کد خبر: ۱۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
تعداد نظرات: ۱۲۵ نظر
آرمان پرس گزارش می دهد :
فتنه گران فعلی دو استراتژی را در قضیه فتنه مذاکرات به طور موازی پیگیری می کنند. یکی اینکه امام امت را به بهانه فشار اقتصادی به مردم، وادار به نوشاندن جام زهر و عدول و عقب نشینی از خطوط قرمز خود کنند و دوم اینکه در صورت عدم عدول حضرت آقا از مبانی و خطوط قرمز اعلامی، حاکمیت را مقصر عدم توافق معرفی و مردم را برای تقابل در برابر امام جامعه و حاکمیت تحریک و تهیج کنند.

آرمان پرس – گروه سیاسی : این روزها و با پایان یافتن مرحله نهایی نگارش توافق هسته ای از سوی دیپلمات های کشورمان در وین سوت نهایی 12 سال مذاکره فشرده و گره زدن همه شئون کشور به این پرونده سیاسی! در حالی به صدا در آمده است که عملا ابعاد مختلف این توافق نه تنها دستاورد خاصی را برای کشورمان به ارمغان نیاورده است بلکه آغاز راه درگیر شدن کشور در یک پروسه طلانی مدت دیگر و ضربه های مهم و جدی ترین نظام بین الملل به جمهوری اسلامی را فراهم آورده است . در این میان عده ای با ذوق زدگی خاصی از برگزاری جشن های هسته ای در آستانه عید سعید فطر سخن می گویند اما با نگاه دقیق به ضرس قاطع می توان گفت که نشانه های فتنه جدید از دل توافق به خوبی عیان شده است.


به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی آرمان پرس پس از تاکیدات صریح امام خامنه ای در نشست با مسئولان عالی کشور در ماه مبارک رمضان و تبیین خط قرمزهای مهم هسته ای در آستانه نگارش متن نهایی بسیاری از تحلیل گران سیاسی به این نتیجه رسیدند که توافق خوب با کشورهای 5+1 ناممکن خواهد بود چرا که امام امت با ایستادگی قاطع پای منافع ملی کشور اجازه کوچک ترین دست اندازی به صنایع اتمی را نخواهد داد و این قاطعیت قطعا مورد قبول کشورهایی نظیر آمریکا قرار نخواهد گرفت . اما از سوی دیگر مذاکره کنندگان ارشد کشورمان در سفر طولانی مدت به وین از پایان کار نگارش متن نهایی توافق در سطح کارشناسان خبر دادند و حتی برخی خبر های شنیده شده از محل هتل کوبورگ مبنی بر رسیدن به توافق کامل و تعیین وقت برای اعلام در روزی خاص و امضا در روزی دیگر است .


باید بدانیم که اکنون و در آستانه اعلام توافق نهایی هسته ای عده ای تلاش دارند با بستر سازی ابعاد اختمالی توافق مسیر را برای پذیرش افکار عمومی و در نتیجه قبول شرایط نهایی نگارش را به هر قیمتی فراهم کنند . خط قرمزهای ترسیمی از سوی امام جامعه بدون حتی یک مورد عدول باید در توافق نهایی لحاظ شده باشد و اگر حتی یک مورد از آن شرایط نیز مورد قبول کشورهای طرف مذاکره قرار نگیرد توافق از نظر ما مردود و بحث بر سر پذیرش توافق آغاز فتنه جدید علیه کشورمان است، فتنه ای به مراتب بزرگتر و عمیق تر فتنه های 78 و 88 . به طور مثال این روزها معاونان وزیر خارجه از یک سو و مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی از سوی دیگر از لزوم پذیرش PMD  از سوی ایران با جزئیات مختلف خبر می دهند!! . طبق این قرار داد ما موظف خواهیم شد کلیه بازرسی های فراپادمانی از تاسیسات اتمی و تاسیسات نظامی کشورمان را در هر لحظه و زمانی حتی بدون اطلاع قبلی بپذیریم و اجازه حضور بازرسان آژانس که ماهیت آنها به شدت برای ما اثبات شده است را فراهم آوریم . آمانور هفته گذشته در سفر تهران تلاش کرد و در رایزنی با مقامات کشورمان اجازه مصاحبه با دانشمندان هسته ای کشورمان را هم به دست آورد و مشخص نیست تا چه میزان به این امر موفق شده است. این در حالی است که این توافق کاملا خلاف نص خطوط قرمزی اعلامی آقا می باشد و قطعا هیچ عقل سالمی نیز نمی تواند این شروط را بپذیرد.


فتنه گران فعلی دو استراتژی را در قضیه فتنه مذاکرات به طور موازی پیگیری می کنند. یکی اینکه امام امت را به بهانه فشار اقتصادی به مردم، وادار به نوشاندن جام زهر و عدول و عقب نشینی از خطوط قرمز خود کنند و و دوم اینکه در صورت عدم عدول حضرت آقا از مبانی و خطوط قرمز اعلامی، حاکمیت را مقصر عدم توافق اعلام و مردم را برای تقابل در برابر امام جامعه و حاکمیت تحریک و تهیج کنند.


روند اصرار این روزهای آژانس و همچنین کشورهای غربی از سویی به شدت به سناریوی تحمیلی این کشورها به عراق شبیه است. جایی که در فاصله سال های 80 تا 82 و به بهانه وجود تسلیحات کشتار جمعی آمریکایی ها با مجوز شورای امنیت سازمان ملل متحد و همکاری بازرسان این نهاد و در یک اقدام دیپلماتیک صدام را مجبور ساخت اجازه بازرسی های بدون قید و شرط را از همه تاسیسات نظامی عراق فراهم کند و در حقیقت بازرسان سازمان ملل نقش جاسوسان بی جیره و مواجب آمریکا را برای تکمیل اطلاعات و مختصات نظامی عراق برای حمله آینده ایالات متحده بازی کردند و در نهایت با داشتن دقیق ترین اطلاعات از تعداد تجهیزات و مختصات جغرافیایی عراق آمریکا در مدت زمان کوتاهی توانست بغداد را به اشغال خود در بیاورد .


