که اگر خود شما در وضعیتی مثل اوضاع آن زن و مردی که ازدواج موقت میکنن قرار بگیرید، اون وقت هم هنین نظرات رو میدین؟
یا رو به سوی زنای نامشروع می آورید یا این احساس الهی را در وجود خودتون خشک می کنید؟
علی
|
United States
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
0
0
یه خانوم از مشهد یا نیشابور برا صیغه ودوستی تماس بگیره من ادم صادقم و اهل هیچی نیستم 09215062113
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
0
0
از نظر تشیع حلاله ولی از نظر تسنن حرامه
حالا هر کس با مذهب خودش جلو بره
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
0
0
چیزی که اکثرا بهش توجه نمیکنن، خاص بودن موارد صیغه هست، یکی از برجسته ترینش، فاصله زمانی ای هست که باید بین صیغه تحت عنوان عده رعایت بشه که حداقل دو ماه هست. یعنی حداکثر سالی ۵ بار برای زنان مجازه. دقت به این مساله، تفاوتش رو با خیلی حالات از جمله زنا مشخص میکنه.
اینکه عده ای مساله رو به صورت احساسی به خواهر و مادر نسبت میدن هم، طبق تعریف صیغه باطله. زن شوهر دار و دختر باکره امکان صیغه براشون نیست. در مورد زن بیوه هم که میتونه خواهر یا مادر هرکسی باشه، قاعدتا در عرف ما پذیرفته نیست.
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
0
0
چند نفر از آقای نیست که میگویند صیغه بد است رابطه نامشروع نداشته اند ؟؟؟؟! به گمانم صیغه در هر صورتش خوب و راهی برای آرامش چندی جامعه است
Ali خوبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
0
0
بابا جون باز گیر دادن به مغز من که صیقه یعنی چه؟آیا در آن ثواب یا بلعکس گناهی است..خوب اری در صیقه گناهی نهفته است که در زنا ننهفته است وآن این است که در صیقه مرد دیگر منت زن را نمیکشد..واین گناه بزرگی است چراقصد دارید نقاط مختلف بدن را بایکدیگر مرطبت سازید در رابطه صیقه ای حتی نگاه مابین ۲طرف قبول نمیباشد چه برصد کلام مابین دوطرف که اصلا حاعذ احمیت نمباشد..برای یک بار هم که شده عضوی از بدن خودرا صیقه کنید صیقه مثل احدای عضو مقدس است ونباید حرمت آن زیرپاگذاشته شود..حال کسی هست که نه به مرجعیت کسی را قبول دارد نه به علم دوست دارد عقاید شخصی خود را بیان و اعمال کند..خوب این به این مهنیست که او میبایست جواب کار وعمل خود را در ۲۴ساعت بتواندبدهد واگر ندهد فکر،عمل،عقل،اندیشه،تدبیر،وبقیه موارد مربوطه به او باطل میشود زیرا لپ نظر خود را هم نتوانسته ارضا کند..
