کد خبر: ۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
آیا اصولگرایان هم محافظه کار شده اند؟/توصیه به همه مسئولین :
اگرچه دولت ظاهرا اعتقادی به مهیا کردن ملت برای جنگ و جهاد ندارد اما نیروهای اصولگرا را چه شده است که تلاشی برای تزریق انگیزه جنگ و جهاد در مویرگ های جامعه نمی کنند؟ اگر روزی امام امت فرمان جهاد دهند آیا ملتی که غرق در داستان توافق با دشمن است به میدان نبرد می آید؟ تا به کی فریاد توافق و فرار از جنگ؟ بحث مذاکره و تورم تا به کجا؟ چرا کسی خبری از جنگ قطعی پیش رو نمی دهد؟

آرمان پرس – گروه سیاسی : این روزها و در شرایطی که مذاکرات هسته ای روزهای نه چندان خوبی را پشت سر می گذارد کلید واژه جنگ به عنوان ابزاری برای فشار دو طرف مذاکره علیه مردم کشورمان جهت به نتیجه رسیدن مذاکرات استفاده می شود . از یک طرف غربی ها با تهدید و ارعاب موضوع جنگ و تهدید نظامی را به عنوان ابزاری برای فشار روی مذاکره کنندگان ایرانی استفاده می کنند و از سوی دیگر و با کمال تعجب تیم ایرانی حاضر در گفت و گو ها هم از جنگ به عنوان اهرم فشاری بر منتقدان داخلی شان در  راستای رسیدن به توافق نهایی به هر قیمتی استفاده می کنند اما آیا به راستی باید مردم مسلمان ایران را از جنگ ترسانید ؟

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی آرمان پرس اساس موضوع جنگ و تهدید نظامی کشورمان از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی همواره مطرح بوده است و نظامی که بر پایه آرمان هایش توانسته است نظم نوین مدیریت جهانی را بر هم بزند هزینه این انقلاب عظیم را با زندگی در سایه تهدید نظامی و تحمیل جنگ همه جنابه هشت ساله داده است . باید دانست که در منطق دینی و حکمی نظام اسلامی که انقلاب ما هم بر پایه آن شکل گرفته جنگ یک عامل دفاعی شرعی است که در بسیاری از زمینه ها خیر و برکات زیادی برای یک جامعه به ارمغان می آورد . به طور نمونه اگر بخواهیم ترازوی دقیق ملاک سنجی جنگ تحمیلی را بررسی کنیم دستاوردهای این جنگ نابرابر برای کشور ما بیش از از دست داده هاست و همین امر به خوبی نشان دهنده این است که جنگ می تواند زمینه ساز پیشرفت های قابل توجهی باشد. همان طور که ویرانی اولین گام آبادانی است.

اگر امروز توسعه همه جانبه ای در صنعت دفاعی کشور صورت گرفته و ایران به عنوان قدرت نظامی منطقه ای به دنیا معرفی شده است بخش اعظمی از آن مدیون جنگی است که در قالب دفاع ما را موظف کرد با تکیه بر توان داخلیمان به سمت پیشرفت قدم برداریم و اکنون ما را به جایی رسانده است که می توانیم با افتخار به تهدید های بازدارنده بپردازیم .

جنگ و صلح همواره بخش مهمی از زندگی بشر را تشکیل داده است . مذهب و نظريات مذهبي اهميتي قاطع در فهم ماهيت جنگ و اخلاق نظامي در جهان اسلام داشته و دارد. جنگ که در ادبيات فقه اسلامي با عنوان «جهاد» شناخته مي شود، يکي از فروع دهگانه ديانت اسلام است. و بنابراين، يکي از ابواب اصلي فقه اسلامي مي باشد. برابر آيات و روايات و سيره ائمه معصومين دفاع در برابر تعدّي و تجاوز نظامي بيگانه به حدود قلمرو جامعه اسلامي در زمره نخستين و مهمترين اولويت دفاعي اسلام به شمار مي رود. تا جایی که پیامبر اکرم(ص) میفرمایند : "کسی که جهاد نکرده باشد و یا آرزوی جهاد نداشته باشد و بمیرد، به نوعی نفاتق مرده است". همين اهميت و توجه موجب مي گردد تا تدافعي بودن جنگ و اقدام نظامي در مركز ثقل دكترين نظامي اسلام قرار بگيرد.

کوشش و تلاش در زمان آشتی جهت کسب آمادگی و مجهز بودن برای زمان جنگ و جهاد در قالب آمادگی، آموزش رزمی، بسیج رزمی، افزایش تولید و آموزش مهمات و تسلیحات از موضوعات اساسی در حوزه امور نظامی در اسلام است. همچنین این آمادگی و تجهیز شدن در جهت رعایت اصل بازدارندگی و ایجاد رعب و ترس در دل دشمنان به گونه ای که جرأت حمله و تجاوز به سرحدات سرزمین اسلامی (دارالاسلام) را نداشته باشند، مورد توجه اکید اسلام است. علاوه بر آمادگی کامل و بسیج رزمی نیروها و تأکید بر حفظ آمادگی جسمی و روحی رزمندگان، در قرآن کریم بر آمادگی تسلیحاتی و تجهیزاتی نیز تأکید فراوان شده است. چون بدون دارا بودن امکانات و تجهیزات متناسب با نوع و سطح تهدیدات نظامی در مقاطع زمانی مختلف، مقابله با دشمن کار سهل و آسانی نخواهد بود.

