کد خبر: ۲۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
تعداد نظرات: ۱۵۲ نظر
به امید انقلاب فرهنگی واقعی؛
قرار بود دانشجویان در دانشگاه های جمهوری اسلامی به نحوی تربیت شوند که حافظ اسلام باشند نه ضارب اسلام و انگل جامعه.آیا براستی با اخراج اساتید مروج علوم و فرهنگ غربی، تهاجم علمی و فرهنگی از دانشگاه های ایران رخت بربست؟ چرا کسی متوجه عمق انذار امام راحل نشد و یا اگر شدند چرا کاری نکردند؟ چرا فرهیختگان کشور دلیل اصلی فسادهای اجتماعی،اداری و مالی را متاثر از علوم غربی حقنه شده به دانشگاه ها نمی دانند؟

بعد از تسخیر لانه جاسوسی در تهران بود کهامام خمینی (ره) در پیام نوروزی در اول سال 1359 بر تصفیهٔ دانشگاه‌ها تأکید کردند و فرمودند: "باید انقلاب اسلامی در تمام دانشگاه‌های سراسر ایران به وجود آید. اساتیدی که در ارتباط با شرق و یا غرب‌اند تصفیه گردند و دانشگاه محیط سالمی شود برای تدریس علوم عالی اسلامی".

اولا امام راحل در این پیام مجددا به تفکیک انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی پرداختند و به لزوم قرار گرفتن جمهوری اسلامی در مسیر انقلاب اسلامی تاکید کردند. ثانیا ایشان به دلیل این که دانشگاه را مبدا تحولات می دانستند در ادامه پیام فرمودند "ما از تجاوز نظامی و محاصره اقتصادی نمی هراسیم از آموزش جوانان ما در جهت منافع شرق و غرب می هراسیم"

اما آیا واقعا این چنین شد؟ آیا منظور امام راحل از تصفیه دانشگاه ها صرفا حذف فیزیکی اساتید غرب زده بود؟ آیا ایشان بدون در نظر گرفتن عمق تاثیر محتوا دستور اخراج اساتید واداده را داده بودند و یا اینکه حذف منطقی اساتید غرب زده را نیز مد نظر داشتند؟ آیا براستی با اخراج اساتید مروج علوم و فرهنگ غربی، تهاجم علمی و فرهنگی از دانشگاه های ایران رخت بربست؟ چرا کسی متوجه عمق انذار امام راحل نشد و یا اگر شدند چرا کاری نکردند؟ چرا فرهیختگان کشور دلیل اصلی فسادهای اجتماعی،اداری و مالی را متاثر از علوم غربی حقنه شده به دانشگاه ها نمی دانند؟

اینکه در دانشگاه فساد اخلاقی بسیار است، اینکه اکثر قریب به اتفاق اختلاس های مدیریتی کشور خروجی فارغ التحصیلان دانشگاه است،اینکه جو غالب فرهنگی کشور غرب زده و فحشامحور است و ... آیا دلیلی آن امری غیر از نفوذ علوم غربی در دانشگاه است؟ چرا کسی بجز امام خامنه ای به فکر تحول علوم انسانی نیست؟ آیا غیر از این است که حوزوی ها و انقلابیون بی عرضگی به خرج داده و در این سی سالی که حکومت با آنان هم فکر و هم خط بوده نتوانستند در علوم انسانی تحول ایجاد کنند و تحول را در دانشگاه های کشور عملیاتی سازند.

چرا برخی افراد منورالفکر گمان می برند که باید حتما به روش نرم فعالیت های نرم را به سرانجام رساند؟ جنگ نرم در محتوا با جنگ نرم در روش متفاوت است. جنگ نرم در محتوا مرتبط است با حوزه فرهنگ و اطلاعات اما اعمال تمام و کمال فرهنگ لزوما به روش نرم انجام پذیر نخواهد بود. مگر نه اینکه سال 1360 نزدیک به چهل نفر در جریان انقلاب فرهنگی ایران کشته شدند؟ مگر نه اینکه انقلاب اسلامی ایران اساسا یک گفتمان و فرهنگ بود و برای غلبه آن بر حکومت شاهنشاهی بالغ بر 16 هزار شهید تقدیم شد؟

مگر امثال شهید شوشتری در سیستان و بلوچستان با هدف انزوای تیم ریگی غیر از کار فرهنگی می کردند که به صورت سخت با وی برخورد شد و به شهادت رسید؟ آیا وقتی مجازات فرد متجاوز به عنف چیزی کمتر از اعدام نیست نباید توزیع کننده فیلم های مستهجن به حد و در صورت تکرار به برخورد شدیدتر محکوم شود؟

آیا نباید با نفوذ فرهنگی اراذل و اوباش و فواحش به عرصه سینما و فوتبال برخورد فیزیکی و سخت شود؟ چرا جمهوری اسلامی از اعتبار این اراذل نزد مردم می هراسد؟ مگر نه اینکه امام راحل فرمودند ما فقط از آموزش جوانان مان در جهت منافع غرب می هراسیم؟ مگر سینما و فوتبال عرصه الگوسازی و آموزش نیست؟ مگر بازیگر مزلف و فاحشه و بازیکن فاسد به طور غیر مستقیم در مسیر آموزش و القای سبک زندگی جوانان ما در جهت منافع غرب قدم بر نمیدارد؟ پس این قضیه ثابت شده است که برای اعمال مسائل فرهنگی گاه از روش های سخت نیز بهره می گیرند.هرچند به عنوان آخرین راه است ولی هست.

دانشگاه های کشور به دلیل ارائه و علوم غربی مشخصا در علوم انسانی تثلیثی که بعضا لائیک و برخی دئیسم است و علوم فنی و تجربی که مطلقا روح دینی ندارد، تبدیل شده است به بستری برای پرورش انسان هایی که در آینده یا به تخریب مستقیم انقلاب اسلامی بپردازند و یا به صورت انگل وار با مصرف منابع حکومت به طور غیر مستقیم، جامعه دینی را تضعیف و در نهایت ویران کنند.

این ماموریتی است که به صورت پنهانی و ناخواسته به دانشجویان تحمیل می شود و چون در راستای غریزه افراد است عموم دانشجوایان به این خفت تن در می دهند. فارغ التحصیلان علوم غربی هستند که در آینه پس از منصوب شدن در پست حکومتی هرگز با رذالت بازیگر و بازیکن برخورد نمی کند. چون اساسا آن ها را در تضاد با مناقب و منافع خود نمی بیند.

وقتی امام خامنه ای می فرمایند :"کرسی های آزاداندیشی به معنای واقعی کلمه تشکیل بشود" یعنی کم کاری اساتید، کم کاری مسئولین ذیربط، کم کاری دانشجویان در مطالبه و در نهایت درجا زدن دانشگاه های کشور.

وقتی امام خامنه ای می فرمایند : "اینکه ما بیاییم دانشجوها را به خیال خودمان برای نشاط بخشیدن به محیط دانشجویی، به اردوی مختلط ببریم یا کنسرت موسیقی در دانشگاه تشکیل بدهیم، جزو غلط‌ترین کارها است" یعنی دانشگاه ها ماموریت خود را فراموش کرده اند که قرار است مقدمات ملت سازی را فراهم سازند، قرار است عوام را به خواص مبدل کنند،قرار است برای انقلاب اسلامی سرباز علمی تربیت کنند و قرار است شهیدپرور باشند نه انگل پرور.