واگر نتوانست خود را به آرامش دعوت کرده وازنو شروع به خود ساختگی کند،،رابطه جنسی زمانی معنی وتفهم پیدامیکند که یک زن یااینکه یک مرد به ادراک ارکان عقلی و جسمی خود برسد،،و الی باز هم این عمل او میتواندباطل باشد..زیراباعث عدم هماهنگی ارطباطی ما بین ۲ژرف و جوانب اطراف میشود..به هر حال با تشکر
محمد مشهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۶
0
0
اگر صیغه سباب دارد چرا خواهر مادر خودتان را به صیغه نمی دهید .این کار برای نادار ناچار ها باید باشد
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
0
0
اگه صیغه به طورصحیح توکشوراجرامیشداین همه فحشاوزنافراگیرنبودچراخودتون روبه خواب زدین
این همه مخالفت باصیغه که حلال خداهست بخاطراینه نرفتیدتحقیق کنیددرموردصیغه توصیه میکنم شرایط صیغه درسایت آیت الله سیستانی رودوستان مطالعه کنند
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
0
0
درود بر همه.من بخاطر پایان نامم که موضوع صیغه بود چند تا کتاب مطالعه کردم..ولی راسیتش هیچی دستگیرم نشد..موضوع صیغه همه روایته که خیلیاش نادرسته..اصلن موضوع مشخصی نیست مثل خیلی روایات دیگه.در هر صورت تو جامعه جدید امروزی من نتیجم اینه که موضوع بسیار بیخودیه..فرقی با فحشا اصلن نداره.این بحثا وراهها ته ندارن پس بیخیالشون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
0
0
واقعا مایه خجالت یک زن شریف ایرانی که خودشو بازیچه هوسرانی های مردان قرار میدهند مگر شرافت بعنوان یک انسان اینقدر ذلیل شده که هر آقایی به خودش جرات بده راجع به یک زن اینطور قضاوت کنه خاک عالم بر سر زنان بی غیرت و کثافتی بشه که اسم هر چی زن بود رو به گند کشیدن
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
0
0
بد، بده
حاکم شهر هم ک باشه بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
0
0
فسادچامعه راگرفته صیغه راه شرعی است
اللهم عجل الولیک الفرج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
0
0
باسلام خدمت دوستانی که عقل شون تو چششونه
الحمدالله ۴۸ سال از خدا عمر گرفتم تا حالا نفهیدم پای منبرا بگن صیغه حرامه که شما ها اینجا دارین توی سرهم میزنین... صیغه خیلی خیلی ثواب داره چون نیاز جنسی دو طرف حل میشه اگه به غیر این باشه که میشه: تن فروشی... تجاوز...
از نظر شما که خیلی نماز و قران و عبادت حالیتون میشه کدوم بهتره؟
سحر
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
0
0
در حلال بودن صیغه هیچ شکی نیست اما چیزی که فراموش شده اینه که صیغه ازدواج موقته و ازدواج دو طرف داره زن و مرد و این زنه که باید قبول کنه و اگر نکنه هیچ ازدواجی در کار نیست در اصل زنان جامعه ما صیغه رو ترویج میدن من خودم به عنوان یه زن هم جنس های خودم رو مقصر میدونم اگر شرایطش رو دارید ازدواج رسمی کنید و اگر ندارید تو خونه موندن شرف داره به موقتی بودن انقدر مردا رو هوس ران ندونید افسار این هوس در دست زنه
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
0
اقا پس مسئله ایدز چی میشه انوقت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
0
0
شما هایی ک از صیغه خبر ندارید..
صیغه چرا میگید بده ..؟
دورو برتونو ببینید زن شوهر دار می‌ره با یکی دیگه اصلا ککشم نمیگزه اونارو ک نمی‌بینید فقط چسبیدید ب صیغه.الان فقط دقیق نگاه کنید صیغه هس اینجوریه نبود چی میشد.همون کسی ک میگه مردا ب زنشون خیانت می‌کنند خودش صددرصد ب شوهرش خیانت کرده
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
0
0
من موندم پسر مجردم چند وقته توبه کردم زن مطلفه در نظرم هس و با ضیغه موقت هیچ مشکلی ندارد موندم این امر را انجام دهم یا نه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
0
0
واقعا یعنی ما ایرانی ها اینقد پست وبی مایه شدیم که وسیله ارضای نیازهای عربای کثیف بشیم مرگ بهتر بی عزتیه من نمیدونم چرا همش به اسم دین هرکه هر کثافت کاری خواست انجام میده بابا کمی هم به شان ومرتبه انسانیتون فکر کنین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
0
0
واقعا یعنی ما ایرانی ها اینقد پست وبی مایه شدیم که وسیله ارضای نیازهای عربای کثیف بشیم مرگ بهتر بی عزتیه من نمیدونم چرا همش به اسم دین هرکه هر کثافت کاری خواست انجام میده بابا کمی هم به شان ومرتبه انسانیتون فکر کنین
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
0
0
سلام من مسافرم ودر مشهد هستم ..شماره ی ندارم که زنگ بزنم بابت صیغه ..چکار کنم
ایرانی و آریایی اصیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
صیغه شرایطی خاص می طلبد اما با غیر ایرانی تنفر برانگیز است و کسی که صیغه یک دختر ایرانی را برای غیر ایرانی به ویژه اعراب عراق و افغانی برقرار میسازد خاین به این آب و خاک است خدا لعنتش کنه . همین عراقی ها بودند که دبیرستان دخترانه خرمشهر را یکجا بردند صیغه هم نکردند . لعنت به ناموس فروش مذهبی
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
0
1
اسلام خیلی از چیزها رو حلال شمرده و روی اون تاکید کرده ولی بسیاری از مردم طرفش هم نمیرن،مثل یتیم نوازی و کمک به هم نوع و ... ولی همین مردها به صیغه که میرسن میگن ثواب داره و ....