آیات و روایات زیادی در دسترس ما قرار دارد که به آمادگی برای جهاد دعوت کرده است حال آنکه ما می بینیم این روزها و در زیر سایه افزایش تهدید ها و حتی تهدید اتمی کشورمان برای اولین بار در طول انقلاب اسلامی مسئولان نه تنها برنامه ای برای آمادگی مردم در مقابل این تهدید ها ندارند بلکه در اقدامی عجیب مردم را به فرار از جنگ و پناه بردن به دیپلماسی خنده که انتهای آن به هیچ عنوان مشخص نیست دعوت می کنند .

اگرچه دولت ظاهرا هیچ اعتقادی به این آماده سازی ندارد اما نیروهای اصولگرا را چه شده است که در سکوتی خفت بار فرو رفته اند و تلاشی برای تزریق نیروی جنگ و جهاد در مویرگ های جامعه نمی کنند؟ تا به کی باید فریاد توافق سر داد و از جنگ فرار کرد؟ مباحث مذاکره و تحریم تا به کجا؟ چرا ملت را درگیر تورم و رفاه و بیمه کرده ایم؟ و چرا هیچ کس خبری از جهاد پیش رو دم نمیزند؟ جهاد و جنگی که قطعا اتفاق خواهد افتاد.جنگ اخر الزمان و چنگ های پیش از آن. پس در نظر گرفتن عدم احتمال بروز جنگ کاری بس نابخردانه است. اگر در رزو موعود ولی امر مسلمین دستور جهاد بدهند و ملت رفاه زده سرباز زنند و امام امت دوباره تنها بماند چه کسی پاسخگو می شود؟ مگر قرار نیست ما اهل کوفه نباشیم تا علی تنها نماند؟ آیا می توان با فرار از جنگ و پناه بردن بر سر میز مذاکرات با شیطان در روز مبادا از امام خود دفاع کرد؟

آیا باید ایرانی غیرتمند مسلمان را از جنگ بر سر منافعی که حق مسلم اوست ترساند ؟ آیا به راستی دستورات دینی ما اینگونه است که مذاکره و خفت هر توافقی را به دلیل روی ندادن یک جنگ بپذیریم؟ قطع پاسخ خیر است؛ این نوع نگاه از آن اسلام نیست و باید دانست که نباید گذاشت فرهنگ جنگ و جهاد در هزار توی سیاست گم شود . باید فهمید که اوج جنگ که از دست دادن جان است برای تفکر ما سرمنزل آغاز سعادتی است که آرزومندان برایش لحظه شماری می کنند. یعنی "شهادت"