اما نکته مهم تر اینجاست که اکنون عده ای در داخل به مانند سال 88 تلاش دارند بستر ساز آغاز فتنه جدید توسط آمریکایی ها باشند . در حالی که ما به هیچ عنوان توافق خوبی که همه شرایط اصلی جمهوری اسلامی در آن رعایت شده باشد نخواهیم داشت این که عده ای پیش از اعلام توافق خواستار برگزاری جشن هسته ای در عید فطر باشند چه معنی دارد ؟ آیا این سر نخ جز الهام گرفته از فتنه 88 و شادی پیروزی حامیان یک کاندیدای خاص قبل از پایان شمارش آراست؟ به نظر می رسد سیاست خیابانی سازی شادی مردمی در برابر آنچه که هنوز ابعادش برای بسیاری از مردم و کارشناسان نامکشوف است تنها در راستای اعمال فشار به ارکان حکومت به خصوص به امام امت برای پذیرش توافق تحت فشار افکار عمومی است . در واقع برخی می خواهند حضرت آقا را در معذوریت خواست عمومی جامعه قرار دهند تا به مانند قطعنامه 598 یک بار دیگر امام جامعه مجبور به نوشیدن جام زهری دیگر شود و هرچند خود با آن موافق نباشد اما در تگنای پذیرش قرار گیرد .


نشانه شناسی این که تیم هسته ای با عبرت از حاشیه های بیانیه لوزان اکنون هرگونه اعلام توافق را منوط به بستر سازی های داخلی و به وجود آوردن حس همراهی همه جانبه برای پذیرش توافق با هر متن و تعهدی کرده است نشان می دهد بازیگران فتنه جدید بسیار هوشمندانه تر رفتار می کنند چرا که با وجود اینکه ولی امر جامعه بارها اعلام کرده است از جزئیات مذاکرات و توافق خبر ندارد (اینکه حالا گفته بشود که جزئیّات این مذاکرات تحت نظر رهبری است، این حرف دقیقی نیست. ۱۳۹۴/۰۱/۲۰) این بار مذاکره کنندگان قصد دارند با انتشار جزئیاتی که اصرار داشتند با رهبری هماهنگ شده در میان مردم، حضرت آقا را مجبور به پذیرش کنند و به نوعی مردم را در مقابل امام امت قرار دهند . آنها حتی در این مسیر ابزارهای لازم را هم پیش بینی کرده اند و از اعلام رفع تحریم ها به عنوان مهم ترین خواست عمومی جامعه قطعا استفاده خواهند کرد در حالی که رفع احتمالی تحریم های هسته ای حتی در روز آغاز توافق تنها یکی از خواست های کشورمان در جریان مذاکرات بوده است و موانع مهم تری نیز باید از سر راه برداشته شود و حتی در بهترین حالت رفع تمامی تحریم ها بهبودی وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم ایران بیش از 10% وضعیت کنونی امکان پذیر نخواهد بود. این قضیه برای دولتمردان پر واضح است و از طرفی اطمینان دارند که غرب خطوط قرمز ایران را نمی پذیرد و توافق عملی نخواهد شد. پس چاره ای جز مقصر نشان دادن حاکمیت برای عدم توافق ندارند.


وقتی آقای جان کری در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام می کند که "در صورت توافق با ایران، همه جهان متوجه می شوند که می توان با هم دوست بود و در کنار هم کار کرد!" موید طراحی فتنه ای است که اولا با تیم مذاکره کننده  ایرانی به نتایج خوب مد نظر آمریکا رسیده اند و از آنجایی که ایران و آمریکا در تضاد منافع کامل بسر می برند و هرگز توافق خوب برای طرفین برداشت یکسانی ندارد نشان از عقب نشینی تیم ایرانی دارد و ثانیا اینکه قرار است شاهد فروکاست مناقب انقلاب اسلامی به منافع جمهوری اسلامی باشیم و دیگر خبری از استکبار ستیزی و شعار مرگ بر آمریکا نخواهد بود. و این یعنی فتنه. فتنه ای با رمز "توافق".

به نظر می رسد توطئه خطرناک رسیدن به توافق هسته ای این روزها در حال شکل گیری است و عموم صاحب نظران و رسانه ها باید مردم را از ابعاد شوم این توطئه آگاه سازند تا پس از اعلام نهایی عده ای نخواهند کشور را به مسلخ جنگ نابرابر مردم علیه امام و مردم علیه مردم بکشانند .

مطالب مرتبط
نظرات بینندگان l_sar_comment
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲۵
منوچهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
15
323
شما دیگه رسما دیوانه اید . 12 ساله ما منتظر توافقیم حالا که رسیدیم به مرحله اتمام ماجرا میگید فتنه است؟
پاسخ ها
مردم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
توافق هسته ای حق مسلم ماست....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
عجب خبیثی هستید شما
رها
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
بابا شما دیگه کی هستید شما آقا هم قبول نمیکنید لعنت بر دل سیاه کسی که این تفرقه در سال 88 انداخت
مهاجر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
چه کسانی بغیر از شما نتانیاهو و حسین شرعتمدار (شمعون) ناراحت هستند ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
فقط اسراییل و کسانی که از صلح و توسعه ایران متضرر می شوند می تونند با این توافق مخالفت کنند. به شما تسلیت می گویم که ایران و مردم مظلوم آن خواب را بر چشم شما حرام کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
جمع کنین این سایت مسخره رو. قد یه بچه هم نمیفهمین.
آنکس که نداند و نداند که نداند // در جهل مرکب ابدالدهر بماند
یک شهروند غیر دلواپس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
9
227
عجب پس شما انتظار دارید که یک مذاکره برد برای ما و باخت برای آمریکا حاصل بشه. یعنی این 5+1 خودشون رو به نفهمی بزنند و باخت رو قبول کرده برد رو به ایران هدیه کنند. مذاکره از اول بر پایه برد برد بوده بنابراین بحث فتنه و ... اساسا زاییده ذهن متوهم شماهاست.
پاسخ ها
عشـــق ولایت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
برد برد؟؟؟؟مگه داریم.اگ برد برا اونا باشه پس فقط باخته ک براما میمونه
حقگو
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
برد اونها از نظر ما ! نه اینکه از نظر صهیونیست ها.
مصطفی
|
Netherlands
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
9
213
نفس زدن های آخرتون رو برای تخریب دوست دارم! =))
اینکه انقدر مستأصل و بیچاره شدید و از روی ناامیدی دیگه به نوشتن این خزعبلات روی آوردید! اینکه علیرغم فتوای رهبری باید بمب اتم بسازیم! یا ربط دادن این توافق به فتنه و حتی تئوری بازی ها!!! خخخخخ D: یعنی عالیه واقعا =) خیلی با حال و هوای این روزهای آرمان پرس حال میکنم!
ادامه بدید، خیلی با مقالاتتون میخندیم شاد میشیم =)
BIG Like!
پاسخ ها
صاحب رضایی چالدران
| France |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
دستت درد نکند حرف دلمو زدی. این ها کسانی هستند که با نام تحریم و فتنه خون این ملت مظلوم را می مکند
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
3
177
خوشحالم که مخاطبانتون هم مخالف افکارطون هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
افکارطون؟؟؟؟!!!!!!!!
دوست گلم افکارتون درسته
موفق باشی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
4
169
عزیز دل چرا نمیزاری یه همه پرسی بکنیم تا فتنه واقعی روشن بشه؟؟؟
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
3
147
ارمان پرس فقط واسه چرند نوشتن خوبه
پاسخ ها
دخو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
پس یه سر به رجا نیوز هم بزنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
3
108
تو رو به خدا تحلیل رو نگاه کنید """ از آنجایی که ایران و آمریکا در تضاد منافع کامل بسر می برند و هرگز توافق خوب برای طرفین برداشت یکسانی ندارد نشان از عقب نشینی تیم ایرانی دارد ؟؟؟؟ رو چه حساب آخه بنده خدا؟؟؟ چرا نشان از عقب نشینی تیم آمریکایی ندارد؟ حالا یه سوال اگر یک روزی مثلا دولت شما با آمریکا توافق کرد نشان از عقب نشینی شما دارد یا خیر؟ به نظر می رسه اساسا مسئله شما در خارج کردن حربه اصلی شما یعنی آمریکا ستیزی تبلیغاتی از دست شماست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
8
104
فتنه ؟ مگه داریم؟ مگه میشه ؟ ی عده اینقدر نفهم. باباجان من چرا همه توهم دشمن پنداری دارین؟ مگه آمریکا چشه که همه دنیا دارن باهاش زندگی میکننو لذت میبرن و فقط ما باید باهاشون مشکل داشته باشیم. دست بردارید از این همه دشمن پنداری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
شاید اگر در هواپیمای مسافربری از عزیزان خودتون بودن الان این حرف رو نمیزید :)