بنظر من هر مردی که فکر و ذهن و وجدانش قبول میکنه که زن و دختر مردم رو صیغه کنه باید راضی باشه مادر و زن و دختر خودش هم به همین سادگی چندماه یه بار بده دست مردهای غریبه ، پس هر کی اینجوری باغیرت باشه بره سراغ صیغه وگرنه آدم کثیفیه که نه به خاطر اسلام ، بلکه بخاطر نفس کثیف خودش صیغه میکنه.
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
0
0
جالبه!
حرف از صیغه که میشه همه ی مردا عاشق و تابع اسلام میشن!!! شما که انقدر دم از اسلام میزنین و میگین نیاز مالی و جنسی یک زن رو تامین میکنیم خب مردونگی به خرج بدین همون زن رو بگیرین که باز مجبور نشه بره صیغه ی یه مرد دیگه بشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
، اینجا جوونا ونوجوونا که واقعا سرمایه یک کشور محسوب میشن دایما فکرشون درگیر این مسأله بجای آبادانی ،شماها از مردم انتظار دارید که مثل ائمه باشن
اینجا جوون نه از لحاظ شرعی میتونه به خواسته هایش برسه نه از لحاظ دیگه ،منظورم خیلی سخته چه از لحاظ مالی و...نمیدونم واقعا اشکال کجاست ،عرف ،شرع ،مسئولین
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
به نظرم ازدواج موقت فقط باید تو مناطق آزاد تجاری باشه . فکرشو بکن سوار کمری 50 میلیونی بشی و بری برای صیغه
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
0
0
اونایی که صیغه موقتو قبول دارن ایا راضی هستین خواهر و مادرتون صیغه بشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
0
0
سلام والا شهر مقدس رو باشهر نوقدیم تهران تبدیل می کنید بخدا امام رضا ع فکر نکنم روحش دراین دیار کثیف باشه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
0
0
بعضیا بیکارنشستن،هرکی براخودش نظری میده،عالم بی عمل مثل زنبور بی عسل
محمد
|
-
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
مجردها چکار کنن؟
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
هروقت حاضر شدین زن و دختر و خواهرتونو ساعتی بدین من صیغه کنم و باهاشون حال کنم و به جاییتون برنخورد اونوقت منم میگم صیغه حلاله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
خاک بر سر کسی که بگه صیغه کار خوبیه صیغه کردن هیچ فرقی با .... بازی نداره
رها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
باعرض سلام به همگی در جامعه ما حالا خیلی مسائل ومشکلات زیادی هست خیلی ها شبها سر گرسنه زمین میذارن ولی شما سر این مسئله که قطعا یک دروغی بیش نیست ودشمنان میخواهند بااین دروغها مردم نسبت به مکانهای مقدس بدبین کنند ولی من معتقدم که اگر مردان ما غیرت وزنان ما حیا داشته باشن گناه زنا در جامعه وجود ندارد اگه شرایط جوری باشه جوانان ما به راحتی ازدواج کنن چنین گناهانی وجود ندارد متاسفانه بعضی مردان ما بی غیرت شدن وبرای لحظه ای خوش گذرانی به همسر خود خیانت میکنن خدا عاقبت همه را بخیر بکنن
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