مطالب مرتبط
نظرات بینندگان l_sar_comment
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰۵
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
12
139
جنگ جنگ جنگ
چقدر از جنگ مینویسید آیا هیچ وقت به تبعاتش فکر کرده اید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
حالا چرا انقد ترسیدی؟
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
ناشناس نمی دونم می فهمی درد امثال پدر من رو که شیمیایی هستند بعضی وقت ها اینقدر چشم هاش می سوزه و نمی تونه نفس بکشه و اینقدر استفراغ خون می کنه واقعا امثال تو که دم از جنگ می زنید خجالت نمی کشید.
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
صرفنظر از این که جنگ فی نفسه چیز بدی است و با روح صلح طلب و آرام فطری مغایر است؛ اما همین جنگ زمانی که وجهه دفاع از ارزش ها و اسلام است چنان قدر و ارزش می یابد که کشته شدگان در آن درجاتشان در آخرت (که ما مسلمان ها طبعا باید بهش اعتقاد داشته باشیم!!) دور از دسترس سایر خلائق است! این مطلب هم علیرغم این که میشد بهتر نوشته شود و موضوع قوی تر بررسی شود، به دنبال این سوال است که چرا ما که مسلمان شیعه پیرو عاشورای حسینی هستیم آن قدر در دغدغه مادیات زندگی دنیوی غرق بشیم که اگه یک هزارم درصد هم روزی از سوی دشمنان (که امروز به عینه و با شدت ما رو تهدید میکنند) مورد تعرض و حمله و جنگ تحمیلی قرار بگیریم، به هیچ وجه آمادگی روحی و جسمی دفاعی نداشته باشیم و اون وقت خدای نکرده باید عزاداری های دهه محرم مون رو که ادعای حسینی بودن داریم بذاریم در کوزه آبش رو بخوریم!!
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
من که جدیدا این سایت تهوع آور رو پیدا کردم کلی به رجانیوز و سراط امیدوار شدم که هرچند اوناهم مثل شما دلواپس و بیسودان ولی انقدر کم شعور نیستن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
کسانی که این تفکر را ترویج می کنند یا جنگ را نمی شناسند یا منافعی در آن دارند.
نهایت سعی باید بشود تا به ان شرایط نرسیم و بس هر چند تا بحال هم بخاطر حماقت های افرادی مثل اح.... خسارتی کمتر از جنگ نخوردایم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
برادر تحلیل خوبی بود چنانچه جنگ بر اساس تجربه افغانستان و عراق خدای ناخواسته منجر به تغییر نظام و اشغال کشور توسط غربی ها گردید چه باید کرد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
7
143
برید دنبال کارتون دیوانه ها!
چین و سوئیس و آمریکا و اروپایی ها دارن تو رفاه و تکنولوژی زندگیشونو میکنن اما آدمای عقب مونده ای مثل داعش و شما به فکر خونریزی و خراب کردن زندگی ها هستید و دودش فقظ توی چشم مسلمونا و خاورمیانه میره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
دقیقا آدمهای روانی مث اینا فکر میکنن.
جالبه که مطلب نویسنده هم نداره. گروه سیاسی!!!!!!
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
7
117
داعش هم مثل شما فکر میکرد که مسلمونا اینجوری به خاک و خون کشیده شدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
5
83
اگر ذره ای به خدا وقرآنش معتقد بودی می فهمیدی که اسلام دین صلح است نه کشمکش وبکش بکش
تو از اونایی هستی که میگن جمع شیم برید جبهه!
اونموقع از این آب گل آلود ماهی کثیفتو صید کنی.
کورخوندی...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
5
93
ملت رو نابود کردین تو فقر و بدبختی دست و پا میزنن الان همین جنگ مونده
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
86
11
ما برای به دست آوردن عزت مان از جنگ نمی ترسیم حادثه جده امکان داشت برای ناموس من و جنابعالی پیش بیاد حادثه داعش امکان داشت برای کشور ما هم پیش بیاد وصد ها حادثه دیگر بایستی برای جنگ آماده باشیم ما بایس از خاک مون وطن مون عزت مون ناموس مون دفاع کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
الان میگی به کجا حمله باید کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب تو جنوب آمریکا هم درگیری شده و شاید تو کشور ماهم بشه.
تو کلمبیا قاچاق زیاده میتونست تو کشور ما هم باشه میخوای حمله کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟
صمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
موضوع انشا
چه میوه ای را دوست دارید؟
.
.
انــــــــــــــــــــــــــــــــار
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
75
5
ما برای به دست آوردن عزت مان از جنگ نمی ترسیم حادثه جده امکان داشت برای ناموس من و جنابعالی پیش بیاد حادثه داعش امکان داشت برای کشور ما هم پیش بیاد وصد ها حادثه دیگر بایستی برای جنگ آماده باشیم ما بایس از خاک مون وطن مون عزت مون ناموس مون دفاع کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
4
79
به خاطر زياده خواهي يك اقليت هيچگاه مملكت را بسوي جنگ و نابودي نكشانيد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
2
66
باید برای استقلال جنگید.. اما در سال 2015 جنگ یعنی تلاش برای رشد اقتصادی و بالا رفتن رفاه مردم
فرق تفکرشما با داعش در چیست؟؟؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
1
28
باید برای استقلال جنگید.. اما در سال 2015 جنگ یعنی تلاش برای رشد اقتصادی و بالا رفتن رفاه مردم
فرق تفکرشما با داعش در چیست؟؟؟
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
42
4
واما صحبتی با شما مسئول محترم سایت آرمان پرس : واقعا مردم را بایست برای جنگ آماده کرد ما ایرانی ها جنگ طلب نیستیم ولی برای بدست آوردن عزت مان آبرویمان بایست آماده جنگ باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
ما آبرو و عزتمان را در شعور داشتن، برقراری تعامل با کشورهای دیگر و تلاش برای ایجاد صلح در جهان می بینیم و به آن هم میرسیم.
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
46
4
فرق ما با داعش اینه که ما برای دفاع از خودمون می جنگیم ولی داعش برای تصاحب قلمرو و خونریزی -ببینید داعشی ها کیاند ؟ از تمام ملیت ها هستند انسان های مسخ قدرت وپول و خونریزی هستند ولی ما رزمندگان 8سال جنگ تحمیلی هستم ما امیرکبیرها مصدق ها صیاد شیرازی هاو...هستیم
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
دفاع زمانی معنی داره که حمله فیزیکی انجام بشه... اما ایا در دین اسلام به ما گفته شده اگر کسی به شما فحش داد بهش فحش بدین؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
2
38
ما نه رانتی داریم نه ماشین و ملک آنچنانی ، بزار جنگ بشه ببینیم کی ضرر میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
بیچاره اونایی که اینا رو دارن زودتر از همه رنگ عوض میکنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
همونطور که دوستمون گفته بود آرمان پرس میگه:
جمع شیم برید جبهه!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