دانشگاه های کشور نه تنها شهید پرور نیستند که انگل پرورند+عکس  

دانشگاه های کشور نه تنها شهید پرور نیستند که انگل پرورند+عکس

دانشگاه های کشور نه تنها شهید پرور نیستند که انگل پرورند+عکس

دانشگاه های کشور نه تنها شهید پرور نیستند که انگل پرورند+عکس

مطالب مرتبط
نظرات بینندگان l_sar_comment
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵۲
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
59
351
انگل خودتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
اون انگل الدنگی که این متن رو نوشته، چرا اسمشو ننوشته؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
نوش جونشون بذارید خوش باش. خیلی عقبی داداش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
این همه به مردم توهین نکنید این مردم همان هایی هستند که زمان جنگ زمان انتخابات حضور داشتن اگه این ها انگل هستند پس به دانشگاهای قبل از انقلاب چه خواهید گفت که همه در جنگ و انقلاب شهید شدن؟ ببندید درب فاضلاب هاتون
دانشجو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
راست میگه دیگه به یکی میگن یک جمله بگو که توش 3تا دروغ باشه؟
میگه: دنشگاه آزاد اسلامی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
داش محسن کی جرئت کرده به انگلها توهین کنه فردا همه بچه های دانشگاه ازاد رو میریزیم تو خیابونا(البته خودم نمی ام کاردارم)
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
باید همه دانشجویان رو اعدام کنند تا کسی انگل نشه
مهرداد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
احسنت کاملا درسته
کمالی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
متن بسیار درست و جالبی نوشته شده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
44
304
انگل شماهایین که بقیه رو انگل خطاب می کنید
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
32
217
چرا فکر می کنید که حق دارید در زندگی شخصی دیگران دخالت کنید.اگر دلیل تان گفته ها و آموزه های دینی و قرآنی هستش از کجا میدانید آنهایی که عکسشان را زدید مسیحی نیستند.کجای اسلام و قرآن گفته که باید زنان مسیحی را هم محجبه کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
یعنی وجداناً به نظر خودت اینا مسیحی هستن...! چرا اینجور حرف می زنی...!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
نویسنده ممکنه مسیحی باشه ولی اینا نه
ضمنا در حکومت اسلامی کافر ذمی باید قانون اسلام را ذر ظاهر حفظ کنه مثل حجاب
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
خیلی جرات میخواد که انسان بخواد دخترش رو به این دانشگاهها بفرسته و البته خداییش اگر خواهر و یا دختر شمایی که میگید خوب کاری می کنند اینجوری در بغل پسرهای نامحرم جا بشند شما باز هم میگید که خوب کاری می کنند .... اگر اینطوره باید عرض کنم خیلی بی غیرتی میخواهد
عفت
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
برادر من ، خداوکيلي وجدانتو بذار وسط و اين حرفو بزن ... خدا وکيل و شاهد تو اگر خواهر ، مادر ، دختر و يا همسر خودتون هم در اين رديف بخواهند باشند و يا باشند آيا اجازه مي دهيد و آيا اين جوري نظر مي دهيد ؟؟؟ ناموسا" جواب بده ... فقط ناموس مردم برايتان مفت است ؟؟؟
هیدج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
21
221
انگل شمایید که بودجه بیت المال رو میگیرید جرات ندارید از مسئولان مراکز قدرت و ... بنویسید ولی با وقاحت علیه مردم مینویسید.
جیگر دارید پست سر ...بنویسید. همین متن رو هم جیگر ندارید پست کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
چرا اتفاقا خیلی از هاشمی نوشته اند و روحانی دقت بفرمایید دقت
سورنا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
نه دوست عزير ناشناس منظور احمدي نژاد و اطرافيانشان هستند كه طبل رسواييشان، گوش عالم كر كرده...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
خیلی حرف بی خودی زدی بالام جان
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
شما اگه وااقعا جرات داری از مقام‌های نظام که با رای مردم انتخاب نمیشن مثل قوه قضاییه و ستاد فرمان امام انتقاد کن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
196
26
احسنت آقای فرقانی،احسنت....
دانشگاه ها جز انگل واقعا چیز دیگه هم پرورش نمیدن.البته شاید کرم آسکاریس هم پرورش بدن چون از دسته انگل هاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
نمیدونم به تو چی بگم ؟ چون حتی آسکاریس هم به نوعی تنظیم کننده اکوسیستم جهانیه ولی تو فقط زباله ای هستی که فقط باعث آلودگی زمینه ...
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
داداش حسادت نداره. خب تو هم ذرس بخون تا بتونی بری دانشگاه.
یا حق
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
چقدر جالب
وقتی که به دانشگاه نیاز دارند از اون به اسم مبدا همه تحولات نام می برند اما وقتی که احساس بی نیازی می کنند بهش انگل پرور میگن. اصلا اشکالی نداره میشه با توجه به منطق خودشون گفت که اگر دانشگاه انگل پروره پس چرا خیلی از مسئولین کنونی کشور که از همه طیف های سیاسی هستند به دانشگاهی بودن خودشون افتخار میکنن؟آیا این حکم کلی انگل پرور بودن دانشگاه درباره همه صدق می کنه؟مثلا وزرای علوم هم جزو همین افراد انگل پرور هستند؟تعدادی از نماینده های مجلس و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی هم همینطور؟یادتون نره که تعدادی از مسئولان کشور که خیلی هم حزب الهی هستند محصول دانشگاه هستند.آیا اونا انگل هستند؟بابا شما دیگه کی هستید که تا چیزی رو مناسب حال خودتون نمی بینید سریعا حکم صادر می کنید و مصداق کامل ضرب المثل گربه و گوشت میشید.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
آره نمونش دانشگاه شریف ....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
ریس جمهور قبلی خودش استاد دانشگاه بود . انگل پرور چیه ؟؟؟ همه دنیا افتخارش به دانشگاهاشه . دانشگاه ما شده انگل پرور ؟؟؟ خدا به راه راست هدایتون کنه
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
85
13
منم با واژه انگل کاملا موافقم هر کی انگله بگه خودت انگلی یا از این حرفا به من انگلا خودشونو نشون بدن خخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
خیلی بدبختی!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
81
18
آفرین. با محمد موافقم. میگن فحش رو که بندازی زمین صاحبش بر میداره.مطلب فته داشگاه انگل پرور است نه اینکه دانشجو انگل است. یعنی ممکن است کسی بره دانشگاه و تاثیر نگیره و تبدیل به انگل نشه.حالا اونایی که بهش برخورده لابد انگل هستند دیگه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
یعنی بسیج دانشجویی هم انگل است دیگر نه؟
دانشجو
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
به بسیج چه ربطی داره این وسط یک سایتی به دانشگاه توهین کرده همه به خروش امدن دلم به حال این بسیجی ها میسوزه بیشترین کار رو اینها انجام میدن آخرش هم از همه مضلومند
ارش
| France |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
خب اگه یه نفر بیاد بگه حوزه انگل پرور است یا محل کار جنابعالی البه اگه بیکار نباشی و پول مفت نگیری بگه انگل پروره نباید ناراحت شی بشی انگلی انگل میشی نه؟ عمو خودتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
9
158
انگل كسيه كه بيت المال رو به نام دين بالا ميكشه.
انگل كسيه كه كاسبي دين راه ميندازه.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