0
0
باسلام خدمت همگی حلال محمد ص حلال الی یوم القیامه وحرام محمد ص حرام الی یوم القیامه انسان مسلمان وعاقل را درانجام دستورات خدا ورسولش وکافررادرمخالفت با خداورسولش میتوان شناخت وقت باارزش خودتان رابابحث با جاهلان منعد تلف نکنید یاعلی مدد لعنت خدا برقاتل ملعون فاطمه بنت رسول الله ص
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
بنطر من در تمام دنیا باید زنهایی باشند که جوانها ومردهای مجرد بتواتند از نطر قریزه جنسی خودَشان را تخلیه نماینند پس باید این نوع زنها در یک مکان مشخص زیر نظر پزشک به شکل قانونمند انجام شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
0
0
نملت
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
0
0
به قول قذیمی ها
می بخور منبر بسوزان
مردم ازاری نکن
سپیده دم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
0
0
زن در این طرز فکر انسان هم محسوب می شود؟ یا حیوان و برده جنسی محسوب می شود. آیا اصل انقلاب زیر سوال نمی رود؟ همان شاه بود کاباره هم بود.
مردمی که تفکر را از آنها گرفتند و درگیر تقلیدشان کردند باید هم همین طور شود که هر شخص و هر مکتبی تفسیر خودش را وارد کند و احادیث راست و دروغ نثارت کنند و تو ماندی که حرف کدام فرقه از خدا درست است.
خدایی که گفته کسانی که تعقل می کنند برتر هستند بعد ما به جای اینکه حرف روانشناس و روانپزشک و سایر مراجع علمی و مقالات و پژوهش های علمی را بی طرفانه مد نظر قرار دهیم اصول پانزده قرن پیش در میان یک طایفه وحشی بیابانی را سرمشقمان قرار می دهیم بدون اینکه بپرسیم چرا چنین بوده.
ایده ال ترین حالت تعدد زوجات با عقد دائم است که افتضاحات ان را دیده ایم. زندگی های حیوانی که مرد به فکر شهوت رانی است و دیگر وقت و قدرت اداره زندگی و زن و بچه و تربیت انها را ندارد.
جامعه ای که نیاز جسمی و روحی زن اهمیتی ندارد ولی مرد باید کامل ارضا شود. دلم به حال زنان ساده و نجیب جامعه مان می سوزد. این مردان حیوان صفت خائن لیاقت ایثار و خدمات و نجابت این زنان را ندارند. و مطمئن باشید همین طور هم نمیماند. نجابت و از خودگذشتگی و عشق زنان عفیف ایرانی را این پست فطرتان از بین برده اند و می برند.
مردانی که از بی سرپرستی و فقر زنان سوئ استفاده کرده و از انها کام می گیرند. انقلاب کردیم که از زن استفاده ابزاری کنند دید ابزاری داشته باشند؟ جامعه مان اگر نمونه درست جامعه اسلامی بود برای زنان بیکس و ندار حقوق و کار از بیت المال خودشان در نظر می گرفت تا تن به خفت ندهند.
ما کشور خیلی خوب و پیشرفته ای داشتیم در همه زمینه های علمی در جهان حرفهای مهمی برای گفتن داشتیم. حکومتی مقتدر و کشوری پهناور. سقوط ایران از ورود صفویه شروع شد. وقتی حاکمان به جای رسیدگی در کار مردم در حال شهوترانی و رتق و فتق امور یک دو جین زن و فرزند شدند. دیگر کجا مجال می کردند به امور مملکت بیندیشند.