شاید اگر یکی از شهدای هسته ای از عزیزان خودتون بودن ، نمیگفتید مگه امریکا چشه :)

و هزاران شاید دیگه ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
120
8
بسیار عالی بود ... تشکر :)

باید بلایی مانند آنچه در سوریه پیش اومده در ایران بیاد تا عده ای از خواب غفلت بیدار بشن :)

ان شاء الله که خدا کمکمون کنه . باز هم ممنون
پاسخ ها
نخودی
| - |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
مردم ایران با مردم سوریه فرق دارند و حرفشون پای صندوق رای زدند ولی صاحبان زر و زور و زر (حرف مفت) واقعیت را انکار میکنند والکی مثلا دلم به حال مردم میسوزه .
اکثر مردم میدونن که تند روها فقط به فکر منافع خودشونن وعاشق قدرت وشمامیخواهید مردم مطیع و فرمانبر شما باشن
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
ممنون از پاسختون نخودی عزیز :)

مشکل اینجاست اگر در همین انتخابات 92 ، بجای آقای روحانی ، شخص دیگه ای انتخاب میشد ، نظام متهم میشد به دیکتاتوری ... لپ لپ بازی و هزاران القاب دیگه ...
اتفاقی که سال 88 افتاد.
مدعیان آزادی بیان ، مدعیان گفتگوی تمدن ، تاب شکست نداشتند :)
کسانی که میگفتند زنده باد مخالف من ، بعد از انتخابات دست به هرکاری زدند ...

در انتخابات 92 ، بنده به آقای قالیباف رای دادم ولی ایشون رای نیاوردند.
ولی امثال بنده نگفتیم که روحانی رئیس جمهور نیست، مورد تایید نیست. بلکه به عنوان فرد منتخب همه ی ما ایرانیان ایشون رو قبول داریم و ارزوی موفقیت روز افزون برای ایشون داریم :)

عاشق قدرت کسی است که سال 88 ، به رای نیاوردن چنان بلوایی به پا کرد دوست عزیز :)
نخودی
| - |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
نتیجه انتخاباب خود را دیدید چی از داخلش آمد بیرون(جریان انحرافی ) به گفته خودتون
خوشتر آن باشد که سر دلبران
گفته آید در حدبث دیگران
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
بلی بحث این نیست که جریانِ چی در اومد...

موضوع ، تاب نداشتن مدعیان آزادی بیان است که پیروزی رغیب رو برنتابیدن :)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
4
88
نفس شماها از جای گرم بلند می شه.
شماها از بیکاری و دربدری چه درکی دارید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
دوست عزیز به عنوان یکی از جوانان همین مملکت ، بخدا که اگر تخصص داشته باشید (دقت کنید تخصص نه مدرک) کار هست.

مشکل اینجاست در مملکت ما هرکسی میره دانشگاه انتظار داره وقتی میاد بیرون ، باید بگن لطفا افتخار بدید تشریف بیارید شرکت ما در خدمتتون باشیم.

بدون تخصص و دانش ، انتظار کار داشتن ، مثل اینه انتظار داشته باشی سراب ، آب باشه :)
ساناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
4
100
بصورت کاملا اتفاقی وارد سایتتون شدم و قلبم درد گرفت از این همه جهالت و تحجر و کج فهمی و......................................
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
من هم برای اولین باره وارد این سایت شدم واقعا" تعجب میکنم که اینها به خودشون حتما"روشن فکر میگن! تعجب میکنم که در قرن بیست ویکم هم افرادی هستن که دیدشون با اینهمه وسایل ارتباطی از نوک دماغشون فراتر نمیره .... !!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
2
67
با وجود شما در این مملکت ، ما دیگر نیازی به دشمنی اسراییل و آمریکا نداریم . شما چون 2 سال است که کاسبیتان از قبال تحریمها تعطیل شده به چه کنم افتاده اید. کی میشود شماها گورتان را گم کنید و از این مملکت بروید تا مردم از شر شما راحت شوند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
72
5
دقیقا همینطوره،این آدم های بی بصیرت از خدا بی خبر دارن فتنه جدید راه میندازن.چون دیدن فتنه عمو حسین و عمو کروبیشون به جایی نرسید الان که قدرت گرفتن دارن زهرهاشون رو میریزن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
86
3
حرف راست همینه.عمو ظریف داره گند میزنه
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
گند را اونایی زدن که در هشت سال به اندازه تمام دوران استخراج نفت و فروش آن دلار نفتی گرفتن ولی زمانیکه دولت را تحویل دادن خزانه خالی و بدهی ها سر به فلک کشیده بود! فقط جواب بدین آقایان دلواپس اون پولها کجاست ؟؟؟
نادر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
جالبه که شما ها حرف هرکی رو که ذوست دارید باور میکنید!!!
کدوم خزانه خالی مرد ناجسابی؟؟؟
ايراني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
2
49
در پاسخ به ناشناس 17:00 عزيز؛ كه بحث هواپيماي مسافربري و شهداي هسته اي را مطرح فرمودند:


برادر يا خواهر گرامي،

هيچ ايراني بافهم و باغيرتي منكر فجايعي كه شما فرموديد نيست... به اينها كودتاي 28 مرداد و غيره و غيره را هم اضافه كنيد. بنده شخصا دستكم دو نفر از شهداي هواپيماي ايران اير را ميشناسم...