2
45
جای این چرتو پرتا به فکر مردم باشین . شما نمیخواد به فکر جنگ باشی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
2
29
جای این چرتو پرتا به فکر مردم باشین . شما نمیخواد به فکر جنگ باشی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
2
55
نویسنده این متن اگه خیلی مشتاق شهادته بره سوریه یا عراق با داعش بجنگه . انشاالله که شهادتم نصیبش میشه
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
احسنت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
نه صد در صد بلکه هزاران درصد با نظر شما موافقم!
مستضعف اسیب پذیر
| United States |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
برادر من اشتباه نکن ما باید اماده جنگ باشیم اخه ما اصلن ذاتمون جنگیست.بزار جنگ بشه تا این ارزشمداران انقلابی که چماق هاشون واسه مردم بیدفاع تکان میدن جرات دارن برن بجنگند. بچه جان جنگ هشت ساله یادت نیست که پدر پیر وراننده من مجبور بود واسه اینکه کامیونش توقیف نشه با کامیون خراب بار ببره خط مقدم وبعد خانوادش درگیر نان باشند چقدر هم عشق وعلاقه موج میزد. در ما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
1
43
اون قسمت "ملت غرق در رفاه" دقیقا منظور نویسنده چی بوده؟
من که ملت رو غرق در رفاه نمیبینم.
شما برو بجنگ منم قول میدم تشویقت کنم و هر هفته برات یادبود بگیرم
پاسخ ها
نانا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
خودشون غرق رفاهن فکر میکنن همه مثل خودشونن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
1
10
راستی وقت کردین کتاب "دموکراسی یا دموقراضه" نوشته سید مهدی شجاعی بخونید.
خیلی از جملات کتاب رو تو این نوشته دیدم.
البته اگه نظرمو منتشر کردن و شما هم دیدیدن!!!
خسرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
23
4
ما برای جنگ آماده ایم اما نباید قبل از بروز جنگ اعلام کرد و دادار دودور کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
1
35
شما نه درد دین دارید نه درد مردم . شما برای تثبیت پایه های قدرتتان حاضرید که مملکت را به خاک و خون بکشید. تف بر شما
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
2
43
ايها الناس.... ما از جنگ مي ترسيم.... هنوز شش هزار شهيد تفحص نشده... هنوز هزاران جانباز غرق تاول و درد و شيميايي... هنوز هزازان مادر داغدار و هزار فرزند بي سايه پدر... هنوز خرمشهر كه ويران شهر است و بوي باروت و خون مي دهد.... ملت از جنگ مي ترسد آقايان.... خداوند شمارا لعنت كند كه آدم خواريد و بر طبل نفرت و جنگ مي كوبيد... خدا لعنتتان كند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
الهی صدها هزار آمین
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
ترسوهایی مثل شما که نباید نگران باشند. مثل زمان جنگ می روید در سوراخی قایم می شوید. کسی هم جنگ طلبی نکرده اما اگر دشمن جرات کند چپ به مرزهای ما نگاه کند من با همه زن بودنم جلوش می ایستم و همسر و فرزندانم رو هم به قصد یاری دین خدا و حفظ کیان نظام اسلامی به جنگ می فرستم و از داغی که در ازای اون عزت بدست بیاد نمی ترسم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
ما از جنگ می ترسیم نه به خاطر اینکه بمیریم می دانیم که بعد از ما هیچ کسی اشک بچه هایمان را پاک نخواهد کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
و میدانیم که بعد از ما، فساد و اختلاس و ارتشاء و دین گریزی بیشتر خواهد شد.
نمیخواهیم زندگی خود را برای منافع عده ای دروغگو و کلاهبردار به خطر اندازیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
1
34
اگه شما دلواپسا و کاسبای تحریم اجازه بدین مسئله هسته ای حل میشه
میثاق فروغی از ساری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
1
24
بابا بیخیال،،،،
گردوخاک کردینا،،،، فیلتر کنین این جنگ طلبارو
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
1
19
ايها الناس.... ما از جنگ مي ترسيم.... هنوز شش هزار شهيد تفحص نشده... هنوز هزاران جانباز غرق تاول و درد و شيميايي... هنوز هزازان مادر داغدار و هزار فرزند بي سايه پدر... هنوز خرمشهر كه ويران شهر است و بوي باروت و خون مي دهد.... ملت از جنگ مي ترسد آقايان.... خدا لعنتتان كند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
2
33
خودتان بوید و بجنگید تا شرتان از سر مردم ایران کم شود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
جانم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
2
24
... نگوید لطفا و اینقد احمقانه وار مث حاج آقا گیرینف طبل جنگ رو به صدا در نیارید تویی که این مطلب مسخره رو نوشتی اولین کسی هستی که اگه جنگ بشه از کشور فرار میکنی مردم بد بخت باید تاوان ... خوریای شماهارو بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
دقیقا موافقم. همه اینا همون حاج اقا گیرینوف هستن. همیشه مدعی و طلبکارن!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
4
9
حالا اگه خبریه بگید فرارکنم من میترسم خیلی
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
2
24
برادر من اگه خیال جنگ داری راه باز جاده دراز برو با داعش بجنگ مگه آیت الله سیستانی حکم جهاد نداده اند؟ پس منتظر چی هستی برو با داعشی که نصف سوریه و یک سوم عراق را گرفته بجنگ.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
18
2
اساتید بخشید
ولی جنگ 8 ساله تجاوز صدام بی ناموس و حمایت هفتاد کشور مثل عرب حاشیه و امریکا و اروپا بود
ولی مثل اینکه یک عده دوست دارند که دیگران از فرسخ ها انطرف تر رویشان تسلط داشته باشند و به انها حکومت کنند
اگر تا الان داعش نیومده سراغت و خیلی راحت داری زندگی عادیت می گذرونی به خاطر غیرت و شهامت یه عده از عزیزامون که سینه سپر مملکتن
دوستی با دشمن قسم خورده مسلمان اونم چه شیعه و با سنی دوستی خاله خرسه س
ادم بزدل از قدیم بوده وهست کسی رو اون حسابی نداره
ولی اقا جنگ بشه یا نشه به دشمن رو نباید داد
و نگفته ما اماده ایم فقط کسی باید جرات داشته باشه جلو بیاد فقط گو.. اضافی نخوره پارس کن
بعدشم جنگ خودش به ادمای بزدل کار نداره چون اونا هر جا باشن براشون نامن سکته نکن دق میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
افرادی که مثل شما فکر میکنن
مثل کسی میمونه که با ناخون گیر میخواد بره جنگ بمب افکن b2 و یه دنیا
کیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
1
22
آقا شهادت پیشکش خودت
خیر ببینی بی خیال ما شو
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
14
1
حالا انگار به زور تو مملکت نگه داشتن تون
یا دارن میبرنتون خط مقدم
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
مهدی جون قربون اسمت برم نه خودت!!