مثلا یک مرد می خواهد ارضا شود و به گناه نیفتد تاوانش را چند زن باید بدهد احساسات چند زن لگدکوب می شود چند فرزند این وسط باید تاوان بدهد؟ مثلا یک نفر نجات می یابد اما تاوانش را دهها نفر دیگر و بلکه کل جامعه می دهد. بعد همین انسانهای مریض و عقده ای و ضربه روحی خورده؛ فرزندان بی پول و بی سرپرست و بد سرپرست و عقده ای می ریزند در جامعه و حالا به جای یک فاسد چندین فاسد داریم. بعد همین فاسد ها میریزند سر ناموس بقیه. حالا از نفهمی می گویند صیغه باید باشد تا اینها به ناموس مردم حمله نکنند. درحالی که مشکل از جای دیگری است این بنا از بن ویران است.
نماز واجبشان را نمی خوانند روزه واجب را نمی گیرند خمس و زکات واجب را نمی دهند. قرآن که اول به مردها گفته چشم هایتان را از دیدن نا محرم ببندید رعایت نمی کنند تا کسی طلاق گرفت و بیوه شد برایش نقشه می کشند و ماهواره و فیلم های تحریک امیز می بینند. این همه واجب را نمی بینند چسبیدند به صیغه که تعدد زوجات بنا به رعایت عدالت است و من مانده ام عدالت چگونه رعایت می شود وقتی به همسرت به مونست به شریک یک عمر زندگیت دروغ می گویی و خیانت میکنی. عدالت چگونه برقرار می شود وقتی تو کام می گیری و زن مقابلت از بی کسی و بی پولی تن به این کار داده عدالت خدا چگونه برقرار می شود وقتی یک مرد خودش را ارضا می کند در حالی که همسرش در خانه دارای نیاز جنسی است و محکوم به خویشتن داری. عدالت چگونه برقرار است وقتی یک زن با مشاهده چنین مردی از هستی ساقط می شود و احساساتش نه تنها ارضا نمی شود بلکه لگدکوب می شود ....
اینگونه مردان لیاقت عفت و نجابت و وفاداری و ازخودگذشتگی این زنان را ندارند و اگر جلوی چنین جریانی گرفته نشود یاد چنین زنانی را به گور خواهیم برد. لایق این گونه مردان زنان نانجیب غربی است که حسابی از خجالت شوهرشان درمی آیند.
حقیقت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
0
0
سلام ...شایعه ی راه اندازی مرکز صیغه فقط برای آبرو ریزی آستانقدس رضوی بود . اما بیایم یکخورده منطقی تر زه این شایعات نگاه کنیم . وقتیر آقای .... میگن زنان و دخترانی که به صیغه ی زاعرین عراقی که به زیارت امام رضا آمدن و از همسران خود دور هستن دربیان ثواب داره چون آنها از کربلا آمدن و عطر بوی کربلا رو با خودشون آوردن ... من میگم خاک بر سر اون مردی بشه که برای زیارت بیاد و نتونه نهایتن ۲ هفته کش شلوارشو نگه داره . من نمیدونم آقای ..... با کدوم عقل این حرفو زده .من میگم اون عراقی که بخاد چشم به ناموس این مملکت داشته باشه باید تکه تکه بشه .هنوز خون جوان های این مملکت که بدست همین عراقی ها کشته شدن خشک نشده .. توی خرمشهر بخاطر ۲ تا النگو دست زنان و دختران بسیاری قطع کردن . بخاطر یک گوشواره گوش های زنان و دختران این مملکتو بریدن . هزاران هزار تجاوز به نوامیس این مملکت کردن . هزاران هزار جوان های رشید این مملکتو به سینه ی قبرستان فرستادن . میلیاردها میلیارد دلار به کشورمون ضرر زیان وارد کردن .این آقایون زاعر همون کسانی هستن که این همه جرم جنایت ووو کردن . حالا نوبت به عیاشی و خوشگزرانی صفا سیتی شون رسیده ... بله
Amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
0
0
جالبه همیشه میان میگن که شهداروباید مورد احترام قرار بدیم به خاطر خاک وناموس رفتن جنگ اما اما دریای شمال رو دادبم رفت تومشهد هم زنان و دخترارو صیغه عربا میکنیم معلوم نست اومدن زیارت یا ناموسمون رو صاحب شن خخخ تو کتاب تاریخ تو مدرسه همش حکومت های قبلی. رو زیر سوال میبردن اما برخلاف اینها اون حکومت ها ناموسفروشی نمکردن. جایی که خرافات جای عقل رو بگیره همین میشه. :|
ناشناس
|
France
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
0
خواهش میکنم یک مشاورمذهبی به سوالم پاسخ دهد
من دارم به همه چیز بدبین میشوم وبه راه کفرمیروم
فرق فاحشه خانه های اروپا با خانه عفاف ایران باشرط عدم دخول درچیست
ممنون
مدیر پایگاه سلام
اولا ایرا خانه عفاف ندارد
ثانیا فرق ماهوی جماع در اروپا با ایران در سیر تشریعی آن است که در "صیغه محرمیت" خلاصه میشود وگرنه سیر تکوینی آن "ظاهرا" تفاوتی ندارد.