عالی بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
8
93
این آقایی که این مقاله را نوشته جزو افرادی بوده یا در دانشگاه پذیرفته نشده و یا از دانایان قوم هست که در دانشگاه راهش ندادند دارد عقده اش را خالی می کند. مرد حسابی مگر وضع جامعه که کلیه امکانات تبلیغی صدا و سیما روزنامه ها ، منابر و غیره در اختیار بزرگواران هست بهتر از دانشگاهها هست بهتر است به خودتان بیایید و اول بجای تهمت زدن خودتان را اصلاح فرمایید تا انشاا... دانشگاه هم درست هست درست تر بشود. انشاا...
رهگذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
66
19
خداییش انگل هم نگیم یه مشت بی خاصیت تحویل جامعه میدن. دانشجوهای ما فقط نهایتاً 30% به درس فکر میکنند. بقیه ش دنبال کارهای حاشیه و بی مصرف هستند.
من با متن موافقم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
این حاصل مدیریت امثال شماست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
پس اینهمه بورسیه و استاد که در دانشگاه های خارجی تدریس میکنند و ایرانی هستند یا افتخارات علمی که در ایران داریم چیه پس ؟ شما خودتو اصلاح کن
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
8
50
با سلام ؛حتما اونی که این مطلب رونوشته ونظر داده خودش هم یه روزی انگل بوده حالا که از پیله اش سر در آورده دیده پروانه شده یادش رفته که یه روزی کنار یه دستشویی پیله بسته بوده .
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
10
71
انگل تر از تو و امثال تو مگه پیدا میشه ؟!!! مفت خورایی با یقه ی بسته و یک من ریش و پشم !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
45
16
واقعیت تلخه،واقعا دانشگاه داره یک جوان مسلمان تربیت میکنه؟
من خودم دانشجو ام و دارم میبینم تو دانشگاه ها چیزی جز چرندیات یک عده آدم ضد دین نیست.
البته اگر از واژه محترمانه تری بجای انگل استفاده میکردید بهتر بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
دانشگاه جای تحصیل علم هست. نه تحصیل ایمان.
ضمنا انتقاد هم آدابی داره که بی ادبان به آن واقف نیستند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
مگه حوزه داره چی تحویل میده؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
6
34
گذشت آنزمانی که آنسان گذشت
ناشناس
|
-
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
6
37
انگل خوتان هستید. احمق های عقده ای.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
8
41
اینکه در دانشگاه فساد اخلاقی بسیار است، اینکه اکثر قریب به اتفاق اختلاس های مدیریتی کشور خروجی فارغ التحصیلان دانشگاه است،اینکه جو غالب فرهنگی کشور غرب زده و فحشامحور است و ... آیا دلیلی آن امری غیر از نفوذ علوم غربی در دانشگاه است؟
...واقعاَ براتون متاسفم با این نتیجه گیری
تاریخ ثابت کرده که هرکس ادعای پاکی داشته از همه آلوده تر بوده و دست اندرکاران این سایت هم ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
اتفاقا اکثر اختلاسگرا کسانی که بودند که نتونستند وارد دانشگاه شوند و با مدارک تقلبی دکتر شدند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
10
61
خودت انگلی بیشعور عوضی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
2
30
نظرت باسه خودت محترم.
اما زشته كه پسرها و دختران ملت رو انگل خطاب مي كني.
عده اي از همين جوانان كلي از مشكلات كشور رو به دوش خواهدن كشيد انشا...لله.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
3
34
داعش هم وکیل مدافع مسلمانان شده ، طرز فکرت را عوض کن
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
4
23
اصلا آدم شاخ در میاره یه عده پتیاره پرو پرو بهمردم فحش میدن هیچکسی نیست جلوشون رو بگیره واسه کشور و ئولت و مجلس و قوه قضاییه با تمام وجود متاسفم که به انسانهای نادان و عقده ای مثل شما اجازه عرض اندام میدن
این دود سیه فام که از بام وطن خواست از ماست که بر ماست
اکبر فیض ابادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
1
21
با سلام .اگه میگفتی فضای غیر اسلامی بهتر بود داداشی. اگه بجای 25میلیون وام خودرو اونو اختصاص میدادن به ازدواج الان 250000 زوج تو کل ایران تو این یه ماه اردواج میکردن.ولی حیف از این بی کفایتی مسولان.راستی یعضی آقازاده های هم لای ما انگل ها هستن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
2
23
آرمان پرس بی مصرف و بدرد نخور، انگله که از بودجه مردم استفاده میکنه و جز شر برای مردم نداره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
6
اميدوارم روزي همه ما بتوانيم همديگر را درك كنيم و به ارزشهاي انساني بشتر توجه كنيم. ما بايد بيشتر به اين فكر باشيم كه خداوند عمري به ما هديه كرده تا بتوانيم ارزشهاي انساني خود را رشد دهيم و وقت خود را تلف نكنيم. به اميد خوشبختي همگي ما و داشتن ايماني قوي و اخلاقي خوش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
3
16
واقعا برای نویسنده باعث تاسفه که اینگونه اظهار نظر میکنن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
2
32
انگل یعنی ربای سازمان یافته بانکی
انگل یعنی صنعت خودرویی که علنا دزدی می کند.
انگل یعنی پارتی بازی
انگل یعنی مملکتی که برای گرفتن حقت هم باید پارتی داشته باشی.
انگل یعنی سیستم لجنی فعلی که باید گفت صد رحمت به ارباب رعیتی قدیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
1
23
انگل دزدان بیت المال هستند که به پیشتوانه زور و قدرت در مملکت دزدی می کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
3
هوشنگ کجایی؟؟؟؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
2
17
یه اردوی دسته جمعی رفتن شدن انگل
بعد چجوری انتظار دارید نخبه ها تو کشور بمونن
صلاحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
4
7
عزیز من اسلام در خطر است درست ولی سوراخ دعا رو گم نکن عیب اردو و جداسازی آن نیست.مشکل لقمه هایی است که این نظام سرمایه داری شما به مردم خورانده و شکمها رو با لقمه های حرام پر کرده .نظام بانکداری یعنی سرمایه داری و یعنی دین مداری در ورطه نابودی و دیگر اصلاح آن ،کار هیچ کس نیست جز امام زمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
نظام سرمایه داری رو بدنام نکن دوست عزیز.
اینجا نظام دزدی علنی هست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
تو همون نظام سرمایه داری، بهره بانکی کمتر از 2 درصده. اما اینجا با بانکداری اسلامی!!! 22 درصده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
2
14
شماها خود تان را زیاد ناراحت نکنید منظورش صدا و سیما بوده ، که اشتباها دانشگاه قید شده است .
خانم ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
1
23
نویسنده متن یک داعشی است که حتی لای قرآن راهم باز نکرده ،ودرضمن از ایل وتبار احمدی نژاده که بیتربیت و بددهن وگستاخه
حامد
|
-
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
1
16
به عنوان یک بچه بسیجی کاملا با این نوع تیتر مخالفم و نویسنده را یک انسان تندرو و بی ملاحظه می دانم دانشگاه پر است از نقاط مثبت همراه با بعضی نواقص لطفا خبرگزاری ایت مطلب بی ادبانه را حذف کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
2
16
انگل شمایید که بوی گند افکارتان همه جا را برداشته است.
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
1
12
انگل ان کسی است که به راحتی در مورد ادما قضاوت میکنه.
ايرانلي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