تو که میگی مارو به زور نگه نداشتن یه کشور در سطح یا بالاتر از ایران خودمون معرفی کن که ما ایرانی هارو راه بدن ؛ نامردم اگه یه لحظه اینجا بمونم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
نه اقا. اینجا کشورمونه. همینجا میمونیم.
دوست داریم درست اداره بشه. نه از روی باد شکم. همین.
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
1
20
کاملا با فرمایشات شما نویسنده عزیز مقاله موافقم ولی تعجبم از شما برادر ارزشی اینست که چرا پای اینترنت نشسته و صفوف نبرد با صهیونیست ها، داعشیان و استکبار جهانی را خالی نموده اید؟ بهتر نیست به جای این کشمکش ها برادران رزمنده در سوریه و فلسطین و عراق و یمن بپیوندید؟
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
0
14
حتما نظر شما اینه که لدتی که در جنگ هست در آشتی نیست. بله؟
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
0
5
این چه تحلیلی است دین اسلام دین مهربانی برادری و برابری است نه دین جنگ و خونریزی یک جوری نوشتی ریختن خون دیگران در اسلام حلال است باید بیشتر مطالعه کنید بعد مطلب بنویسید این حرفها از یک مسامان بعیده کشور ارتش دارد سپاه وبسیج دارد که هوشیارند
شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
1
10
خوشم میاد مردم خودشون جوابتون رو دادن،یه چیزی شما که دلسوزه!!!!!!!!!!!!!!مردم هستین تشریف ببرین عراق و سوریه از مردم غرق در رفاه محافظت کنین!!!یه مشت.......
مهدی
|
United States
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
1
9
خودت برو بجنگ مارو بیخیال شو، عراق هم نزدیکه زودتر رفع زحمت کن
امیر خان
|
United States
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
1
14
اول اینکه من شرط میبندم نویسنده این مقاله نه جنگ رو دیده نه میدونه جنگ چیه نه تو خانواده اش جانباز داره و نه هزار تا مطلب دیگه که جنگ به وجود میاره.... و اما بعد ایشون گفته جنگ باعث پیشرفت کشور شده ایکاش ایشون دقیقا" اشاره میکرد ما بغیر از صنعت موشک سازی تو چه زمینه ای بعد از جنگ پیشرفت کرده ایم بعد از گذشت سی و چند سال هنوز مناطق جنگ زده ویرانه هستند . هنوز مادر و پدرانی هستند که که متظر خبری از بچه هاشون هستند. اقای جو زده من نمیدونم چه کسی به شما نمایندگی داده تا از طرف مردم صحبت کنی از چند نفر پرسیدی که اگر جنگی بشه ایا حاضرن بروند بجنگن یا نه؟؟؟ من بعنوان کسی که چهار سال جنگیدم از طرف خیلی از هم دوره هایم بهت میگم ما بعد از جنگ دیدیم چطور کسانی که شاید تا اهواز امده بودند یا کسانی که با رانت پدرشان اونور اب داشتند تحصیل میکردن الان مدعی جنگ و انقلاب شده اند و دارن خر رو با خور میخورن و مرده رو با گور . اره پسر جان من تمام دیده و شنیده هایم رو برای فرزندانم تعریف کرده ام و مطمئن باش اگر این بار جنگی در بگیره صد در صد علی خواهد ماند با حوضش....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
خسته نباشی
لابد کل ملت توو بچه هاتین. اگه یه عده به قول شما خوردن و بردن شما چرا به درستی کارت شک کردی نکنه از اینکه سهمت رو ندادن ناراحتی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
5
1
در نوشته چیزی از پیشقدم بودن از جنگ بیچاره ننوشته بحث بر سر آمادگیه که دشمن خیال تجاوز را از سرش بیرون کنه قطعا کامنتهای شما از طرف اونها تحلیل میشه وچهره ترس را از نوشته هاتون برداشت میکنند و از همین ناحیه مرتب شما را تهدید کرده و امتیاز بیشتری را میخواهند هشیار باشید
مسلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
1
11
این مطلب ادم رو یاد ریاکارانی نظیر حاجی گرینف میندازه
روتون خیلی زیاده به خدا
اگه خدای ناکرده جنگی هم بشه همین مردمی که مخالف شما تندروها هستند میرن جبهه، همینا کشته و جانباز و اسیر میشند. شما تندروهای دلواپسید که از ترستون دنبال هفت تا سوراخ میگردید.
اگه مَردید برید با داعش مبارزه کنید دلواپسای ترسو
مهرداد
|
Iraq
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
1
8
داعش نیز داعیه دفاع از ارزشهای اسلامی و احیاء سنت پیامبر اسلام را دارد کما اینکه رفتار داعش شباهت فراوانی به سربازان اسلام در جنگهای صدر اسلام دارد . شما نیز آن چیزی را میگوئید که داعش در حال انجام آن است .تفاوت فکری شما را نمیفهمم.ضمنا ادعا دارید انقلاب اسلامی نظم مدیریت جهانی را به هم زد چه تضمینی وجود دارد با دسترسی به سلاح هسته ای امنیت جهانی را به هم نزنید ؟والله تا جایی که من به یاد دارم و در تظاهرات ضد سلطنتی شرکت میکرد م و مرگ بر شاه میگفتم محور خواسته مان به هیچ عنوان آن چیزی نبود که شما به آن چسبانده اید .دزدی بد است برادران من ! چه این دزدی اموال مردم باشد چه آرزوهای مردم و چه حتی عشق مردم .شما مواجب بگیرها همه چیز مارا دزدیده اید .وعامل اصلی تمامی این بدبختیها را آمریکای کثیف و انگلیس (به قول حضرت آقا) خبیث میدانم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
1
10
نویسنده عزیز
سوریه تورا میخواند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
0
0
درو د بر داعش ایرانی
علی
|
United States
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
0
5
خیلی پررو هستید به خدا .
لعنتیا جز ویرانه برای کشور چیزی باقی نگذاشتید حالا هم دارین بر طبل جنگ میکوبین؟؟ خیلی پستید! طرز فکرایی مثل شمارو باید فرستاد پیش داعش
محمد
|
United States
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
0
2
وافعا شرم داره همچین افکاری
احمد
|
United Kingdom
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
9
0
سلام
اگر امروز علیه دشمنان جمهوری اسلامی نجنگیم،پس فردا اگر به حکومت مان،غرتمان و شرفمان تجاوز کردند چه کنیم؟اکنون عده ای ترسو و جاهل و نادان از جنگ می ترسند،مگر خون شما ترسوها از شهیدان 8 سال دفاع مقدس با ارزش تر است،شما همان افرادی هستید که معتاد سکس،معتاد فیسبوک و.. هستید،همان هایی که خودتون رو مثل عقده ای لختی و ثروت تان را به رخ دیگران می کشید
پاسخ ها
shamse tabriz
| United States |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
احمد آقا پدر من شهید شد . تو کجا بودی.. کو الان که دسته دوستی به عراق میدین .. ببینم کی کشت؟ عراق یا فرانسه؟ کشورهایی که اصلحه میقروشن به هرکی پول بده میفروشن گیره شما چیه نکند میترسی جایگاه از دست بدی شایدم سودی دارد ولی نگو که دل مردم از ین حرفاتون خونه!!! به خود آی
امیر
|
Seychelles
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
0
8
جنگ هم بشه مثل جنگ قبلی مردم رو میفرستین جلو تا سلاخی کنن. نمونه آخرین 175 غواص شهید.
بعد هم شما نظریه پردازان خدا نشناس سر از کانادا و آمریکا و انگلستان در میارید. پولها رو هم که در زمان دزد گردنه پیش پیش فرستادین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
1
6
این آقای فرقانی اساسا یه تختش کمه اگه کلا مغزش از تخته هم بود افکار بهتری ازش در می آمد