كاش ولي به اين سوي ميدان هم نگاهي بكنيم... اما آيا ما هم از ديوار سفارت ايشان بالا نرفتيم؟
هر روز شعار مرگ بر بزرگترين اقتصاد و ارتش و مهاجرپذير و توليدكننده علم را سر نداديم؟
و در هر كوي و برزن پرچم نماد رسمي نزديك به 300 ميليون انسان را آتش نزديم؟؟؟؟ يك طرفه به قاضي نرويم...

در هر دوره اي ممكن است اشتباهاتي از فرد يا كشوري سر بزند اما بايد هزينه/فايده هر وضعيت را سنجيد و بر پايه منافع و عزت مشترك عمل نمود. ياد آن لطيفه اي افتادم كه ميگفت "طرف زمين خورد و براي اينكه ضايع نشود! تا آخر راه را سينه خيز رفت"... اين راه فعلي به كجا ميرود؟ چقدر از مشكلات دنيا با غيظ و دشمني و كينه حل شده اند؟
آيا مشكل اعراب و رژيم غاصب اسراييل بعد از چندين دهه خشونت و بگير و ببند و محاصره اقتصادي و غيره حل شد؟ آيا 8 سال جنگ تحميلي براي دو كشور ايران و عراق فايده چنداني به همراه آورد؟ از قديم گفته اند: هزار دوست كم است و يك دشمن زياد... آمريكا با كوبا بعنوان نماد كمونيسم در منطقه آمريكاي مركزي بعد از 4 دهه و اندي به آشتي و بازگشايي سفارت رسيدند. حتما" جريان خليج خوكها و خطر جنگ هسته اي در دهه 60 ميلادي را مي دانيد... كمي منطقي تر بينديشيم؛ و در ضمن فراموش نكنيم كه در طي 8 سال دفاع مقدس يكي از بهترين مدافعان حريم و سرزمين ما تجهيزات نظامي آمريكايي بودند

حالا به بنده نيز ميخواهند انگ فتنه يا هر چيز ديگر بزنند حرجي نيست عزيزان. جالب است كه پس از اين همه سال هزينه دادن به عناوين مختلف، حال كه گشايشي در حال وقوع بوده و بالاترين مقامات و رهبري كشور نيز حامي آن هستند چنين صحبتهايي عنوان ميشود...
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
با عرض سلام خدمت شما برادر / خواهر گرامی :)
بنده همون ناشناس هستم

حرف شما درست و متین دوست من.
ما سفارت امریکا رو گرفتیم ، به چه دلیل ؟ از روی شکم سیری بوده ؟ باور کنید که چنین نبوده.
بعد از انقلاب ما رو تحریم کردن ، مشخص شد که از طریق سفارت جاسوسی میکردن .
شاید بگید که توهمات داخلی بوده . ولی آیا همین چند سال پیش مشخص نشد که امریکا از آنگلا مرکل جاسوسی میکرد ؟ و موارد مشابه زیاد هست .

ما با دولت امریکا مشکلی نداشتیم ، همینطور که امام خمینی گفتن که ما فقط با اسرائیل مشکل داریم و با سایر کشورها مسئله ای نداریم.

ولی موضوع اینجاست که امریکاست که نمیخواد کشوری مستقل از اون عمل و رفتار داشته باشه .



حق با شماست ، رهبری عزیزمون فرمودن که مذاکره کنندگان کشور جزء افراد امین هستند و ما هم می پذیریم و براشون آرزوی موفقیت داریم.

صحبت این مقاله و یا امثال بنده این نیست که مذاکره کنندگان خائن هستن یا قصد وطن فروشی دارند .

موضوع اینجاست که عمر و عاص نظام ، برنامه اش اینه که هر توافقی رو (حال چه خوب چه بد) ، رهبری باید بپذیرند .

رهبری فرمودند که هیچ مشکلی با توافق خوبی که منافع ما در اون لحاظ بشه ندارند و این هم باعث خوشحالی خواهد بود که چنین اتفاقی بی افته :)

اما مشکل از اونجایی شروع میشه که این توافق ، توافقی نشه که منافع کشور در اون لحاظ نشه.

حال اگر رهبری نپذیرند ، ملعونی در این کشور قصد داره موضوع رو اینطور جلوه بده که رهبری مانع شدن وگرنه بستر برای توافق فراهم بوده و به این طریق مردم رو در مقابل رهبرشون قرار بدن

موضوع اصلی این مقاله این هست .

کار بنده طوری هست که گاها نیاز دارم ابزارهایی رو از طریق اینترنت خریداری کنم، ولی بدلیل تحریم ، برای دریافت یه کد ، فقط یک کد که پروسه اش شاید 1 ساعت هم نمیکشید یک ماه معطل شدم. بنده هم این مسائل و مشکلات رو لمس میکنم . و باور کنید هرکسی که با توافق بد مخالفه نون تحریم رو نمیخوره :)

وقتی مقامات بلندپایه ی امریکا مدام از تغییر رژیم، تغییر حکومت ، براندازی نظام ، حمله ی نظامی و ... صحبت میکنند ، آیا جایی برای دید مثبت میگذارند :) ؟