مریم
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
0
0
صیغه یه نوع ازدواج هست که مبنای اون ارضای نیاز جنسی هست و مهریه در اون محکم تر از عقد دائم یعنی حتی اگر تعیین نشده باشه صیغه باطل میشه بچه ای که از صیغه بدنیا میاد دارای حق و حقوق هست و خانم هم حق و حقوقی داره و بچه متناسب به مردی هست که در زمان صیغه با زن بوده برای همین برای زن امنیت روانی و جسمی داره تفاوتش با زنا همینه یعنی مرد نمیتونه بیاد کارشو بکنه و پولم نده و بره و بچه ای اگه دنیا بیاد رو قبول نکنه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
بنظرمن صیغه یجور زناست من ازمحضرخانه ای شنیدم که مردای پولدار میرند براپنجشنبه جمعه زنی روصیغه میکنه این چه فرقی بازناداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
چطوریه که یه مرد وقتی از همسرش دوره اجازه داره بره صیعه کمه و نیاز جنسبش رو برطرف کنه ولی یک زن این اجازه رو نداره؟
از طرفی چرا زن باید عده نگه داره ولی مرد بلافاصله میتدنه بره با یه زن دیگه؟!
چرا اینقدر اسلام رو به نفع مردا و برای هوسرانی مردها تفسیر میکنید؟!؟!؟!؟!
نام:
ایمیل:
در صورت انتشار نظر به شما ایمیل زده می شود
* نظر:
چندرسانه ای
حمله تروریستی اهواز
حمله تروریستی اهواز همزمان با برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز، صبح امروز شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ یک تیم تروریستی به مردم و حاضران در مراسم رژه حمله مسلحانه کرد. پس از آغاز مراسم رژه نیروهای مسلح دو نفر از پارک شهید سبحانی که پشت استیج رژه قرار دارد با به رگبار بستن مردم قصد حمله به جایگاه رژه را داشتند که نیروهای مسلح مستقر در محل رژه با دعوت مردم به پناه گرفتن با افراد مسلح درگیر شدند.
عکس/ رژه بزرگ دریایی ارتش و سپاه در خلیج فارس
عکس/ رژه بزرگ دریایی ارتش و سپاه در خلیج فارس همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، یگان‌های شناوری سطحی، زیر سطحی، یگان‌های هوایی و دریایی نیروهای دریایی ارتش و سپاه به سرفرماندهی شناور شهید محمد ناظری نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ در آب‎های نیلگون خلیج فارس از مقابل جایگاه رژه رفتند.
رژه ۳۱ شهریور نیروهای مسلح
رژه ۳۱ شهریور نیروهای مسلح مراسم رژه بزرگ ۳۱ شهریور نیروهای مسلح همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در جوار حرم امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد.
اخبار بین الملل