رزمنده دوران دفاع مقدس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
0
5
بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان
بنده موندم که این آقایون گروه سیاسی ارمان پرس چرا اینقدر روی مسئله جنگ و به قول خودشان جنگ حتمی پیش رو مطلب مینویسند وبه قولی کاسه از آش داغتر شده اند.
لطفا" کسی پاسخ دهد منظور اصلی شما چیست ؟
اگر هدفتان اینه که یکی به نعل بزنید یکی به نعلبند باید بگم در کارتون موفق شدید دلیل حرف من همین تیکهای منفیه !!!
اما اینکه نوشته اید وقوع جنگ حتمیه .!!! آیا این مصداق تشویش اذهان عمومی نیست؟
یعنی مثلامردم و نیروهای مسلح ما در خوابند وشما دارید اونها رو از یک بلای حتمی با خبر میکنید ؟ یا اینکه خدایی نکرده نیت و خواست دیگری دارید؟
آیا فکر نمیکنید با این مقاله های متعدد و تفسیرهای شخصی "عملکرد عاقلانه مسئولین و هوشیاری نیروهای مسلح کشور ودیگر مدافعان واقعی این مرز وبوم رو در سایتتون زیر سوال میبرید ؟
تعبیر شما از سکوت خفت بار اصولگرایان به چه معناست؟
ونهایتا" آیا شما شرایط اعلام وقوع جنگ و
حکم جهاد رو دارید ؟
ضد جنگ
|
United Kingdom
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
0
3
شماها اسمتون رو گذاشتین مسلمان ؟ خداپرست ؟ نه آقا خوب خودتون رو شناساندید شماها با نتانیاهو همدستید و میخواهید ایران را و خاورمیانه را به آتش بکشید . شماها یا موقع جنگ با عراق با اسباب بازی بازی میکردین یا بدنیا نیومده بودید حالا جنگ میطلبید ؟ کمی هم از خدا بترسید و خجالت بکشید .
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
0
5
یاد نخست وزیر مالزی افتادم که اومد بود ایران بهشون گفتن چرا شما یه کشور مسلمانی مثل ایران با امریکا دشمنی نمیکنی گفت اگه امریکارو یه گاو تصور کنی شما یا شاخش میجنگی اما ما از شیرش استفاده میکنیم حکایت ما شده اینم
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
0
6
باعث تاسف ....
پدر مردم درآوردید حالا میگید جنگ؟؟
یه ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
0
6
برای شما افراطیون خوارج پیشه کاسب تحریم صد البته که خوشاینده در این زمان حساس که کشور و انقلاب بیشتر از همیشه به تدیبر و عقلانیت و مصالحه احتیاج داره وارد جنگی شود که عواقب وحشتناکی تا سالیان دراز گریبان این مردم مظلوم را گرفته و امثال شما را به صید ماهی از این اب خون الود مشغول سازد . ما فقط در صورتی که به ما حمله شود مجبور به دفاع از خود هستیم در غیر این صورت اگر کوچکترین حرکت خصمانه ای انجام دهیم تمام دنیا از یمین و یسار به ما هجوم می اورند و این همان هدف اصلی اسراییل و دشمنان این خاک مقدس است .چرا صلح هدیبیه را نمیگویید ؟ چرا از صلح امام حسن حرفی نمیزنید ؟ چرا از مصالحه حضرت علی (ع) با عمر و ابوبکر حرفی نمیزنید . ؟ ایا انها نمیتوانستند دست به شمشیر ببرند و جهاد کنند ؟ بله اینجاست که شما کوردلان متعصب که از رهبری هم جلو افتادید خفه خون میگیرید .شمادر لحظه ای که دم از حمایت و دفاع از نظرات رهبری می زنید به مخالفت با دیدگاههای رهبری می پردازید .شما خود را شیفته ی انقلاب و رهبری جا می زنید تا میدان برای تاخت و تاز و قانون شکنی و بی نظمی را فراهم کنید و به این طریق به اهداف خود نزدیک شوید .دشمن رهبری و انقلاب و ملت همین شما گروههای نادان و طلبکاری هستند که فکر می کنید صاحب مملکت و انقلاب هستید .به کوری چشم شما جاهلان توافق انجام میشود و جنگی هم اتفاق نمی افتد و تمام تحریم ها هم برداشته میشود و رونق اقتصادی و شکوفایی ایران عزیز نزدیک است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
0
1
چرا فکر می کنید باید مردم را برای جنگ و خونریزی آماده کنند هشت سال جنگ تحمیلی علیه ملت کم بود آیا منافع بعضی ها فقط در جنگ خلاصه می گردد که اینقدر دم ا ز جنگ و ریختن خون انسانها می زنند
حسین پوررضا خیاوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
0
0
ما که از کشته شدن ترسی نداریم که بازگشت همه بسوی خداست مردن و کشته شدن در راه وطن و خاک و عزت و ناموس ایرانمان بهتر از مردن با ذلت در رختخواب .با انبوهی از گناه است و دوما به فرموده اقا امام حسین (ع) هیهات من الذله اینجا ایران است کسانی که از مرگ میترسند انهایی هستند که در 8سال جنگ خودشان را قایم کرده بودند تا به جبهه ها نروند نترسید مرگ حق است و زندگی فانی لبیک یا حسین (ع)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
0
1
آشغال کاشکی حالا دیگه جایی دیگه را برای جهاد انتخاب می کردید و دست از سر ایران و مردمش برمی داشتید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
0
5
دفاع حق ماست " نه جنگ .مثل اینکه کلام امام (ره) در هشت سال دفاع مقدس را فراموش کرده اید . این چرت وپرت ها را در تحلیل ها حذف کنید وبه آینده دور از جنگ بپردازید . بگذارید سردار دپیلماسی به کار خود بپردازد . دلواپسان اینقدرحسادت نکنند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
8
2
درود به سایت آرمان
واقعا جای سایتی مثل شما تو این فضای تهوع آور مذاکره خالی بود. امیدوارم از مزخرفات اینا دلسرد نشید و با قدرت به کارتون ادامه بدید.اینا سیاهی لشکر بی جیره مواجب آمریکان که مثل موریانه میریزن تو سایتای ارزشی هی کامنت های چرت میزارن.
اگه قراربود با حرف این بیغیرتا عمل کنیم که اصلا انقلاب نمیکردیم.
اینا فقط باید آب و علفشون برسه به هیچی دیگه کار ندارن.استقلال و شرف و عزت و غیرت و این مفاهیم کلا براشون تعریف نشده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
خجالت بکشید
شمس تبریزی
| United States |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
فقط یک انتخاب آزاد بزار ترسو تا ببینی!!!از شهدا خجالت بکش ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
0
2
حرف جهاد درست است
بله باید جنگیدهر لحظه
و هر ثانیه
اول جهاد اکبر
دوم جهاد اکبر
سوم جهاد اکبر
وقتی لازم شد جهاد اصغر در زیر علم رهبر
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
1
3
آخه با چی میخوای بجنگی یمقدار اسباب بازی ؟ بجای این ذهن مشوش اگر راست میفرمایی یفکری برای آب شرب و ریزگرد و اختلاس و بیکاری و رکود نفسگیر بکن داداش نویسنده این مقاله
از بباد رفتن ناموس خیلیا بخاطر فقر کاربکن راستی مطلبی هم بنویس راجع به کویت که پولش صدو بیست و چند هزار برابر پول من و توست ببخشید پول من نه تو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
4
"جنگ می تواند زمینه ساز پیشرفت های قابل توجهی باشد."
مثلاً می توانید اسلحه به کشور قاچاق کنید و کلی پول در بیاورید.
برای شما جنگ خیلی خوبه!!! اما واسه ما جز بدبختی چیزی نداره.
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
0
4
جنگ ....
جنگ که میگن یاد خیلی چیزا میوفتم
یاد دزدی های زمان جنگ
تجاوزهای زمان جنگ
از بین رفتن مردم عاشق میهن
از بین رفتن جوونای عاشق میهن