ان شاء الله که این توافق برای مملکت خیر و برکت داشته باشه و باعث سربلندی ایران اسلامی عزیزمون بشه :)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
ناشناس جان! تو خودت با پرچم امریکا اومدی، چرا حرف بیخود میزنی.
رزمنده دوران دفاع مقدس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
دوست عزیز ایرانی
بنده نمیدونم که سن شما میتواند حقایق دوران دفاع مقدس رو به یاد آورد وآیا دوران جنگ رو به عنوان رزمنده تجربه کرده اید یا اینکه مطالبی رو فقط شنیده اید!!!
به هر حال از نوشته های شما چنین استنباط میشود که گویا نظرات وفرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری رو از قلم انداخته اید.
لطفا" مطالب زیر رو مد نظر قرار داده سپس با نوشته های خودتان مطابقت دهید.
در مورد اشغال سفارت آمریکا ویا بهتر بگوییم لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام / حضرت امام از اون به انقلاب دوم یاد کردند و حتی فرمودند که این از خود انقلاب اول مهمتر بود
درمورد شعار مرگ بر آمریکا نیز امام راحل فرمودند هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید ونیز لقب شیطان بزرگ را ایشون به آمریکا نسبت دادند.
در مورد جنگ تحمیلی نیز اشتباه نتیجه گرفته اید چرا که امام بارها فرمودند که ما حتی لحظه ای از دفاع وجنگمان پشیمان نیستیم بلکه به وظیفمون عمل کردیم
مقام معظم رهبری هم فرمودند که جنگ با عث قویتر شدن ما شد ونیز باعث شکوفایی نخبه ها و خود باوریهای فرماندهان جوان گردید
در مورد تجیهزات آمریکایی واقعا" شما فکر میکنید این سلاحها جنگ رو پیش برد ؟؟
که اگر اینگونه باشد بنده پیشنهاد میکنم بدون مطالعه و خواندن خاطرات فرماندهان جنگ / در مورد اون 8سال از اظهار نظر صرف نظر کنید.
جهت اطلاع تجهیزات آمریکایی در اوایل جنگ که همه در اختیار ارتش بود به مرور بدلیل اتمام انبارهای مهمات به خصوص در مورد موشکهای هواپیماهای ارتش یا خالی شده بود ویا از رده خارج / مصداق صحبت من تغییر کاربری f14 به بمب افکن توسط شهید بابایی است .
سپاه هم که تقریبا" اکثریت تجهیزات رو از طریق غنائم جنگی تهیه میکرد.
امید وارم این مطالب رو به بد برداشت نکنید .
javad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
47
4
اگر ما راكتور اراك را خراب كنيم 7 سال براي بازسازي زمان ميبرد(7سال تا فرار هسته ايي) ولي با لغو تحريم ايران برقراري مجدد آن چقدر زمان ميبرد(24 ساعت)پس اول آمريكا 7 سال تحريم را لغو كند تا بعد ازآن ما شروع به تخريب اراك كنيم(درسته؟؟)به تين ميگن برابري استرات‍‍ژيك
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
2
53
فتنه کسانی هستند الان که موقع رسیدن به توافق هستش بحثهای منافقانه مطرح میکنن ما نماینده و مسئول برای مذاکرات داریم و رهبری هم ایشان و تیمش را تایید کردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
2
48
اقا دارن ضرر میکنن اخه به ولای علی اگر شما دلواپس مردم باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
2
13
... ميدونيد يعني چي؟
سيد حسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
3
46
يزارين رسايي از هلسينکي بياد - فعلا رئيستون رفته ددر
همين فتنه انشاء الله دودمانتان را به باد خواهد داد
راستي فکر ميکنيد چرا رهبري از مذاکرات دفاع ميکنند نکنه شما بهتر ميفهمين ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
3
35
چرندیات محض آرمان پرس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
3
41
يكي اين وسط به من بگه اين آرمان پرس كيلويي چنده كه اين خزعبلات رو مرقوم مي كنه؟! معلومه شيكمش سيره شايد هفت تير هم داره؟
sun
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
5
39
شما نمونه جهل مقدس هستید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
شاید هم خود شما :)
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
3
43
به نظر من داعش بوجود اومد که ما بگیم صد رحمت به اسرائیل . آرمان پرس را هم راه انداختند که ما بگیم صد رحمت به رجانیوز !!!
ایرانیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
2
43
فتنه رو اون دکل دزدها، اختلاس کننده های هزاران میلیاردی، کاسبان تحریمی که همه پول نفت رو یکجا بالا کشیدند، همونهایی که برای بیست و نه نفر حکم وزیر سلیه و معاون رئیس جمهور سایه می زنند به پا می کنند.
دشمن دانا بلندت می کند بر زمینت می زند نادان دوست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
مفتخرم نادان دوست !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
حالا چرا بابتش پول نمیگیری؟؟؟
مفتی که همش ضرره!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
منظور؟
کدخدایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
4
27
سخن من با نویسنده این مقاله هست که واقعا این حرفهای بیهوده که مثل یک سنگ بزرگ در راه خوشبختی و رهایی این ملت از دوران سختی که در این مقطع دارند میباشد چه نفعی برای شما دارد.متاسفم برای افرادی مثل شما.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
5
32
برادرم فتنه واقعی شما هستید که ملت را به تحریم کشاندید امروز از حل این مشکل ناراحت هستید زیرا نگران از دست داده رانت هایتان هستند و زره ای به فکر توسعه و پیشرفت کشور نیستید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
یعنی یه چی یاد گرفتین به اسم "نون تحریم خور" ، هرجا میشینید همون و میگید =)))