1
11
سلام
فحش و بندازن صاحبش برميداره و اين اراجيف چيه سرهم ميكنيد.. نويسنده در يك كلام كل خروجيه دانشگاهها رو انگل فرض كرده!!!!
فقط يه انگل تمام عيار ميتونه اين نوع نوشتار و ادبيات اينچنيني رو بپسنده و براش توجيه بتراشه..پس انگلا توجيه كنن لطفا
نويسنده اين متن بي مغز و بي محتوا كاملا پيداست پرورش يافته چه خانواده اي و داراي چه شخصيت مازوخيزم و روانپرشيست.. شما چرا براي يك آدم رواني خودآزار و ديگرآزار توجيه ميتراشيد..بلي؟!! بعلي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
1
10
من از جامعه دانشگاهی معذرت می خواهم
من خودم یه فرد مذهبی هستم و دین به ما آموخته که حق توهین به دشمن خودت هم نداری چه برسه به اینکه اینها مسلونند هرچند به فرض عکس های شما گناهکار باشند
به نظر من این سایت با وجه مذهبی داره بین مردم را تفرقه میندازه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
1
5
فعلا که بالا ترین مراتب دانشگاهی از آن دکترهای بورسیه شده دولت مهروز هستن و توی همون دولت مسئولیت داشتن که شما سنگشو به سینه میزدی.
ناصرمعاصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
1
6
خب تو هم درس بخون تا بتونی بری دانشگاه.
یا حق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
4
1
انگل مدیران دانشگاهی هسنمد
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
4
1
جدا از شوخی من خودمو یک انگل میدونم ....... دلیل ش هم خودمم . چون واقعا تنبل و بی غیرت هستم . زندگی شهری چنین محیطی رو بوجود میاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
پس انگل بودن ربطی به دانشگاه نداره.
اتفاقا یه نمونه دیگه هم آرمان پرسی ها هستن. کاملا بی سواد و انگل.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
1
11
انگل شماهایید که جو های دوستانه دانشجویی را با هرزه نگاری خودتون به قلم میارید
ناشناس 11
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
1
9
این چیزهایی که نوشتید اگر درست باشه که نیست. نهایتا دلیلی است بر ناکارآمدی نظام...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
11 جان اینکه دیگه دهها ساله که اظهر من الشمس هست.
نخود همه آش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
1
9
چکیده و عصاره یک مغز بیماز جنسی را می توان در این مقاله دید. اما مقاله هدف بزرگتر و شومتری را هم دنبال می کند. ضدانقلاب داخلی می خواهد با هجمه به دانشگاهها یکی از پایگاههای مهم انقلاب را از کار بیندازد و در ضمن ضرب شستی هم به دولت نشان بدهد. نویسنده مقاله فقط سرباز پیاده این ضدانقلاب است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
1
14
انگل توی ریش های شماست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
1
6
مگه حوزه علمیه اس که ایمان پرور باشه اونا میرن درس بخونن که دکتر مهندس بشن نه اینکه اخوند بشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
والا از حوزه علمیه هم آدمای با ایمانی در نمیان.
فقط ریش و ظاهر سازی در میاد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
مگه حوزه علمیه خروجیش چیه؟؟؟
بدتر از دانشگاهها.
سیدعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
1
8
بسم الله
آیادروجودشما چیزی به نام ترس ازخداهست که اینقدرنجس نوشته وچاپ کرده اید؟؟تهمت وافترا بستن به بنده های خداونشستن جای خدا گناه کبیره است البته اگربه این چیزهااعتقادداشته باشید.
ازخدابترسید.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
4
کامنتهای جالبی گذاشتید. یک دانشجوی واقعی با یک دسته بندی ساده میتونه نتیجه بگیره چقدر با فرهنگتر شدیم. انصافا الان کسی هست که دانشگاه نرفته باشه و بیاد اینجا توی فضای مجازی کامنت بذاره و عقدهاشو خالی کنه. دادا هممون دانشجویم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
1
7
واقعا متاسفم واسه نويسندش كه اينقدر راحت ميتونه به قشر دانشجو تهمت بزنه و بگه انگل؟!
دوست من همه رو با يك چوب نميزنن
ادبيات نوشتاري هم خوب چيزيه كه حتما بايد بري ياد بگيري بعد بياي افاضه فيض كني
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
1
4
ایران1404!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
هههههههههههههه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
1
5
باید گوشی نویسنده و خانواده اش را بررسی کرد مطمئنم کلی مطالب انگلی+18 تو گوشیشان هست میگویید نه بررسی کنید
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
2
7
انگل امثال تو هستن که به هم وطن خودت اینجوری توهین میکنی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
3
1
انگل دیگه انگل همشون انگلند
همه انگلید ، همه اتنگلیم
بفهم انگل
ايراني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
1
1
واقعا براي هردوگروه متاسفم يكي سياست مدار يكي تحصيل كرده ولي هيچ كدام بلد نيستند چگونه صحبت كنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
سیاستمدار؟؟؟؟
هر کسی که اخبار و حرفای سیاسی بلغور کرد سیاستمداره؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
0
4
اون بی شعوری که این ارجیف رو نوشته خودش چند کلاس درس خونده ؟
اگه در مورد خودتون اینجوری حرف بزنن که فریاد وااسلاما زمین رو پر می کنه .... دقیقا بر دین پیامبر مهربانی قدم می زنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
1
1
از اینکه نظر همه تایید شده بجز من بسیار ممنونم
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
6
1
نویسنده راست می گه. دانشگاه های ایران انگل پرورند. به خاطر همین بود که من دانشگاه نرفتم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
گول خوردی. نرفتی و انگل شدی.
ناشناس
|
United States
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
1
4
یه زمانی شمام دانشجو بودی بابای منم دانشجو بود ...
اون موقع شما به اون بالایی میگفتین انگل
حالا ما شدیم دانشجو شما شدی بالایی باز به ما می گی انگل ...
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
3
1
سلام اصلا نمیخاستم مطلب بذارم ولی دیدم اینجا واجبه/اون دسته از دوستانی که مخافل هستن و ای دارن اراجیف می بافن باید به اطلاعتون برسونم شماهایی که الن دارین حرف از مخالفت میزنید و میگید این عکس ها انگل نیستن باید بهتون بگم همین شماها هستین که انگل ها باز هجوم اوردین به سایت من اصلا ادم مذهبی هم نیستم ولی یکم فکر کنید این همه شهید به خاطر کیا دادیم ینی واقن ما این همه شهید دادیم که اخرش اینجوری بشه وای بر ما خدا به دادمون برسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
آخه الاغ!
ندیدی شهیدا بیانیه دادن که تورو خدا از ما برای به کرسی نشوندن افکاراحمقانه تون استفاده نکنین؟؟؟
بازم شما دست از سر شهدا بر نمیدارین؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
0
3