گنده تر شدن گنده ها چه اینور چه اونور
خلاصه یه چی میگم چی چی مینوی
آهای خوشگله ای که نشستی اونر این حرفارو زدی

فک نکنم خدمت رفته باشی
اصن میدونی فشنگ چیه
نکنه فک کردی کال آف دیوتی بازی میکنی تیر که خوردی یه مدت میشینی تا خوب شی؟یا دکمه ریستو میزنی؟نه عمو جون برو سراغ درشو مشخت خوشگلم
عمو قربونت بره
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
0
2
جنگ بشه من به عنوان یه ایرانی جنگ نمیکنم با اقازاده ها میرم اروپا از اونجا با اقازاده ها میگم بجنگید جنگ خوبه
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
0
3
جنگ بشه همین اصولگراهای احمق تندرو از خدا بی خبر فرار میکنند
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
0
2
این مسولان نظام که میگن ایران پیشرفت داشته میشه بفرمایید اگه یک روز نفت ایران رو نفروشید میتونید هزینه های اداره کردن ایران رو بدید که اینهمه دم از پیشرفت میزنید البته که نه چون فقط به فکر جنگ هستید نه پیشرفت اقتصادی و رفاه ملت ایران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
0
1
متاسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
1
من جنگ راتجربه کرده ام درجبهه وفقر را تجربه کرده ام در جامعه کج فهمی ها راهم میدانم قطعا صلح طلبی فکر وشعور باتری است مانیاز به اباد کردن و رفع تهدید داریم تا جنگ فعلا همین که داعش پرچم جعلی مسلمانی دست گرفته تا هفصد پشت مسلمانان بس است اگر میتوانید کاری کنید که تاریخ محبت وعطوفت مسلمانی رابا داعش ادغام وثبت نکند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
0
1
لعنت خدا بر شما باد و هست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
0
2
اسلام گفته جهاد کنید ولی نگفته خریت کنید.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۲
1
0
سلام
من با این گفته ی آرمان پرس کاملا مخالفم.