شده قصه ی حسن و حاجی خاطره که این سریع القلم یه Development به اینا یاد داد ، دیگه دست بردار نیستن =))
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
2
15
این که مذاکرات برای توافق را از اول چه کسی وچه زمانی شروع کرده است نویسنده باید بداند! خطوط قرمز را هم ملت میدانند ومنافع ومضار را همه میفهمند وتحرییمها با تمام لج بازیهای سیاست پیشین ما تحمیل شده اند وچون به بار نشسته است با مذاکراه موافقط شده است اگر امتیازی هم داده میشود باید بدانید که قبلیها با لج بازی ندانم کاری وجهالت و... داده اند که به امروز رسیده ایمواگر دوباره مانع رفع این معضل بزرگ شوند باید تاوانش را در برابر افکار عمومی بدهند ومردم هوشیار میدانند که دراین میان چه میگزرد خلاصه اینکه فتنه را با دور زدن قوانین بین المللی شروع کرده اند .وحالا هم تحریمها را با دور زدن مردم وبیت المکال مردم دور میزنند.همچنانکه سال 88با نام فتنه 8سال کشوررا چاپیدند امروز هم میخواهند بانان توافق بد هسته ای 8سال دیگر کشوررا به قهقرا ببرند .مردم دیگه فهمیده اند که اینگونه برچسبها برای چیست!!؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
ذکر چند نکته ضروری است :)
موافقط : موافقت
میگزرد : میگذرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
خودت فهمیدی چی نوشتی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
3
27
خجالت....
قعطا واژه ای که شما ان را نمی شناسید.
تا کی میتوانید دم از اسلام بزنید و چون بخلوت میروید ان کار دیگر را انجام بدهید.
تا کنون چقدر از بابت این تحریم ها جیب تان پر شده است؟؟؟
تا کنون چقدر این ملت باید متضرر لجاجت های شما بشود.
تا کی باید تاوان یک جمله را بدهیم.(اسرائیل باید از صحنه...)!
آیا شده به زیر پوسته این شهر نگاهی بندازید.
اگر صدایی از این مردم نمیشونید برای این است که گلویشان را فشرده اید, برای این است رمقی ندارند...
تیم سیاسی آمان خجالت را باید برایتا جور دیگر تشریح کرد.
از فساد همین مقدس معاب هایی پشانی نشان که میپندارید امامان عصر هستن بگویم یا از مردمی که قرار بود در عدالت علی را ببینند!
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
1
32
زنده باد ظریف؛ زنده باد توافق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
من موندم اگر امریکا مثل بیانیه الجزایر دست آقایون رو بذاره تو حنا ، امثال شما میخواید دست به دامن کی و چی بشید :))
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
2
26
مرگ بر خشک مقدسین بی شعور
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
و ایضا بر جاهلینی همچون شما :)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
جاهل خودتی آمریکایی!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
2
16
خفه بابا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
3
24
من نمیدونستم که فتنه هست ولی حالا که فهمیدم صد برابر قبل از توافق حمایت میکنم.خدا رو شکر.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
1
17
بابا رفیق اسرائیلیت دیشب جمعه که میگفت آمریکائیها عقب نشینی کردند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
1
22
مطالب اين سايت اصل فساد و گمراهي هست
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
1
22
فتنه گر اصلی شمایید که اصلا به منافع ملت و کشور فکر نکنید. فقط به فکر جاه و منصب و مال هستید،بواقع شما هم کاسب فتنه ایید و هم کاسب تحریم!
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
1
12
پس شما هم دلواپس هستید.
مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
3
13
اگر هزینه‌هایی که برای برنامه‌های هسته‌ای کشور ظرف یک دهه گذشته اعم از مستقیم و غیرمستقیم (هزینه تحریم‌ها) صورت گرفته برای تهیه و تأمین آب کشور صورت گرفته بود، آیا مردم ایران امروز خوشبخت‌تر نمی‌بودند؟»
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
خاک تو سرت با این تفکرت!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
خاک تو سر خودت سبک مغز
کاملا درست میگن اگه یه مقدار از هزینه ی تحریم ها برای منابع اب صرف میشد الان به 7 میلیون روستایی با تانکر اب نمیرسوندن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
مثلا از کشورای همسایه آب بخرن یا آب بکارن یا دریاچه سبز کنن - آسمونو بشکافن- خلیج فارس و به دریای خزر وصل کنن از جمعیت مردم کم کنن یا تو بگومثلا چکار کنن!!!
هنوز نمیدونی یکی از مزایای انرژی هسته ای تامین آب و شیرین کردن و استفاده اون در امور کشاورزیه؟
اگر تو سبک مغز نیستی یه جای حمایت از این شعارهای الکی یه راهکاری بده؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
الان مثلا تو میدونی باید چکار کنن؟؟ دانشمند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
1
3
عجب؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
14
3
برجسته ترین شعار مردم در روز قدس میدونید چی بود؟
مرگ بر آمریکا - مرگ بر اسرائیل
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
1
8
به نظر میرسد مسئله مهمی که هم نگارنده متن وهم مخاطبان فراموش کرده اند قبول هر گونه توافقی در ایران منوط به موافقت مجلس شورای اسلامی و نیز در آمریکا منوط به موافقت کنگره میباشد
پس هر گونه پیش داوری بنظر بیهوده و بیمورد است.
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
1
9
مثلی هست که میگه همه راهها به رم ختم می شه در ایران همه حرفها به پول ختم میشه. کجا بابک زنجانیهای ثروت و قدت می گذارند توافق شود و این منبع سرشار. قاچاق قطع شود اگر بگذارند واقعا بی عرضه اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
1
10
کاسبان تحریم و فتنه همراه با رژیم صهیونیستی و آل سعود ازحصول توافق هسته ای بدجوری میسوزند.
عاشق ولاعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
12
1
ما انرژی حسته ای می خاییم و حتی بمب
ما توافق نمی خاییم
درود بر خامنه یی سلام بر احمدی نجات
پاسخ ها
راستگو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
چرند نگو ...ديوانه زنجيري ....تو بايد بري جزو داعشيها با افكار جنون اميزت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
برو بینیم بابا، روانی!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
0
8
ایا در بین مذاکره کنندگان پرشمار ایرانی حاضر در مذاکرات وین کسی نبوده و نیست که دلواپسی های ذکر شده در مقاله شما را نمایندگی کند ؟! از زمین و زمان شاکی بودن و خود وافکار خود را برتر و والاتر دیدن که چاره کار نیست ! نام و نشان نویسنده مقالات را جهت اشنایی خوانندگان مطالب درج بفرمایید. فضای سایت شما انتروپی بسیار بالایی دارد و وزانت و متانت را به خواننده مطالب و عناوین منتقل نمیکند مثل سایت الف که مخالف خوان است اما متین و به نسبت وزین .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
1
5
اقلا چهارتا باسوادو بزار گزارش بنويسن خداييش خودت كه نوشتى بخوون ببين سر در ميارى!!؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
2
7
درجواب آقايى كه ميگه آمريكا دشمن ماست بايد بگم راست ميگه ،امريكا كه از كشور رفت دلار ٧تومان شد بالاى ٣هزار تومان امريكا كه رفت براى ويزاى يك كشور تازه به دوران رسيده امارات بايد صبر كنى اونهم ١٥روز اينها نمونه كوچكى از ضرر اين ملت است اروپا هم كه ويزا نميخواست حالا نصف شب برو تو صف كه بيشتر هم بهت ويزا نميدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
شما
بهتره که از این مملکت برید همونجا تو رستورانشون گارسنی وپیشخدمت بشی
ای خائنین به کشور و خون شهدا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
ناشناس 12:37: هر كس بخواد بره خارج ميره پيشخدمت ميشه حتما؟؟؟ اين همه دانشجو و استاد و تاجر و مدير و ..... ايراني رو در دنيا نميبينيد شما؟؟؟؟ واقعا حق ما اينه كه اينطوري تحقير بشيم؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
کسی که طرز تفکرش اینه و خارج رفتن براش آرزو شده نه ادامه تحصیل و همه چیز رو میبینه ولی دشمنی آمریکا رو نمیبینه وباز به ارمان شهدا پشت میکنه قابل دفاع نیست.
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
4
8
واقعا که خاکبرسرتان ...