اینقدر تیترتون وقیحانه بود که ارزشی برای خوندنش قائل نشم. ولی فقط برای نوشتن نظرم این صفحه رو باز کردم. خیلی حرفها هست که مصلحت ایجاب میکنه نزنم... ولی همین قدر میگم که انگل اونایی هستن که با ظاهرسازی و سواستفاده از هر مفهومی که بتونن دنبال منافع خودشونن و خون مردم رو توی شیشه کردن و بیت المال رو بالا میکشن. و همه چیز مردم رو به گروگان گرفتن. میدونم که منتشر نمیکنی ودر بهترین حالت هرجاش رو بخوای حذف می کنی فقط برای یه تلنگر به تویی که این متن ها ونظرات رو آماده میکنی نوشتم. همین دانشگاه انگل پرور! بوده که دانش هسته ای و موشکی رو به وجود آورده که از اصلی ترین دارایی ها و افتخارات امثال شماست. بگذریم که همین دکتری که سراغش میری و تا همین چند دهه قبل باید از بنگلادش تامینش میکردی همون زیست شناسی که پای سلول های بنیادی رو به این کشور باز کرد همون شیمی دان و داروسازی که اگه نبود مجبور بودی به جای یه سری داروهای پیشرفته تموم داروهات رو از کسی بگیری که هر وقت دلش خواست میتونه تحریمت کنه همون مهندسی که پل و راه میسازه همون مهندسی که حداقل کالاهای صنعتی رو میسازه که برای بخاری و گاز و یخچالت محتاج نباشی دستت رو جلوی هر کشوری دراز کنی. همون مهندسی که برق و آب و تلفن رو تا خونت رسونده که مثل دلاورمردان فلسطینی نخوای این نیازهات رو از اسرائیل یا امثالهم تامین کنی. همون هنرمندی که فیلم میسازه همون شاعری که شعرای ملی برا وطنت گفته همون کسی که باید به تو دوست عزیز روزنامه نگاری یاد میداده که ظاهراً نداده همه و همه رو همین دانشگاه انگل پرور تربیت کرده. وقتی دنبال یه تیتر جنجالی میگردی بهتره به حریمهای مقدسی مثل علم که در اسلام در موردش داریم «جوهر قلم دانشمند از خون شهید بالاتره» توجه کنی چرا که در تیترت مطلق این دانشگاه رو انگل پرور توصیف کردی. بماند که حالا تعریف از انحرافات رو هر کسی در چیزهایی می دونه و در دانشگاه هم مثل تمام جامعه هست هر چند از خیلی جاهای دیگه دانشگاه و از میانگین جامعه کمتره ولی یک رفتار فردی از تمام مراجع تربیت نشات میگیره. که یکیش دانشگاهه و اصلی ترین هاش خانواده و منابع دیگه ای هستن که به خصوص از سنین پایین روی فرد اثر دارن. شما ببین اشکال امثال شما اهالی فرهنگ! چی بوده که نقشتون در رفتارهای اجتماعی تا این اندازه کمه؟(قصدم از این ضمایر و شناسه های مفرد نه بی ادبی و نه تحقیر بوده و تنها میخواستم تلنگری باشه تا به خودت بیای هموطن!)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
1
1
اصن به چه حقی این عکس های بدون منبع رو پخش کردین؟
بیخبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
0
0
متاسفانه مابیخبر زیاد خبردارمیشیم گاهی بایدجوردیگردیدکنارهم بودن دلیل رابطه نیست فساد همه جاهست باید ریشه ای حلش کرد.شرایط ازدواج اسون شه تاسن ارزدواج نشه سی وسیوپنج
با ی وام خودرو ی ازدواجم بدن ببخشید من بیخبر خبردار شدم
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
0
0
خب جناب نویسنده این مثلا مقاله...جنابعالی هم خودت حتما یه مدرکی داری دیگه...پس شما هم یه مدرک بگیر تو همین انگل دونی بودی به قول خودت.بعد اوناییم که این مثلا مقاله رو تایید کردن باز یسری انگل بودن که از همین انگل دونی ها مدرک گرفتن...خب بالام جان چرا خود درگیری داری به خودتم فحش میدی آقای نویسنده...اصلا حالت خوب بوده موقع نوشتن این مثلا مقاله؟
من موندم این کنسرت موسیقی توی دانشگاه یا شب شعر چه مشکلی با اسلام داره...جناب نویسنده انگل،پیامبرم دینشو به همین شکل ترویج میکرده؟؟همینقدر خشن و بی ادبانه؟؟اینطوری میخواین جاذبه برای دین اسلام ایجاد کنین؟؟با همین مثلا مقالات؟
حالا من موندم یکی یک خطایی کرده این رو نوشته،اونایی که تاییدش کردن و گذاشتن روی سایت نشر پیدا کنه چقدر خوش خیالن...
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
0
2
یکی به این جلبک ها بگه بابا همه ی دانشگاه ها زیر نظر شما اداره میشه ودر هر مرکز آموزشی نماینده ولی امر مسلمین شرف حضور دارند تازه نهاد نمایندگی مزبور وکمیته امداد حضرت امام (رض) تلاش دارند ازدواج دانشجویان را تسهیل نمایند بنابر این خوارج جایی در دانشگا ه ها ندارند ،عصر جاهلیت که نیست .تازه اگر نیت شومی باشدچرا در دانشگاه مگه جا قحطیه ؟ راستی دید وپندار هرکسی منبعث ار خانواده اش است ((کافر همه را به کیش خود پندارد))اینطور نیست؟؟ آخش..من چه کنم ؟؟؟؟چ ر ا گفتم ؟
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
0
2
خیلی تیتر و متن مغرضانه ای بد. امام فرمودند تزکیه قبل از تعلم واجب است یعنی از توی خونه باید شروع بشه . شما باید تویجامعه همه چیز و همه کس رو در نظر بگیرین وقتی مسولین و مدیران همه نوع دزدی و چپاول انجام میدن و به کسی جوابگو نیستن میخای کشور بهتر از این بشه برین قانون اساسی رو بخونیین ببینین برای چی انقلاب کردیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
0
3
انگل و فاسد توی نویسنده قلم به مزدی بدبخت
ستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
1
4
آزاد باید بود بخت برگشته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
0
4
انگل نویسنده این مقالس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
0
1
جمع بستن درست نیست
ما تو جامعه امگل زیاد داریم تو مسئولین ، ارگانها ، نهادها..سازمانها ..وبسایتها..خبرگزاریها......چون فقط پول و منافع خودشون را می بینند نه حقوق و منافع مردم را!
با اختلاف زیاد فرقش اینه که دانشجو های خاص حق مردم را ضایع نمی کنن اما حق الله را چرا.
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
0
3
امیر کبیر برای اینکه حکومت سالمی داشته باشد اول از همه خودش را درست کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
آی گفتی.
آب از سرچشمه گل آلوده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
همچنین است: الناس علی دین ملوکهم.
نیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
0
4
اگر انگل پرور است چرا داستان بورسیه تمامی ندارد. کسانی که تمایل داشتند وارد انگل ستان بشوند و بخاطر آن هزارات کلک سوار کرند تا بی سوادی شان را بپوشانند. نه عزیزان دانشگاه انگل پرورشس نمی دهد بلکه بروید جاهای دیگر را سرچ کنید که گله گله انگل پرورش داده و آنها افتاده اند به جان اقتصاد و هپل هپو می کنند.
سهراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
1
3
بسیجیان عزیزخوشم میاد نظرات مبارکتان را در سایتی قرار میدهید که برای باز کردنش باید نام زیبای خاتمی را سرچ کرد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
1
3
بنظرم نویسنده این مطلب ساندیس خوری بیش نیست و خودش انگل هست که همه رو به چشم انگل میبینه. خرا به داد خانوادش برسه که چه جوری با این انگل زندگی میکنن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
1
2
اگه اینا انگلن. مشکل از حکومت اسلامی که اینا رو انگل بار آورده. شما نیگا کن حکومت منفور و ظالم و مفسد و عیاش ستم شاهی چه جور جوونایی تربیت کرد که شدن باکری و همت و پرفسور سمیعی و فیروز نادری و... اینم جوونایی که شما بار آوردین، به قول خودتون انگلن. نتیجه ای که میشه گرفت اینه که رژیم منفور و ظالم و مفسد و عیاش ستم شاهی پهلوی از شما هم کاردان تر بود هم مسلمون تر. پس الکی واسه مردم جا نماز آب نکشین. مرسی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
هزاران شهید دانشمند قاری بین المللی ورزشکار و....حاصل این انقلاب است واین امنیت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
و همچنین است: اقتصاد ربا محور، فقر، اعتیاد، بیکاری، فساد اخلاقی و مالی، انحطاط فرهنگی، بر باد رفتن آرامش و آسایش مردم و . . .
منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
1
0
سلام
من نميخوام به كسي توهين كنم . مخلص همه هم هستم ولي الان نيازه كه هممون دوباره تو رفتارامون يه بار ديگه مرور كنيم تا باعث ايجاد مشكل تو خانواده و جامعه نشيم .
کورد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
0
1
انگل افکار پوسیده شماست
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
2
0
درود بر دست ادرکاران این سایت