ما آماده ی جنگ هستیم. اگر لازم باشه جهاد هم می کنیم و ترسی از دشمن نداریم. و این رو هم می دونیم که ایران توانایی مقابله با اسرائیل و آمریکا رو داره و اون ها از نظر نظامی نمی تونن ما رو شکست بدن. ما توافقمون در زمینه ی هسته ای و سیاسی بوده. در زمینه ی دینی و فرهنگی نبوده که شما دارید خودتون رو تیکه پاره می کنید.!
ایران می تونه با حفظ فرهنگ و ارزش های دینی با کشور های دیگه تعامل داشته باشه و خودش رو بروز کنه.

من عاشق ایران و رهبرم هستم و دوست دارم کشورم در همه ی زمینه ها پیشرفت کنه و برترین باشه. حالا که موقیعت ایجاد شده و ایران می تونه خودشو رو بروز کنه و قدرتمند تر از قبل بشه شما چرا چرت و پرت می گید؟

الان که موقعیت هست ایران باید خودش رو قوی تر کنه تا در صورت بازگشت تحریم ها بتونه دوباره در مقابلش ایستادگی کنه.
مسلمانان باید بهترین زندگی رو داشته باشن ، بروز باشن ، قرتمند باشند تا عده ای چه در داخل و چه در خارج ، اسلام و مسلمانان رو به عقب ماندگی متهم نکنند. .......

هرکس موافقه + بده !!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
0
0
آره بیایم جمع شیم ما بریم جبهه و شما برید کشورهای دیگه
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
0
بابا اینا همه بازیه روانیه میخوان مغضو اعصاب منو تورو اجاره کنن . زبونو وقتتو برا اینا تلف نکن
طلبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
1
0
نظام مبتنی بر ولایت فقیه حرف آخر را می زند و واجب اطاعه هست حرف اقای فرقانی صد در صد برعکس ولی فقیه هست چون نظام هرگز جنگ را شروع نکرده و نمی کند چنانکه امام حسین نیز در کربلا با علم به کشته شدن شروع نکردند و پیامبر و حضرت علی هم چنین بودند. ضربه اول را دشمنان اسلام زدند ضربه دوم را معصوم. در اسلام جهاد تهاجمی وجود ندارد.
حتی در صدر اسلام بعد از بعثت اگر مردمی به پیامبر ایمان می اوردند در امنیت بودند و اگر کفار هم قصد جنگیدن نداشتند جزیه می دادند و در حمایت اسلام بودند فقط جنگ با کفار حربی بود که ایات قرآن اشاره کرده است.
حرف های مذکور آرمان، علیه اسلام و انقلاب و مردم و ولایت فقیه حرکت می کند ایران تنها کشوری است که تاحدودی اسلام جاری می شود و آزادی وجود دارد همین کشور اگر درگیر جنگ خواسته و ناخواسته مجدد شود اثری از اسلام و انقلاب نخواهد ماند و جنگ جهانی سوم کشتار دسته جمعی طرفین و دوستانشان قطعی هست. از طرف دیگر مردم ایران مردم سال 57 نیستند نسل سوم هست که با ماهواره و گوشی هوشمند شستشوی مغزی اثر کرده نتیجه استقبال و دفاع از وطن و ناموس و اسلام برای بسیاری موضوعیت ندارد افزایش مهاجرت به خارج بدون جنگ هم وجود دارد.
آقای فرقانی و روسای وی تحلیل نادرستی از اوضاع و ایات قرآن دارند و به جای ولی فقیه تصمیم می گیرند. البته از جهت شخصیتی نرمال نبوده بسیار عصبی و نآرام هستند و نیازمند معالجه. سایت آرمان ضد آرامش هست و فقط با روحیه خود وی و همانند ایشان سازگاری دارد.
در فضای مجازی و واقعی در سطح عموم نباید ایجاد تنش و اضطراب کرد.
جریان حزب الله با جریان اصلاحات همخوانی بیشتری دارد و مشکلی با هم ندارند هر دو برای از بین بردن ثبات و امنیت مردم و ایران تلاش می کنند
آیا جای سوال نیست چرا حرف آقای فرقانی با ولایت فقیه متضاد ولی با دشمنان همراه هست. چرا موجب تهمت زنی دشمنان اسلام به ایران می شود در حالی که نظام به هیچ وجه قصد حمله اولیه به هیچ کشوری را نداشته و ندارد و مکرر ایران را محکوم کردند که جنگ طلب هست این تهمتها و محکومیت ها از نادانی و اعمال خوارج گونه آقای فرقانی ایجاد شده که تهدید کردند آنها اول حمله می کنند.
اگر آقای فرقانی و روسای وی اقدام به معالجه خود کنند قطعا اوضاع ایران و جهان را طور دیگری می بینند.
البته صرفنظر از فرض همراهی با دشمن و پیاده نظام دشمن شدن برای محکومیت ایران.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
طلبه گرامی
آنها سال ها است که ضربه می زنند ضربه اولشان به هزار رسیده است
جهاد ابتدایی و تهاجمی وجود دارد با کافر و دشمن حربی
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
1
0
منکه عاشق جنگ با اسرائیلم . یعنی فقط کافیه اذن جهاد صادر بشه ، تا پای تیکه تیکه شدن پیش میرم . ان شاءالله
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
0
0
سلام نیازی نیست بریم خارج از خاک کشور بجنگیم خودشون میان داخل البته دشمن داخلیم داریم همه رو با هم میکشیم
نام:
ایمیل:
در صورت انتشار نظر به شما ایمیل زده می شود
* نظر:
چندرسانه ای
اخبار ایران
اخبار بین الملل