در غارت و چپاول و دزدی روی داعش را کم کرده اید .... ننگ بر شما و امثال شما باد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
1
9
شما از رهبری هم جلو افتادید . واقعا مسخره هستید
عاطفه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
1
4
جالبه اینجا خیلیا مخالفت کردن ولی شما گذاشتین نظراتشونو میدونین چرا؟ چون فقط مخالفت کردن دلیل قانع کننده برا رد نظر شما نداشتن ولی اگه جوابی که بدن منطقی رد کنه نظر شما رو نمیذارین افرین ادم با سیاستی هستین
قربش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
2
9
فتنه؟مردمي كه نان شب ندارن انرژي اتمي ميخان چيكار؟120 ميليارد دلار پول بلوكشه شده اينا كه ميگن فتنه يه عده الاف شكم سير سياسين. نه مردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
1
9
فکر کنم نویسنده یکم مشکل ذهنی داره....برو خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه بسته دیگه اینقدر از جیب مردم خوردید
الی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
1
5
چرت می گه "به بهانه فشار اقتصادی؟" شما و آقایون هیچ فشاری حس نمی کنین؟شما توافق نشده داری فتنه می کنی "معلوم نیست آمانور چه امتیازاتی گرفته"خوب معلوم نیست تو چی می گی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
3
9
میخوای آبو بریزم اونجاتون که میسوزه
ناشناس1
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
2
8
این همه مردم رو تحت فشار گذاشتند ومیلیاردی دزدی کردندوجایگاه ایران رو در بین کشورهای جهان تضعیف کردند وتحریم ها رو کاغذ پاره دونستند
به خاطر انرژی هسته ای میلیاردها دلار سرمایه مملکت رو به باد دادند
این توافق با این همه زحمت حاصل شده که تاوان ندانم کاری های آنها رو بده
ما ناگزیر به تعامل با همه کشورها وحفظ منافع و بالا بردن سطح زندگی مردم خودمون هستیم
دست مریزاد به تیم مذاکره کننده
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
2
12
گیر یه مشت اسکول افتادیم داریم مملکتو از دست میدیم خدا بدادمون برسه همه چیزمون از درون داره می پوکه اینا دنبال چی هستن خاک ... آیت الله طالقانی حرف خوبی زد که گفتند می ترسم زمانی برس غارت بیت المال و دزدی و فقر و فحشا در جامعه عادی بشه و مشکل ما فقط بشه موی زنان که بیرونه یا نه...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
2
8
فعلا که دارید میسوزید
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
2
10
شما طرفدار فاسدان اقتصادی دولت قبلی
که تمامی ندارد هستید!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
3
5
بابا یه مشت ... جمع شدید دور هم
ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
1
7
تابلو هست که از تخریم ها سود میبردین. از سختی کشیدن مردم سود میبردین
تو که این مقاله رو نوشتی سختی کشیدن مردم رو دیدی؟ شرایط بیمارستان ها رو بخاطر نبودن و نرسیدن تحهیزات دارو دیدی؟ فتنه گر شمایی که سختی مردم از تحریم ها رو ندیدی و از اون سود بردی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
2
7
اگه سند منگوله دار اروپا و آمریکا رو هم بهمون میدادن شما دلواپسان راضی نمیشدین، متاسفانه شما به دنبال ایدئولوژی خودتون هستین نه منافع مردم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
1
6
تاجر تحریم! به قول اون آقا که الان نیست آب را بریز اونجایی که می سوزه
حضرت امام خامنه ای فرمودند این قضیه قبل از روی کار آمدن روحانی و دار و دسته اش شروع شده تو می گی اونها آقا را در تنگنا قرار داده اند
ببین عزیزم آرمان پرس خودتی هم گوشات مخملیه هم با این حرفایی که می زنی روی پیشانی ات نوشته شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
0
5
من ازسايت آرمان پرس بدليل گذاشتن نظرات مخالف وتحمل حتى اهانت مخالفانش تشكر ميكنم من خودم از مخالفان مقالاتش بودم اما در كمال تعجب ديدم فورا نظرات من را گذاشت با سپاس.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
0
3
اونی که میگی این توافق فتنه هستش دوست دارم بدونم طعم بیکاری رو چشیدی طعم بدبختی و گرونی رو چشیدی طعم شکم گرسنه خوابیدن و چشیدی طعم عاجز موندن از تهیه مایحتاج اولیه زندگی رو چشیدی....نه عزیزم فتنه اینه حق منو تو همه مردم بخورن و یه ابم از روش...فتنه اینه آقازادهه ها حق زندگی خوب دارن فتنه اینه هر چی جنس خراب چینی بیارن تو جامعه فتنه اینه بهای آبمون رو بدیم سیب زمینی کاشت کنبم و انوقت مفت بدیم به عراقو جاهای دیگه...بازم بگم.....؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
جلال
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
سلام میخام بدونم شما طعم تحقیر رو چشیدی شما طعم خرد شدن رو چشیدی شما طعم ذلت و اشغال شدن مملکتت رو چشیدی قطعا نه چرا چون تا به امروز امثال کسانیکه معتقد به ایستادگی هستند اجازه ندادن دشمن این کار ها رو انجام بده چون ایستادگی و اتکا به داخل اجازه چنین کاری رو نداده قطعا اگه مثل شما به فکر طعم گرسنگی بودیم امروز داعش دنبال شما بود برا یه سری جهاد ها پس بهتره به جای شکم و کار و گرونی یه کم به عزت هم فکرکنی اگه میخای طعم اون مواردی رو که در بالا گفتم بچشی قطعا اینجا با وجود اون افرادی که گفتیم نمی تونی پس بهتره یه سر به عراق و افغانستان بزنی شاید یه تکانی بخورید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
0
5
نمیشه سایت ارمان پرس بر به کار اصلی خودش برسه همون فال بینی رمالی با اسم این ریس جمهور چی بود احمدی نزاد مشایی
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
0
2
بارها گفته شده شرایط برد برد بوده این یعنی 50 و 50 و یا نصف نصف یعنی یکی دادیم یکی گرفتیم حالا چرا اینکار و کردیم به خاطر مردم امیدوارم حالا که دیگه تحریمی نیست طمع یک عده هم نباشه قیمتها افت کنه خیلیها به بانه تحریمها بشدت مخصوصا در بخش صنعت و تولید پدر مردم و در آوردند که عموما از خود مردم بودند امیدوارم به اندازه دوشیده باشند و کمی مردم را راحت بگزارند یک نفسی ملت بکشد از این بع بعد همه باید ارزان کنیم فته واقعی را گرانفروشان کردند که سیاست فروختند و خون مردم را خریدند البته از نگاه اقتصادی برروی خیلی از چیزها تحریمی وجود نداشت ولی دیدم قیمتها هر روز بالاتر رفت
فرزند شهید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
0
5
فتنه ، دشمن، با این چیزا خوب شدید شبیه خوارج، یه نمه به فکر مریضای سرطانیو ... باشد که محتاج یه قرص ن و از شما هم خیلی بیشتر خدا و مملکت سرشون میشه ،یه نمه خاکتونو دوست داشته باشین و برای خاکتون قلم بزنین برای مردم تون برای خون تون نه برای منافع اعتقادی که مرتبط بشه به منافع اقتصادی تون، با وجدان قلم بزنید، همین و بس ، دایه ی مهربانتر از مادر، یه سنگ انداختین ته چاه حالا 80 میلیون باید تقاص شو پس بدن،
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
0
4
زمان قولدوری گذشته اینوبه کسایی میگم که دوست ندارندخوشی مردم ببینندمیگم به گفته امام راحل ماباتمام کشورها غیرازاسراییل غاصب وخونخوارمیتونیم رابطه داشته باشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
0
4
این چرندیات را کی نوشته
اگر قرار باشه هر توافقی فتنه باشه که وا اسفا!
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
1
6
با سلام . مردشور سایتتون و تحلیل های احمقانه تون رو ببره . با تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
1
6
متاسفم. چپاولهای هزار میلیاردی تون از حق مردم تموم شد. بگردید شاید یه راه جدید برای مفت خوری پیدا کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
0
4
لغط " فتنه " هیچ شباهتی به قلاب نداره که اینقدر آویزونشین!
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
0
4
پس نتیجه 36 سال ادعای فتح الفتوح شما فقط پر کردن جیب شما و همپالکی های شما و رکورد زدن در دروغ، تملق، هارت و پورت، اختلاس و..... بوده!؟!؟!؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
0
3
احمدی نژاد برای هر مشکلی راه حلی داشت.احتمالا روش اب درمانی ایشان جوابگو باشد
منم ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
1
3
آقای ناشناس ساعت 13:23 روز 94/04/16
شما اگه خیلی اعتقاد به نظام و حکم نظام داری ، اول از همه لطف کن فیلترشکنتو خاموش کن که هرچی پیغام گذاشتی از سرور آمریکا داری میذاری . خجالت بکش . خودت با روشن کردن فیلترشکن ایراد گرفتی به حکم نظام قابل قبولت ، اونوقت میای از نظرات تندرو هایی که خودشون هم فیلتر کردن همه چیز رو ، حمایت می کنی ؟؟؟
والللللللااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
2
0
من با این توافق به هیچ وجه موافق نیستم. از این تحریم ها تا تونستم پول در آوردم و بازم بیشتر میخوام.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
1
0
من دقیقا نمیدونم توافق چه ربطی به جیب ملت داره که انقدر له له شو میزنید.
توافق پولش میره تو خزانه دولت .وضع زندگی من و تو چه فرقی به حال دوستان خدوم و خدمت گذار که همیشه در حال خدمتند داره؟
توفیقش اینه که یه مقدار مردم میریزن توی خیابون.
ملت ما هم که همیشه در صحنه حاضر.
واس قدس میریزن بیرون .واسه موسوی میریزن بیرون.واسه 22بهمن میریزن بیرون .
واسه رفع حصر دوتا آدم بی ربط هم میریزن بیرون.
انقدر مردم باحالی هستیم.که هرچی بمون ربط نداره رو با ربطش میکنیم.
عین صادق زیباکلام که نماد ملته ایرانه.
یه اعجوبه تجسس کننده توی همه امور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
این مقاله ی چرت و پرت را کی نوشته. کلا تو عالم دیگه ای هست. برو خدا روزی تو جای دیگه بده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
0
1
مگم خوب فتنه گران واقعي دست پيش مي گيرن كه عقب نيافتند. كور خوندين ملت بيدار تر از اين حرفاست
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
0
0
دستتون برای مردم رو شده .
دیگه دوران ترسوندن مردم از لولو خور خوره گذشته مردم ایران آنقدر بزرگ شدند تا فرق دشمن دوست نما و دشمن واقعی رو تشخیص بدن و با تمام وجود لطمه ای که این دشمنان دوست نما به زندگی مردم زد را حس کردند .
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
1
1
ارمان پرس خدایی حالم از سایتتون به هم خورد.
کارم شده بیام اخبارتون رو بخونم بعد تو ذهنم برعکس کنم همه چیزو.
100% دروغ نشر میدی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
0
0
دوستان همه اونقدر وارد جزئیات شدند که اساسا فراموش کردند که بابا آمریکا داره زور میگه و نحریم ها ظالمانه است و غیر عادلانه.....