بنده تازه با این سایت آشناشدم، امیدوارم در بین خیل مدعیان ارزشمداری که بی تفاوت به مسئله فحشای فعلی هستند شما به این راه ادامه دهید

شما آب در خوابگه هرزه گردانان ریخته اید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
1
1
همین کارای شما باعث شده دانشجو به جای درس خوندن عقده هاشو تو دانشگاه خالی کنه
شما کاری کن که این آدم به اصطلاح "انگل" عقده نداشته باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
1
5
ارمان ازت ملتمسانه خواهشمندم ازاین مطالب نگذار چون یک عده میگردند در فضای مجازی مطالبی را پیدا کنند تا ربطش بدهند به نظام هدفشون اینه اون کسی که کامنت ها را میخونه فکر کنه همه از نظام برگشتند هدف امریکاهم همینه درحالی که اینا یک عده کم اند و جوان واقعی ایرانی حرفش را در میدان میزنه همون جوانانی که در صف های طولانی منتظر اعزام برای دفاع از حرم هستند و اونایی که دارن می جنگند وهمین ادمای لعنتی شایعه درست میکنند ومیگن ماهی انقدر پول میگرند تا بجنگند در حالی که مزخرفه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
2
2
واژه انگل به خوبی حق مطلب رودرموردآشغالهایی که فکرشون فقط ازبی عفتی وبیخدایی پرشده ادانمیکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
واژه ی انگل ربطی به عفت و خدا نداره، بلکه معنای مشخصی داره که عبارت هست از موجوداتی که از حاصل زحمات بقیه استفاده میکنن، و وجودشون هیچ نفعی به حال دیگران نداره.
حالا هر کسی پیش خودش، کلاهشو قاضی کنه که آیا حداقل به اندازه ی استفاده ای که از زحمات دیگران میکنه، برای جامعه مفید هست یا خیر؟
اگه پاسخ منفی باشه، اون شخص داره مراحل انگلی رو طی میکنه.
به همین سادگی شما قادرید انگل بودن افراد دیگه رو هم تشخیص بدید.
حافظ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
0
2
سلامی گرم به خدمت مدیر انگل ارمان پرس.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
0
2
کسانی که نظر دان مثبت منفی اصلا مهم نیست کسی که میخاد از این آب گل آلود ماهی بگیر خودشو علامه دهر بدونه ومردم شریف ایران رو به باد تهمت بزنه واگذارش می کنیم به اون بالایی
میگن فحش بذار زمین صاحبش میاد خودش بر میداره کسانی که میگن انگل نویسنده یا صاحب سایته دقیقا به خودشون گرفتن و فهمیدن انگلی بیش نیستند چون مغز کوجک و انگلی شون بیشتر از اون نمیفهمه وباید برای شفاء شون از خداوند شفاعت درخواست کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
1
1
این رفتار جوانها در دانشگاه نظام اسلامی اصلا قابل دفاع نیست بالاخره ما مسلمان هستیم و باید به باید و نباید های آن احترام بگذاریم ولی از یک نکته نباید غافل شد و آن عدم امکان اصلاح رفتارهای ناهنجار از طریق زور و فشار و .... است اگر به سمت این راهکارها که تاکنون هم کم نبوده برویم کاملا با جبهه گیری قشر جوان مواجه و نتیجه عکس آن چیزی خواهد شد که مورد نظر است یکی از دلایل عمده این رفتارها تربیت خانوادگی و نوع نگرش خانواده ها به این موضوع است چه بسا خانواده این افراد با این کار اصلا مشکلی ندارند پس چطور ممکن است بتوانید آنرا اصلاح کنید و شاید دلیل رفتار خانواده ها هم به نوع عملکرد صاحبان تصمیم در کشور مربوط باشد وقتی هر روز از اختلاص و دزدی و .... کسانیکه ظاهر موجه و مذهبی دارند می شنوند چطور انتظار ظاهر مذهبی و دینی از این افراد دارید لذا بد نگفته اند که یک من گفتار نیم کردار نیست!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
1
1
من به عنوان یک جوان که از هر گونه نقطه سفید در اینده زندگیم نا امیدم و هیچ کورسویی از بهبود در آینده دیده نمی شود و با وجود میلیونها بیکار فارغ التحصیل امیدی به یافتن شعل درست درمان ندارم و علاوه بر این تمام طول عمر کودکی و نوجوانی و جوانیم در حسرت نداشته های اولیه زندگی گذشته می خواهم از این چند روز که امکان دارد لذت ببرم حالا شما هر اسمی می خواهید روی آن بگذارید به خودتان مربوط است و بدانید که فقط و فقط و فقط طرز تفکر امثال شما این آینده تباه شده را برای امثال ما ساخته است و گر نه در این سرزمین ثروتهای خدادادی این وضع موجود فقط هنری است که از امثال شما بر می آید!
پاسخ ها
دوست جوان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
دوست جوان عزیز
در طول تاریخ رابطه بازی بوده اند و آقازاده ها زیاد بودند هستند و خواهند بود.
اما چاه باید از خودش آب داشته باشه
همیشه یک بچه آشپزهایی بوده اند که امیرکبیر شده اند
ویا در زمان معاصر یک بچه خیاطی پیدا میشود که در عین نداری و فقر دکترای فیزیک پلاسمای خود را از دانشگاه بریکلی یکی از معتبرترین دانشگاههای آمریکا میگیرد و نفر اول سازمان فضائی آمریکا(NASA) میشود و بعد از آن بقول خودش اوج زندگی مادی را در آمریکا سه طلاقه میکند و باهمسر آمریکایی و فرزندانش به جنوب لبنان میرود و بعد از دورانی سخت در جبهه دهلاویه جنوب ایران بشهادت میرسد.
ناشناس عزیز شما منتظرید از کجا یک عده بیایند و شما را صاحب کار و زندگی و.... کنند؟
خیلی ها در این دنیای خاکی زندگی کرده اند و از دسترنج خود کار و کاسبی بهم زدند و شرکت ها و کارخانه هایی ایجاد کردند که از بهترین و پیشرفته ترین تکنولژی بهره برده اند و هزاران نفر را زیر چتر حمایتی خود گرفته اند.
و یا از نخبگان صنعت و علم و تجارت شده اند.
ناشناس محترم نمی دانم این شعر از کیست:

چو بر روی زمین هستی توانایی غنیمت دان که دوران ناتوانیها بسی زیر زمین دارد.
برای همه داشته هایت خدا راشکر کن و از او بخواه تا درهای نعمتش را بیشتر به رویت باز نماید.
بسیاری از افراد را من میشناسم که در دوران کودکی و جوانی به آینده ناامید بوده اند اما با یک تصمیم و یک حرکت و توکل به خدا زندگی خود را زیرورو کرده اند.
جوان ناشناس محترم ما فرصت محدودی داریم بقول ضرب المثل انگلیسی : ماهرگز نمیتوانیم دو مرتبه دستمان را در یک آب جاری بشوئیم. چون برای بار دوم نه آن آب، آب قبلی است و نه آن دست آن دست قبلی!!
ما برای ساختن و ساخته شدن آمدیم.
خواهی نخواهی این نیز بگذرد، پس چه بهتر که به بهترین وجه بگذرد چون این عمر جایگزینی ندارد.
فقط این جمله حسنین هیکل را فراموش نکن که گفت:
وقتی مصر را با ایران مقایسه میکنم به حال خودمان تاسف میخورم در سال 1979 در ایران انقلاب شد و به آمریکا و اسرائیل نه گفتند. مصر هم همان سال کمپ دیوید را امضاء کرد و اسرائیل را به رسمیت شناخت. اما ایران با آنهمه مشکلاتی که پشت سر گذاشت امروز صاحب علوم و فناوری ماهواره و موشک و نانو و... است ولی ما (مصریها) بعد از 37 سال بفکر نان شبمان هستیم و هییچ نداریم.
دوست عزیز جوان محترم، خدا را فراموش نکن همانگونه که او حتی برای کسری از ثانیه ما را فراموش نمیکند.
فقط او چاره ساز است.
زنده بودن ما و همینکه قدرت داریم بخوانیم و بنویسیم و.... همه از رحمت اوست شکرگزار نعمت های بی انتهای او باشیم و حرمت ها را حفظ کنیم.
همه خطاکارند ما نمیتوانیم طوفانی شدن دریا را بگردن ماهیگیر بیندازیم!
خودرا اصلاح کنیم و حرکت کنیم و دست دیگران را هم بگیریم.
خدا با ماست.
انگل اصطلاح وقیحانه ای است که نگارنده بکار برده است اصلا قابل دفاع نیست.
اگر من هم داخل این جماعت بودم نمیدانم چه رفتاری داشتم.
ولی عالم محضر خداست و بر همه چیز و همه اعمال ریز و درشت ما اشراف دارد.
خدا کمکمان کند از زمان خودمان جا نمانیم و ارزش ها را لگدمال نکنیم.
ارزشهایی که دیروز صدها هزار نفر برای آن تمام هستی و جان خود را دادند و ما امروز در آرامش و امنیت به همانها توهین میکنیم.
هرکسی آن درود عاقبت کار که کشت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
1
1
اون آدم کثیفی که اینو نوشته مسلمه که دشمن این کشور واین نظام است می خواد مردم را به جون هم بیندازه فریب نخورید هرکی هست خودش انگله حواستون باشه
پاسخ ها
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
من تا فوق لیسانسم رو تو همون دانشگاه های تهران خوندم. اولا فکر می کردم علم واقعا در آنجا پیدا می شود!!! همان که نور است!! اما واقعان انگلستان است!!! یعنی جایگاه انگل ها. درس های بی خواصیت! اساتید غالبا بی علم و بی عمل و کپی پیستی! دانشجویان ساده لوحی که به اساتید شان امید دارند!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
آق مرتضی، خیلی ساده ای که توقع داری تو دانشگاه بهت علم یاد بدن.
هر کسی از ظن خودش میره دانشگاه. از همین محیط به زعم شما انگلستان، افراد با سواد و فهمیده ای هم بیرون میان که علمشون حاصل تلاش خودشونه. نه حاصل جبر محیط.
از چند هزار طلبه ی حوزه، یکیشون میشه آیت الله بهجت. بقیه میشن علاف.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
0
1
دانشجوها فریب نخورند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
1
0
راست گفتی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
0
0
حکومت اسلامی رحمت و گذشت است وقتی جوانی با اهداف بلند اسلامی به خوبی اشنا شد همه چیز حل می شود اصل واقع این است که ما نتوانسته ایم جوانان را درست نسبت به اسلام و رحمت و مغفرت این دین محمدی اگاه کنیم و می خواهیم جوان را با توهین و به زور به اسلام دعوت کنیم نمی شود باید خودمان را اصلاح کنیم تا برای انها الگو باشیم همانند حضرت محمد ص
ناشناس
|
Iraq
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
2
0
انگل نویسنده این خبر
شما زالوها دست از سر این ملت بر نمی دارید
کم پول خرج فاحشه های لبنای و غزه ای و سوری و امریکای لازین کردید.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
1
0
سلام به همه دوستان .اولا به هیچکدوممون ربط نداره این جور خودتونو اذیت میکنید .بریدخداروشکرکنید که کشورمون امن ترین کشور فکرکنم خیلی دوست دارید مثل عراق وسوریه وفلسطین باشین وبرادر وخوار ومادر وپدرتون جلو چشاتون پرپربشن ما ایرانی هستیم وخواهیم بود وباید دفاع کنیم ازکشور کاری به فساد و رشوه خواری اختلاس هم نداشته باشیم خداهست که جواب بده .میدونی چرا میدونی چرا ما مثل شاه وابسته نیستیم
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
0
0
کدوم الدنگی این جا مطلب مینویسه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
1
0
آقا چرا ایقدر ناراحت شدید شما ویروس بی غیرتی هستید زبرا چیزی باعث بیرغیرتی در جامعه شدید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
2
1
انگل و ضارب اسلام شماها هستید که با ظاهر اسلامی و چپیره به دوش و بانام اسلام و بسیجی اقتصادی و ذخایر نظام ، بزرگترین دزدی ها و فساد و استثمار و جنایات قرن را انجام دادید و اسلام را در ایران به زبانه دانی تاریخ فرستادید.
هدایت الله حبیبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
0