یکی نیست این وسط بگه که اصلا آمریکا چرا ایرام رو تحریم کرده ؟؟؟

بنده همه نظرات رو خوندم

تو رو خدا یه بار هم که شده به بهانه هایی که آمریکا برای تحریم ایران آورده دقت کنید و مطالعه نمایید

مشکل ما اینه که نمی خوایم زیر بار حرف زور بریم حالا یه عده حاضرند عزتشون رو در مقابل رفاه خرج کنند بماند

بسیاری از اطلاعات منتقدین این مقاله نادرست است مثلا دکل گم شده که معلوم شد از اساس کذب و بازی رسانه ای بوده تازه همون چیزکی هم که ازش کوه ساختند که به دم آقازاده مهاجرانی وزیر اصلاحات وصل بود

الان که دارم این متن رو می نویسم سنا آمریکا با صد در صد آراء باز علیه ایران تحریم ده ساله معروف (داماتو) رو تصویب کرده

این مقاله خیلی وقته نوشته شده فقط منتقدین این مقاله یکی از دست آورد های توافق رو نام ببرند ما هم بدانیم الان خیلی وقت از اون روزی گذشته که ریخته بودین تو خیابون ها می رقصیدین الان دلار 4000 تومن شده و نیمی از کارخونه ها تعطیل شدند

منصفانه به مسائل نگاه کنیم

تصمیمات رهبری در جهت رشد جامعه است مگر توافق سعد آباد را یادتان رفته است ...... الان هم همان افراد در صدر امور هستند...... اگر رهبری از ابتدا مخالفت می کرد عده ای عَلَم بر می داشتند که ای وااااااااای این ها نمی گذارند ما نعیشت مردم و وضعیت آنان را بهتر کنیم ......... خب بفرمایید این گوی این میدان نزدیک به چهار سال است به ساز شما می رقصیم ...... خود شما طرفداران توافق هم از نتیجه شرمسار هستید
نام:
ایمیل:
در صورت انتشار نظر به شما ایمیل زده می شود
* نظر:
چندرسانه ای
اخبار ایران
اخبار بین الملل