بسمه تعالی وضعیت دانشگاه های ما متأسفانه درشأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست ومتأسفانه اختلاط دختروپسر دردانشگاه ها دلیل اصلی انگل بودن برخی دانشجونما هاست. متأسفانه برخی افراد لیبرال مسلک وبی اعتقاد و هرزه وازاذل واوباش و لات وفاسد و تنبل و بی غیرت در دانشگاه های ما نفوذ کردند به اسم دانشجو واینها دانشجو نما هستند . وباید این اراذل واوباش فاسد وهرزه ازمحیطهای دانشگاه چیده شوند ماباید دانشگاه هایمان را تفکیک کنیم از نظر جنسیتی واهمیتی به نظرات افراد غرب زده وهرهری مذهب ومزدوربیگانه ولیبرال وسکولار ندهیم . این مزدوران اگر می دانند که اینجا دانشگاه اسلامی است وجای هرزگی نیست. واگر دنبال غرایز حیوانی خود هستند بروند به کشور ارباب هایشان انجا فحشا خانه برایشان وجود دارد. متأسفانه آزادی بیش از حد به جایی رسیده است که برخی افراد فاسد وهرزه ولا ابالی بتوانند آزادانه نظرات ضد دین و اسلام وانقلاب وحزب الله را منتشر کنند. حزب الله ونیروهای انقلاب باید هوشیارباشند ومراقب این اراذل واوباش و لائیکها وسکولارها باشند وکلیه حرکات آنان رابا دقت رصد کنند. این خائنین همان اصحاب فتنه هستند همانها هستند که امیرالمؤنین علیه السلام را درصفین مجبوربه تن دادن با معاویه پلید کردند. همانهایی هستندکه فرش از زیر پای امام حسن مجتبی علیه السلام کشیدند ومی خواستند ایشان را تحویل معاویه پلید نمایند. همانهایی هستند که سیاهی لشکر یزید شدند. همانهایی هستند که می خواستند جام زهر رابه امام ومقتدایمان بنوشانند. همانهایی هستند که پرچمهای عزای امام حسین علیه السلام را درعاشورا هتک حرمت کردند ودرعاشورا سوت وکف زدند. همانهایی هستند که حمایت ازمظلومان غزه ولبنان راجرم دانستند. همانهایی هستند که می خواهند درجامعه فحشا وروابط دختروپسر حاکم باشد. خلاصه این خائنین با نقابهای مختلف همچون اربابشان آمریکا با اسم حقوق بشر وآزادی جلو می آیند وحمایت از حزب الله عزیز وسرافراز لبنان را جرم می دانند. امت عزیز اسلام باید مراقب افکار داعشی وپلید این خائنین وطن فروش وجاده صاف کن آمریکای جنایتکارباشند. وعلاج واقعه را قبل از وقوع بکنند.
اسماعیل
|
United States
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
0
2
خاک بر سر نگارنده این مطلب ومدیر این سایت
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
1
1
انگل یک موجود زنده است که با جایگزینی در بدن موجود زنده دیگری از بدن آن موجود زنده ارتزاق می کند.
یکی به من جواب بده شایسته است که کلیه امکانات آموزش عالی در اختیار دانشجو قرار بگیرد و دانشجو به جای کشف و اختراع و... به دنبال علالیو تعلالی باشه.
خب اگر میخایید آزاد باشید پس نباس دانشجو میشید میذاشتید اونکه نیاز داره و داشته میمود از امکانات دانشگاه استفاده می کرد
بهرحال هرکی هر جا از از امکانات کشور در جهت سوء استفاده کنه انگل فرقی نمکینه دانشجو باشه یا از قشر دیگه
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
3
1
دانشگاه ها فاتحه حجب وحياه رو خواندن و مقصر خود مردم هستند يعني همه ما مسئوليم اكر به معروف و نهي از منكر رخت بر بستهو تعطيل شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
0
1
واقعا... چون یک مشت انگل دارن اداره اش می کنند... یه مشت انگل هم پرورش پیدا میکنند
کاظیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
0
1
دانشگاه آزاد:
هم مسئولانش هم دانشجوهاش همه و همه انگلند
م ک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
0
من هم تو این سیستم دانشگاهی مزخرف درس خوندم (البته از نوع دولتیش) و قبول دارم که خروجی این دانشگاه چیزی بیشتر از یک مشت انگل نیست! البته در کنارش عده خیلی کمی هم هستن که آرمان های متعالی دارن و همزمان با تحصیل، به تهذیب هم مشغولن؛ و عمدتاً همینها هستن که از علمشون برای خدمت به کشور استفاده می کنن. تا الان هم اگه کشور ما از لحاظ علمی پیشرفتی داشته، نتیجه تلاش جهادی همین عده معدود بوده.
ولی متأسفانه انقدر این «انگل» رشد کرده که وقتی چنین واقعیت هایی بیان میشه، خیلی ها عصبانی میشن و شروع می کنن به فحش دادن به نویسنده مطلب!
آینه گر عیب تو بنمود راست / خود شکن آیینه شکستن خطاست
هاشم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
0
0
اینکه گفته انگل خیلی بی انصافیه خدائیش...البته گفته دانشگاه انگل پرور هست...هیچ واقعیتی رو نمیشه در تمام ابعادش دقیق و صریح قضاوت کرد..آدم های خوبی هم تحویل اجتماع داده این دانشگاه امثال احمدی روشن ها و خیلی های دیگه...اما وقتی کارکرد دانشگاه رو در جامعه در حد مدرک و سرگرم کردن بچه های مردم تقلیل دادند خب نتیجه اش میشه همین...وقتی حجم جامعه آماری بالا بره نتایج گوناگون و متضادی ازش میزنه بیرون...گرفتن مدرک به هرقیمتی باعث گرم شدن بازار پایان نامه نویسان و مقاله نویسان و جعل کنندگان مقالات علمی ،شده.یعنی اونایی که مدرک گرفتند با این اوصاف و شرایط استحقاق این مدرک رو ندارند.
آرمان حقایق رو منتشر کن و بنویس اما احساسی نه بلکه به صورت کارشناسی شده.
امیرحسین رفیعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
0
اقایانی که میگید دانشجو ها انگل هستن فکر میکنید ..... اینجور نیست که دنبال ناموس میوفته یا دنبال زن شوهردار میوفته بذای لذت جنسی که وقتی دختر حرف بزنه یا کسی ازش دفاع میکنه اخراج میکنن من خودم شاهد بودم چه کارایی که نکردن چه فسادایی که نشده که مجبورشدم با دادگاه و قاون فساد و پایان بدم که حالا ...... به من سوئه قصد کرده واقعن برا این نویسنده متعصفم که همچین حرفی زده
مهدی
|
-
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
0
آخی اگه یه حسابی بکنیدتقریباً70درصدمملکت میشن انگل....مگه ملت قبلادانشجو نبودن....
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
0
ای بابا ببین چجوری افتادین بجون هم. یه عده اومدن میگن دانشجوها فلان یه عده میگه نویسنده چنان، حالا یه دعوایی بین نویسنده و خواننده ها شده من نمیدونم اون بچه حزب الهی و حوزه علمیه چکار کردن که بعضیا فحششون میدن؟
من خودم بعد از لیسانس وارد حوزه شدم هردوتاش رو دیدم الان هم طلبه ام. توی چندتا دانشگاهی که درس خوندم بوضوح یه سری کارهای زشت دیده میشد ولی انصافا آدم های خوبی هم توی دانشگاه گیر میاد. همه دوستانی که دانشگاه های مختلط درس خوندن( دانشگاه های فنی غالبا تفکیک جنسیتی شدن خداروشکر) میدونن که فساد وجود داره ولی نمیشه گفت همه فاسدن. درمورد حوزه علمیه هم باید بگم از نظر سطح علمی حوزه توی رشته های مرتبط درمقایسه با دانشگاه واقعا بالاتره! کاری به پزشکی و مکانیک و اینا ندارم. تو رشته خودم حرف اول رو میزنیم والبته بعضی از دوستان توی سایر رشته ها هم نخبه ان و از دانشگاه جلوترن! انشاالله دست در دست هم بمهر میهن خویش را کنیم آباد.
نام:
ایمیل:
در صورت انتشار نظر به شما ایمیل زده می شود
* نظر:
چندرسانه ای
اخبار ایران
اخبار بین الملل